جعبه لینک
برچسب: ،
ادامه مطلب
دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی
همگان به تأثیر شگرف تبلیغات اعتقاد دارند ولی خیلیها وقتی تبلیغ کالا و خدمات خود را شروع میکنند که کارشان با کسادی یا احیاناً عدم موفقیت روبرو میشود.
امروزه در بسیاری از موارد مصرف کنندگان برای کاهش در مصرف زمان و هزینه، قیمتها و کیفیتهای رقابتی را در اینترنت جستجو میکنند. برای استفاده از پتانسیل این بازار باید تبلیغات خود را در اینترنت نیز انتشار دهید. تبلیغات در نیازمندیها نسبت به میزان پاسخگویی و هزینه صرف شده در مقایسه با روشهای مشابه نتیجهای چند برابر دارد.
سایتهای نیازمندی محلی مناسب برای درج تبلیغ کالا و خدمات شرکتها، مؤسسات و بنگاههای اقتصادی و مشاغل است. روزانه هزاران نفر بازدیدکننده از این سایتها بازدید میکنند.
با توجه به گسترش استفاده از نیازمندیهای اینترنتی، اغلب این سایتها محتوای زیادی را در خود گنجاندهاند به همین سبب از امتیاز زیادی نیز در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین تبلیغات در نیازمندیها سبب نمایش آنها در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو میشود. لیستی از نیازمندیهای اینترنتی فارسی زبان معتبر را جمع آوری شده است که تبلیغات، طرح، پیشنهاد، فعالیت، خدمات، محصولات، اخبار، اطلاعیهها و غیره را در این سایتها ثبت خواهد شد.
ثبت تبلیغات
تبلیغات همراه با یک متن و در صورت تمایل تصویر به همراه اطلاعات تماس در اکانت تبلیغاتی از پیش تعریف شده در تمام نیازمندیها ثبت میشود.
ایجاد اکانت شخصی
یک حساب شخصی با نام کاربری، رمز عبور و اطلاعات کاربری مورد نظر در نیازمندیهای اینترنتی ایجاد میشود و تبلیغات در همان اکانت ثبت میگردد. در این روش کاربر امکان تمدید آگهی و یا ایجاد تغییرات را دارد.
ثبت به صورت ویژه
در این روش تبلیغات به صورت ویژه متنی یا تصویری و یا حتی ستاره دار و همراه با لینک در نیازمندیها ثبت میشود که سبب افزایش بازدید از آگهی خواهد شد.
وب نوشت، تارنوشت، تارنگار، وبلاگ یا بلاگ نوعی صفحات اینترنتی است با محتوای شخصی که مطالب آن بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازهترین رخداد به قدیم ارائه میگردد. نویسنده وب نویس یا تار نویس نامیده میشود و ممکن است بیش از یک نفر باشد.
سرویسهای وبلاگ به دلیل سهولت در راه اندازی و اغلب عدم نیاز به هزینه، بسیار مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفتهاند. وبلاگها به نسبت اعتبار سرویس دهنده و محتوای خود مورد توجه موتورهای جستجو نیز هستند و این ویژگی سبب میشود بتوان به عنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره گرفت. تبلیغات در این وبلاگها همراه با متن، تصویر و لینک ثبت میشوند.
ثبت تبلیغات
تبلیغات به صورت یک متن همراه با لینک و اطلاعات تماس در وبلاگهای تبلیغاتی از پیش تعریف شده به صورت یک پست ثبت میگردد.
ایجاد وبلاگ شخصی
وبلاگهایی با عنوان و نام مورد نظر با نام کاربری و رمز عبور سفارش داده شده ایجاد میشود. موضوع این وبلاگها به سفارش تبلیغ دهنده تعیین میشود. در این حالت کاربر میتواند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور ایجاد شده تغییرات مورد نظر خود را هر زمان که مایل باشد اعمال کند.
تکمیل وبلاگ با محتوای مرتبط
در این سرویس وبلاگ ایجاد شده با محتوای مرتبط با زمینه کاری تکمیل میشود این امر سبب بهبود وضعیت وبلاگ و تبلیغات آن در موتورهای جستجو و افزایش بازدید خواهد شد.
یک سایت و یا کسب کار اینترنتی زمانی فروش خوبی خواهد داشت که بازدید مناسب نیز داشته باشد انجام تبلیغ تنها در صورتی مفید خواهد بود که باعث افزایش درآمد سایت شود.
در سیستم تبلیغات کلیکی، تبلیغات در سایتهای مختلف نمایش داده میشود و فقط به میزانی که بازدید کنندگان بر روی آنها کلیک میکنند از حساب تبلیغ دهنده برداشت میشود.
