دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini .

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

حمایت از تولید ملی با ملی گرایی اقتصادی متفاوتهحمایت از تولید ملی با ملی گرایی اقتصادی متفاوته

حمایت از تولید ملی با ملی گرایی اقتصادی متفاوته. ملی گرایی اقتصادی به نفع تولید کننده نیست چراکه انزوای بیشتر و از دست دادن بازار جهانی رو همراه داره، به نفع خریدار نیست چراکه حق انتخاب کمتری توی بازار غیر رقابتی داره و به نفع ملی هم نیست چراکه در تناقض کامل با اقتصاد آزاد هست.  اگر چیزی رو تولید کنیم که بهتر و ارزانتر تولید میکنیم و اونچه که نمیتونیم رو از تولیدکننده‌ای که بهتر و ارزانتر تولید میکنه وارد کنیم نه تنها ضرر نمیکنیم بلکه پولدارتر هم میشیم.
حمایت کننده و تحریم کننده، انتظار حماسه دارن از بازار مصرف. برانگیختن عرق ملی و حس ناسیونالیستی موثر نیست همونطور که درمورد تحریم خودرو داخلی مؤثر نبود. از جامعه واقعی با آدما و نیازهای واقعی، نمیشه انتظار جامعه آرمانی داشت بخصوص که بی اعتماد، ناامید، سرخورده و سرکوب شده باشن.
احتمالاً این روزا وام و منابع زیادی با عنوان حمایت از کالای ایرانی اختصاص داده میشه و بازار و اقتصاد بیشتر از قبل سیاسی و امنیتی میشه اما با دستور و اجبار نمیشه، نیاز به دانش، تخصص، آزادی و البته تحمل ریاضت اقتصادی داره. 
اینکه با عنوان حمایت از تولید ملی، از بازار مصرف انتظار داشته باشین تولیداتی با کیفیت پایین و قیمت بالا بخرن، در واقع حمایت از حماقت ملی و به هدر دادن سرمایه و منابع ملی هست.
ممنوعیت یا افزایش تعرفه واردات، سبب پیشرفت تولید ملی نمیشه، بلکه باعث افزایش قاچاق، افزایش فساد مالی، فرار مالیاتی، افزایش قیمت نهایی کالا و خروج ارز بیشتر به‌واسطه عدم خرید مستقیم و عمده از تولیدکننده خارجی و نهایتاً کاهش قدرت خرید خریدار ایرانی میشه.
اول باید تعریف درستی از تولید ملی داشته باشیم و بعد درمورد حمایت از تولید صحبت کنیم. لزوماً تولید هرچیزی داخل کشور به نفع ملی ما نیست چه برسه به حمایت از تولیدش. ما باید چیزی تولید کنیم که با کیفیت بالاتر و قیمت پایینتر از بقیه میتونیم تولید کنیم. 
تولیدی که دسترسی ارزان به مواد اولیه باکیفیت و دانش بومیش نداریم، حاصلش محصول گرون و بی کیفیت میشه و تحمیلش به خریدار با عنوان حمایت از کالای ایرانی این صنعت رو نجات نمیده، اگرهم بده صنعتی زیانده هست و تولیداتش، تولیدملی نیست و ضرر ملیه، آینده‌ای هم براش نمیشه متصور بود.
  تولیداتی هم هستند که بواسطه یارانه انرژی، خلاء قوانین یا مالکیت سنتی منابع، تولید میشن. تولیدی که به محیط زیست صدمه میزنه و یا بعضی محصولات کشاورزی که تولیدشون آب فراوان نیاز