از آنجا که پیدا کردن تبلیغ دهنده و تبلیغ کننده و به وجود آمدن اعتماد متقابل، پروسهای وقت گیر است شرکتهای تبلیغاتی اینترنتی این رابطه را برقرار میکنند. این شرکتها با دریافت مبلغ خاصی، از سایتهای طرف قرارداد خود میخواهند تا میزان مشخصی از بازدید کننده را به سایت یا صفحه تبلیغ دهنده هدایت کنند. با عقد قرارداد با شرکتهای تبلیغاتی اینترنتی میتوان از پتانسیل سایتهای دیگر برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی استفاده کرد.
سایت به شرکتهای تبلیغاتی معرفی شده و نوع تبلیغات و مدت زمان آن تعیین میگردد، سپس این شرکتها با توجه به محتوای سایت و سایر پارامترها لینک را به سایتهای تبلیغ دهنده طرف قرارداد خود ارسال میکنند. کاربران با کلیک بر روی لینک فراهم شده به صورت بنر یا نوشته به سایت هدایت میشوند.
وبگاه، تارگاه، تارنما، سایت یا وبسایت مجموعهای از صفحات وب است که دارای یک دامنه اینترنتی یا زیر دامنه اینترنتی مشترک اند و روی شبکه اینترنت قرار میگیرد. وب سایتها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهمترین آنها میتوان به تأثیر سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیتهای جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمد زایی اشاره کرد.
به تمامی سایتها و نرم افزارهای طراحی شده نام دامنه و میزبانی رایگان برای یک سال تعلق میگیرد. در صورتی که نسبت به نوع سایت مناسب با نیاز خود تردید دارید میتوانید مشاوره رایگان بگیرید.
مشخصات فنی سایتها:
زبان برنامه نویسی: ASP.Net سی شارپ.
تمپلیت: HTML 5 + CSS 3.
اسکریپتها: Ajax / Java Script / JQuery.
بانک اطلاعاتی: MS Access / MS SQL Server.
هاست: فضای رایگان نامحدود + پهنای باند نامحدود.
مکان فیزیکی هاست: فلوریدا - امریکا.
طراحی وب سایتهای ثابت یا استاتیک
این سایتها یکبار طراحی میشوند و اطلاعات مورد نیاز در داخل آنها قرار میگیرد پس از آن برای تغییر نیاز به یک طراح حرفهای یا نیمه حرفهای سایت است. از آنجا که حجم کمتری از کد در طراحی سایتهای ثابت استفاده میشود سرعت بارگذاری (Loading) بالایی دارند و باعث خوانایی بهتر سایت توسط روباتهای جستجوگر میشود که سبب بهبود وضعیت آنها از لحاظ امتیازدهی موتورهای جستجو یا همان رنکینگ میشود. عدم امکان ایجاد تغییر توسط افراد عادی علاوه بر افزایش امنیت سبب بهرهمندی از گرافیک و ظاهری زیبا میشود اما از طرفی نیز امکان بروز رسانی سایت توسط صاحبان و مدیران سایت وجود ندارد.
طراحی وب سایتهای فلش یا متحرک
عمده قسمتهای سایتهای فلش غیر قابل تغییر میباشند و مانند سایتهای ثابت یکبار توسط طراح ایجاد میشوند و برای تغییر آن نیاز است تا افراد به صورت حرفهای یا نیمه حرفهای از دانش طراحی فلش برخوردار باشند. وسعت ایجاد تغییرات نیز بسیار محدودتر است. از مزیتهای وب سایتهای فلش جذابیت آنهاست، گرافیک زیبا و انیمیشنهای جذاب. اما از معایب عمده آنها میتوان به عدم خوانده شدن اطلاعات موجود در آنها توسط روباتهای جستجوگر و عمدتاً سرعت بسیار پایین بارگذاری اشاره کرد که باعث کاهش شدید امتیاز آن توسط موتورهای جستجو میشوند.
طراحی وب سایتهای پویا یا داینامیک
محتوای سایتهای داینامیک بعد از طراحی توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت داشته باشند قابل تغییر است. ابتدا اسکلت سایت توسط طراح ایجاد میشود و سپس محتوا توسط مدیران سایتها تغییر میکند. طراح نسبت به محل قرار گرفتن و اندازه دقیق متون و تصاویر و سایر عناصری که بعداً توسط مدیران سایتها تغییر میکند اطلاع ندارد و این کار سبب میشود تا حدودی از گرافیک و جلوه سایت کاسته شود. هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و غیره وجود ندارد. از آنجا که در سایتهای پویا از زبانهای برنامه نویسی پیشرفته استفاده میشود امکانات زیادی در آنها قابل ایجاد است. استفاده زیاد از کدها سبب کند شدن نسبی بارگذاری سایت میشود.
طراحی پرتالها
پرتالها سایتهای پویای جامعی هستند که چند هدف خاص را در یک سایت دنبال میکنند به عبارت دیگر مجموع چند سایت پویا که برای رسیدن به هدفی خاص در کنار هم قرار گرفتهاند را میتوان پرتال نامید. تمام ویژگیهای یک سایت پویا میتواند در یک پرتال نیز صدق کند. مدیریت و بروز رسانی پرتالها با توجه به حجم اطلاعاتی که مبادله میشود نیازمند مدیریت حداقل پاره وقت است.
تجارت الکترونیک فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکههای کامپیوتری و اینترنت است.
تجارت الکترونیکی را میتوان انجام هرگونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد . این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته است و پیشبینی میشود بیش از این نیز رشد کند . تجارت الکترونیکی به هرگونه معاملهای گفته میشود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی میشود . تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیعتری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبههای فعالیت تجاری ، مانند خریداری ، صورت برداری از کالاها ، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابهجایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر میگیرد.
ولقان حسینی در سال 1380 کار خود را برای شرکتهای خارجی آغاز کرد که از مهمترین آنها میتوان به دو شرکت گرافیکی Alien Entity در امریکا و Leo Archive در آلمان اشاره کرد. پس از دو سال با اعلام تحریمهای اقتصادی شدیدتر و مشکلات ناشی از آن، با تغییر رویکرد و با نام دفتر تجارت الکترونیک ولقان در بازار ایران شروع به فعالیت کرد ... ادامه
در این مدت پروژهای کوچک و بزرگ بسیاری توسط این دفتر انجام شده و اکنون خدماتی به شرح زیر را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار میدهد.
طراحی وب سایتهای ایستا، داینامیک و فلش، برنامه نویسی وبسایت و پرتال به زبانهای مختلف.
طراحی و توسعه سیستمهای مدیریت محتوای وب سایت (CMS).
معرفی و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو جهت بهبود رنکینگ و افزایش بازدید و فروش.
برنامه نویسی، تولید و طراحی نرم افزارهای خاص مشاغل و اصناف مختلف و اتوماسیون اداری.
طراحی تبلیغات به صورت چند رسانهای و مولتی مدیا. (فیلم، صفحات وب، اسلاید، انیمیشن(
ارائه و اجرای راهکارها و روشهای تبلیغاتی با استفاده از قابلیتهای محیط مجازی و اینترنت.
تهیه آمار و اطلاعات اصناف و ابزار و نرم افزارهای خاص تبلیغات مستقیم و هدفمند.
پشتیبانی از سیستمهای کامپیوتری و وب سایتهای شرکتها و سازمآنها.
آموزش حضوری یا مجازی اصول تجارت الکترونیک و بازاریابی برای افراد و پرسنل.
چرا بهتر است یکی از مشتریان ما باشید
بسیاری از هزینههای اداری و مدیریتی شرکت کاسته شده است، لذا قادریم محصولات و خدمات را با قیمتی پایینتر از بازار کشور عرضه کنیم.
در دسترس بودن و دسترسی سریع یکی از ویژگیهای فطری فضای مجازی است و ما به واسطه گسترش فعالیت در این محیط از این قائده مستثناء نیستیم، مشتریان ما از طریق تلفن - اینترنت - ایمیل - پست در تمام 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتی ایام تعطیل میتوانند با ما در تماس باشند.
به واسطه فعالیت طولانی در زمینه IT و کامپیوتر، اطمینان داشته باشید که بهترین کیفیت را به مناسبترین قیمت دریافت خواهید کرد.
در تمامی موارد هزینه کار بعد از انجام کار و رضایت مشتری دریافت خواهد شد.
مهمتر از همه صداقت، تمام تعرفهها و نمونهها به صورت شفاف و آنلاین در اختیار مشتریان از طریق همین سایت قرار گرفته است.
تجربه نشان میدهد بیش از ۸۰ درصد از متقاضیان طراحی سایت، انتظارات مشابه ای را از سایت دارند و طراحی و گنجاندن امکانات یکسانی را از طراح و برنامه نویس خواستارند، از سوی دیگر بسیاری از وب سایتها بخشهای ثابت و از پیش تعریف شدهای را دارند.
از اینرو بر آن شدیم تا با بررسی نیازهای متقاضیان، نمونههای خارجی و امکانات سایتهای آنلاین با طراحی یک سایت دینامیک آماده و مجهز به سیستم مدیریت محتوا (CMS) که همه امکانات سایتهای دیگر را در خود گنجانده، محصولی کامل و استاندارد را با قیمتی مناسب و در زمانی کمتر عرضه کنیم.
مشخصات فنی سیستم:
زبان برنامه نویسی: ASP.Net سی شارپ.
نوع معماری: 5 لایه.
تمپلیت: HTML 5 + CSS 3.
اسکریپتها: Ajax / Java Script / JQuery.
فریمورک: 3.5.
بانک اطلاعاتی: MS Access / MS SQL Server.
هاست: فضای رایگان نامحدود + پهنای باند نامحدود.
مکان فیزیکی هاست: فلوریدا - امریکا.
امکانات سیستم:
امکان تفکیک مطالب هر بخش را بر اساس موضوع فراهم میآورد. موضوعات به همراه شرح کوتاه و تصویر (اختیاری) به شکل لینک، لیست، لیست تصویری و گالری تصاویر قابل نمایش است.
شامل مدیریت عنوان، آدرس و آرم سایت است. در حدود 40 سبک نمایش (تمپلیت بر مبنای CSS 3) به صورت پیش فرض آماده شده و امکان تغییر، اضافه یا انتخاب آنها وجود دارد. در ضمن امکان دسترسی به کدها، اسکریپت سایت و متا تگها نیز فراهم شده است تا بهترین نتیجه در موتورهای جستجو حاصل شود.
امکان ثبت مطالب با مشخص نمودن صفحه، موضوع و نوع نمایش اعم از به شکل لیست، لیست تصویری، گالری تصاویر، لینک و پست. در ضمن مطالب ارسال شده مجهز به اسکریپت تاریخ انقضاء و تایید مدیریت نیز هستند. همچنین امکان ارسال مطلب برای بخشهای مختلف سایت توسط گروه مشخص شده از کاربران وجود دارد.
امکان ثبت، ویرایش و حذف منو و کلیدها و یا تعیین منوهای متفاوت برای سطوح دسترسی مختلف.
مجهز به سیستم پیام رسانی داخلی برای برقراری ارتباط بین مدیریت و اعضاء به صورت گروهی یا خصوصی.
مدیریت کامل بر ایجاد، ویرایش و حذف صفحات.
مجهز به اسکریپت دریافت پاسخ و نظر کاربران در رابطه با مطالب منتشر شده.
امکان عضوگیری و تعریف سطوح دسترسی در 5 سطح کاربران سطح یک تا سه و مدیران و مدیران ارشد.
امکان دسترسی و مدیریت بر گجت و ویجدهای سایت و یا استفاده از جاوا اسکریپت و بنر تبلیغاتی برای اهداف مورد نظر.
فراهم کردن امکانات کامل برای ویرایش پروفایل و مدیریت اکانت شخصی توسط کاربران.
موارد استفاده:
تمامی قابلیتهای لازم برای هر نوع سایتی در این سیستم مدیریت محتوا گنجانده شده است. بنا بر این تمامی اصناف و اشخاص مختلف به هر منظور و هدفی میتوانند از این سیستم بهره بگیرند.
.تجارت الکترونیک فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری و اینترنت است. [اطلاعات بیشتر درباره مفهوم تجارت الکترونیک]
ولقان حسینی در سال 1380 با نام تجاری RED V کار خود را برای شرکتهای خارجی آغاز کرد که از مهمترین آنها میتوان به دو شرکت گرافیکی Alien Entity در امریکا و Leo Archive در آلمان اشاره کرد. پس از دو سال با اعلام تحریمهای اقتصادی شدیدتر و مشکلات ناشی از آن، با تغییر رویکرد و با نام دفتر تجارت الکترونیک ولقان در بازار ایران شروع به فعالیت کرد ... [ادامه]
در این مدت پروژهای کوچک و بزرگ بسیاری توسط این دفتر انجام شده و اکنون خدماتی به شرح زیر را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار میدهد.
تماس با ما
ارائه پیشنهاد، پروپزال و یا مشاوره 100 درصد رایگان است. جهت دریافت کاتالوگ و یا نمونه کار با ما تماس بگیرید.
تلفن و فکس: 8233743 351 98+ (هشت خط)
تماس در خارج از ساعات اداری و یا پیام کوتاه 9198086146 98+
پست الکترونیک: VOLGHAN@Gmail.com
در ضمن با استفاده از تمام مسنجرها و شبکه های اجتماعی معروف با ای دی VOLGHAN در دسترس هستیم.
طراحی سایتتجارت الکترونیک فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری و اینترنت است. [اطلاعات بیشتر درباره مفهوم تجارت الکترونیک]
ولقان حسینی در سال 1380 با نام تجاری RED V کار خود را برای شرکتهای خارجی آغاز کرد که از مهمترین آنها میتوان به دو شرکت گرافیکی Alien Entity در امریکا و Leo Archive در آلمان اشاره کرد. پس از دو سال با اعلام تحریمهای اقتصادی شدیدتر و مشکلات ناشی از آن، با تغییر رویکرد و با نام دفتر تجارت الکترونیک ولقان در بازار ایران شروع به فعالیت کرد ... [ادامه]
در این مدت پروژهای کوچک و بزرگ بسیاری توسط این دفتر انجام شده و اکنون خدماتی به شرح زیر را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار میدهد.
تماس با ما
ارائه پیشنهاد، پروپزال و یا مشاوره 100 درصد رایگان است. جهت دریافت کاتالوگ و یا نمونه کار با ما تماس بگیرید.
تلفن و فکس: 8233743 351 98+ (هشت خط)
تماس در خارج از ساعات اداری و یا پیام کوتاه 9198086146 98+
پست الکترونیک: VOLGHAN@Gmail.com
در ضمن با استفاده از تمام مسنجرها و شبکه های اجتماعی معروف با ای دی VOLGHAN در دسترس هستیم.
طراحی سایتنمایندگی فروش هاست را با کمترین هزینه آغاز کنید
شرکت خدمات هاستینگ وب گزین خدمات جدیدی را برای مشترکان پر مصرف و نمایندگان فروش هاست راه اندازی نموده است. در این سرویس که با عنوان " نمایندگی فروش لینوکس استارتر وب گزین" معرفی شده است، امکانات بسیار جالبی را در اختیار مشترکان قرار می گیرد .
· اگر بیش از یک وب سایت دارید و یا قصد افزایش تعداد وب سایت های خود را دارید
· اگر قصد دارید با هزینه ای اندک در دنیای فروش خدمات هاستینگ قدم بگذارید
· اگر یک طراح وب هستید
شما می توانید با انتخاب پلن 200 مگابایتی لینوکس استارتر وب گزین، به همراه 8 گیگابایت ترافیک ماهیانه از مزایای زیر بهره مند شوید:
1- راه اندازی چهار وب سایت مستقل بر روی اکانت خود
2- ایجاد پکیج های هاستینگ با دسترسی مستقیم به WHM .
مثال : قابلیت ایجاد پلنی با 100 مگابایت فضای هاستینگ و 4 گیگابایت ترافیک ماهیانه و پلن دیگری با 50 مگابایت فضای هاستینگ و 2 گیگابایت ترافیک ماهیانه
3- اختصاص پلن ها به وب سایت های دلخواه و شخصی خود
4- ارائه پلن های مختلف با قیمت های دلخواه برای مشتریان و دوستان خود و راه اندازی سرویس آنها بوسیله معرفی دامنه های آنها به سیستم از طریق WHM ( در این حالت اطلاعات دسترسی مشتری به سرویس هاست به صورت اتوماتیک تولید و در اختیار شما قرار می گیرد تا به مشتری ارائه دهید.)
بنابراین با بهره مندی از مزایای فوق ، شما به همین راحتی می توانید علاوه بر سایت خود، باقی مانده منابع را نیز به فروش رسانده یا برای وب سایت های جدید استفاده نمایید . بدیهی است چناچه فروش شما موفقیت آمیز باشد، در گام بعدی می توانید فضای هاست خود را به 400 مگابایت و ترافیک خود را به 16 گیگابایت در ماه ارتقاء دهید که در این حالت تعداد وب سایت های مجاز شما به عدد 8 خواهد رسید.
مزیت غیر قابل انکار این سرویس برای مشترکان پر مصرف و فروشندگان هاست، دریافت هاست با کیفیت بسیار بالا ( محل سرور انگلستان و کانادا ) و شروع نمایندگی فروش با هزینه بسیار ناچیز است که کمترین ریسک را به همراه دارد. برای کسانی که فعلا قصد فروش هاست ندارند، مدیریت فضا و ترافیک خریداری شده و تقسیم دلخواه آن بین سایت های خود و همچنین قیمت تمام شده بسیار پایین هر سایت از نکات مثبت این طرح می باشد.
برای درخواست این سرویس به یک دامنه نیز نیاز خواهید داشت که می تواند از دامنه های فعلی شما باشد و یا دامنه جدیدی را همزمان با درخواست سرویس ثبت نمایید.
شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی سایت وب گزین www.webgozin.net و یا مستقیما به صفحه مشاهده پلن های لینوکس استارتر به آدرس زیر مراجعه نمایید :
http://www.webgozin.net/billing/cart.php?gid=8
تبلیغات در نیازمندی های اینترنتی
تبلیغات در موتورهای جستجو
موتورهای جستجو در هدایت بازدید کننده به سایتها و بازاریابی در اینترنت حرف اول را می زنند موتورهای جستجویی مانند "Google" و "Yahoo" یا "MSN" و "Bing" روزانه هادی بیش از یک میلیون بیننده هستند بنابراین تبلیغات در مسیری با این حجم از ترافیک حتما پاسخگو خواهد بود. زمانی که فردی کلمه یا کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کند و یا از منطقه خاص جغرافیایی به موتورهای جستجو متصل می شود، قسمتی از نتایج جستجوی وی را تبلیغات "پشتیبانان مالی" یا همان "تبلیغ دهندگان" تشکیل می دهد. البته روشهای دیگری مانند تبلیغ در مسنجرها و اطراف سرویس پست الکترونیک و یا نمایش تبلیغ در سایتهای طرف قرارداد نیز از جمله راههایی است که موتورهای جستجوگر برای ارائه خدمات به پشتیبانان مالی خود استفاده می کنند. روش کار به این صورت است که سایت همراه با یک عنوان و تعدادی کلمات کلیدی به موتور جستجو به عنوان تبلیغ معرفی می شود سپس موتور جستجو سایت تبلیغ کننده را جزو سایت های اول در لیست نتایج جستجوی کاربرانی که به دنبال کالا یا خدماتی با کلمات کلیدی مشخص شده هستند نشان می دهد و به ازای هر کاربری که از سایت بازدید می کند هزینه ای را از حساب کاربر برداشت می نماید، هزینه هر بازدید کننده به تنظیمات آگهی، کلمات کلیدی و همچنین هزینه تبلیغات رقبا بستگی دارد. بطور متوسط از هر 200 نمایش یک نفر کلیک می کند و هر 250 کلیک به یک خرید ختم می شود البته این آمار به قیمت و میزان نیاز جامعه به کالا یا خدمات و همچنین کلمات کلیدی بستگی دارد.
تبلیغات هدفمند:
تصور عموم مردم برآن است که مناسب ترین زمان تبلیغات اوج درآمد و فروش است، برخلاف این اندیشه اقتصاددانان و مدیران موفق بهترین زمان برای افزایش تبلیغات را زمان کاهش فروش و درآمد و حتی در دوران بد اقتصادی می دانند. در تبلیغات هدفمند، تبلیغ دهنده مستقیما با بازار هدف خود در ارتباط خواهد بود. مهمترین عامل در این روش داشتن اطلاعات کامل و به روز از بازار هدف است از جمله روشهای تبلیغات هدفمند: تبلیغات پستی (Mail Marketing)، تبلیغات از طریق فکس (Fax Broadcasting) و بازاریابی تلفنی است. بنابه تجربه و نیاز آمار تعدادی از بازار های هدف را جمع آوری کرده و همچنین نرم افزار های خاصی را برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی و بازاریابی تهیه کرده ایم. این آمار مرتب به روز می شوند و میزان اشتباه مشخص می شود، آمار تکراری، کپی و یا غلط نداریم زیرا که ما خود نیز از این روش ها و آمار بهره می گیریم.
تبلیغات کلیکی
یکی از روش های تبلیغاتی مبتنی بر تجارت الکترونیک تبلیغات کلیکی است، در این روش تبلیغات به صورت لینک یا بنر در سایت های مختلف نمایش داده می شود و فقط به میزانی که بازدید کنندگام بر روی آنها کلیک می کنند از حساب شما برداشت می شود، بنابر این نمایش تبلیغات رایگان است، آمار رسمی نمایش به ازای کلیک 200 به 1 است که البته این معیار به عوامل بسیاری بستگی دارد. روزانه میلیونها کاربر از میلیونها سایت بازدید می کنند و صاحبان این سایتها برای کسب درآمد از بازدیدکنندگان راههای مختلفی را در پیش می گیرند. یکی از این راهها نمایش تبلیغات در سایت و یا به طریقی هدایت بخشی از بازدید کنندگان سایت خود به سایتهای تبلیغ دهندگان است. از آنجا که پیدا کردن تبلیغ دهنده و تبلیغ کننده و بوجود آمدن اعتماد متقابل، پروسه ای وقت گیر است شرکتهای تبلیغاتی اینترنتی این رابطه را برقرار می کنند. این شرکتها با دریافت مبلغ خاصی از سایتهای طرف قرارداد می خواهند تا میزان مشخصی از بازدید کننده را به سایت یا صفحه تبلیغ دهنده هدایت کنند. با عقد قرارداد با شرکتهای تبلیغاتی اینترنتی میتوان از پتانسیل سایتهای طرف قراردادشان برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی استفاده کرد. در تبلیغات کلیکی امکان تعیین حدودی بازار هدف نیز وجود دارد که این موضوع باعث نتیجه گیری بهتر می شود.
تبلیغات پست الکترونیک یا همان ایمیل مارکتینگ
ارسال تبلیغات به صورت ایمیل یکی از روش های تبلیغات در تجارت الکترونیک است. در این روش تبلیغات مستقیما به آدرس پست الکترونیک بازار هدف ارسال می شود. ما لیست به روز شده ای از کاربران ایرانی اینترنت را در اختیار داریم که به تعداد نفرات مورد نظر شما ایمیل ارسال می کنیم. میزان نتیجه گیری از این روش به میزان بروز بودن آدرسهای پست الکترونیک، روشهای ارسال به کار گرفته شده و فاصله میان ارسالها بستگی دارد البته داشتن نرم افزارهای جدید و قدرتمند می تواند در رسیدن به هدف کمک کند، عدم رعایت هر یک از این موارد سبب شکست تبلیغات، هزینه های اضافی و یا حتی از دست دادن پست الکترونیک و نام دامنه شود. از آنجا که افراد ناآگاه با استفاده از آمار ایمیل های تقلبی موجود در بازار و صرفا یک نرم افزار بدون داشتن اطلاعات فنی، بدون استفاده از میل سرور های مخصوص، عدم شناسایی بازار هدف و شاخه بندی آدرس ها و سایر امکانات تخصصی اقدام به ارسال ایمیل هایی با ارزش محتوایی پایین و با عناوین نامربوط کرده اند لذا اکثر کاربران ایرانی به محض دیدن یک ایمیل تبلیغاتی در اکانت ایمیل خود آن را اسپم می کنند و IP، آدرس سایت تبلیغ شونده و سایر اطلاعات همراه ایمیل به لیست سیاه جهانی منتقل می شوند. این روش هیچ سودی بجز بسته شدن سایت تبلیغ شونده و تبلیغ کننده ندارد از این رو این شرکت ها نهایتا 6 ماه دوام می آورند و یا از وبلاگ برای تبلیغات خود استفاده می کنند که در صورت بسته شدن ضرری متحمل نشوند. لذا این سرویس را تا بهبود وضعیت بازار و شناسایی راهکارهای بهتر به R&D منتقل کرده ایم تا پس از تحقیقات مجددا در اختیار متقاضیان عزیز قرار بگیرد.
تبلیغات پست الکترونیک یا همان ایمیل مارکتینگ
تبلیغات در وبلاگ ها
سرویس های وبلاگ به دلیل سهولت در راه اندازی و عدم نیاز به هزینه بسیار مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته اند، وبلاگ ها به نسبت اعتبار سرویس دهنده و محتوای خود مورد توجه موتورهای جستجو نیز هستند و این ویژگی سبب می شود بتوان به عنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره گرفت. ما در اکثر سرویس دهنده های وبلاگ ایرانی و خارجی چند وبلاگ داریم که برای تبلیغات از آنها استفاده می کنیم، تبلیغات شما در این وبلاگ ها همراه با متن، تصویر و لینک ثبت می شوند، این آگهی ها محدودیت زمانی ندارند و تا پایان عمر وبلاگ به صورت آنلاین باقی می مانند.
مدیریت و امکانات آن می توانید به آدرس: http://VOLGHAN.Net/admin مراجعه کنید و برای نام کاربری و رمز عبور از کلمه demo استفاده کنید. برای بخش سایت نیز سایت فعلی دفتر نمونه ای از همین سیستم است که قسمت هایی از آن بنا به نیاز یا عدم نیاز حذف یا اضافه شده است.
امکانات
VCMS:
ارتقاء وب سایت چیست؟
سایتی که در موتورهای جستجو رتبه خوبی نداشته باشد بودن و یا نبودن آن تفاوتی ندارد.
معرفی به موتورهای جستجو:
بطور معمول پروسه ثبت آدرس یک وب سایت در موتورهای جستجو دو تا چهار ماه بعد از آنلاین شدن سایت طول خواهد کشید البته در این مورد بهترین حالت در نظر گرفته شده و در مورد همه موتورهای جستجوگر صدق نمی کند زیرا که برخی از آنها رباتهای ضعیف تر یا کندتری دارند و ممکن است بیش از شش ماه طول بکشد و یا اصلا سایت را ثبت نکنند. حال با اقدامات خاصی مانند ارائه آدرس سایت به موتورهای جستجو و یا معرفی آدرس سایت به تعداد زیادی از لینکستانها میتوان این پروسه را تا یک یا دو هفته کاهش داد، به این روش از معرفی سایت "ارائه سایت" یا "URL Submission" می گویند.
بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو:
بعد از ثبت
آدرس سایت موتورهای جستجو به هر صفحه از سایت نسبت به یک کلمه کلیدی خاص امتیاز می
دهد که این امتیاز نشان دهنده میزان ارتباط محتوای صفحه با کلمه کلیدی جستجو شده است.
امتیاز اخذ شده بسیار مهم است زیرا که امتیاز کمتر یعنی رتبه پایین تر و رتبه پایین
تر یعنی بازدید کننده کمتر و شکست سایت.
پیروی از قوانین موتورهای
جستجو در طراحی سایت و سپس سازگار ساختن محتوای سایت با الگوریتم موتورهای
جستجو را "بهینه سازی وب سایت" یا "SEO" می گویند.
افزایش لینک
یکی از معیارهای مهم موتور های جستجوی بزرگ مانند گوگل میزان لینک هایی است که به یک سایت از طرف سایت های مشابه داده شده، بنابر این با افزایش لینک می توان رتبه سایت را نیز افزایش داد اما این کار آنچنان که بنظر می رسد آسان نیست، برای انجام چنین کاری یا باید سایت شما کامل و مرجع باشد تا سایر مدیران و صاحبان سایت ها برای استفاه از مطالب و یا ارجاع کاربران به مطلبی خاص به سایت شما لینک بدهند و یا اینکه با تک تک صاحبان و مدیران سایت ها جهت تبادل لینک تماس و ارتباط برقرار کنید که کاری طاقت فرسا است. ما فهرستی از صاحبان سایت ها و وبلاگ ها آماده کرده ایم که بنا به تقاضای مدیران سایت ها درخواست تبادل را برایشان ارسال می کنیم، این لیست همواره بروز می شود تا اطمینان کسب کنیم سایتی از قلم نیفتاده باشد.
تبلیغات مولتی مدیا و چند رسانه ای
استفاده از CD و DVD های تبلیغاتی امروزه بسیار مورد توجه مدیران قرار گرفته است. نسبت اطلاعات مبادله شده به هزینه در این روش بسیار کمتر از تبلیغات چاپی و سنتی است و از طرفی هم نتیجه کار بسیار زیباتر و جذاب تر خواهد بود. در روش چند رسانه ای تصاویر، فیلم یا انیمیشن به کمک متون تبلیغاتی می آیند تا تاثیر گذاری آنها را چند برابر کنند. تبلیغات چند رسانه ای بر اساس نوع نرم افزار به دسته های عمده زیر تقسیم می شوند:
که هر یک از این روشها با توجه به نحوه ارائه برای هدف خاصی کاربرد دارند.
تبلیغات مولتی مدیا و چند رسانه ای
تبلیغات در نیازمندی های اینترنتی
امروزه در بسیاری از موارد مصرف کنندگان برای کاهش در مصرف زمان و هزینه، قیمتها و کیفیتهای رقابتی را در اینترنت جستجو میکنند. برای استفاده از پتانسیل این بازار باید تبلیغات خود را در اینترنت نیز انتشار دهید. تبلیغات در نیازمندی ها نسبت به میزان پاسخگویی و هزینه صرف شده در مقایسه با روشهای مشابه نتیجه ای تا حدود 5 برابر دارد. در تبلیغات نیازمندیها آدرس سایت، خدمات، تولیدات و یا حتی بیوگرافی یک فرد در سایتهای مختلف تبلیغ می شود. با توجه به گسترش استفاده از نیازمندی های اینترنتی، اغلب این سایت ها محتوای زیادی را در خود گنجانده اند به همین سبب از امتیاز زیادی نیز در موتور های جستجو برخوردارند بنابراین تبلیغات در نیازمندی ها سبب نمایش آنها در صفحات اول و دوم لیست موتور های جستجو می شود. روش کار به این صورت است که ما لیستی از نیازمندی های اینترنتی فارسی زبان معتبر را جمع آوری کرده ایم (در حدود 100 سایت) که تبلیغات، طرح، پیشنهاد، فعالیت، خدمات، محصولات، اخبار، اطلاعیه ها و غیره در این سایت ها ثبت می کنیم، این تبلیغات به صورت تبلیغات رایگان ثبت می شود و از امکاناتی که سایت های نیازمندی در اختیارمان قرار می دهند اعم از متن، تصویر و لینک استفاده می کنیم، مدت اعتبار بین 2 ماه تا 5 سال متفاوت است اما ما تا 6 ماه آگهی ها را بروز رسانی می کنیم و ضمانت شش ماه برای نمایش آنها می دهیم.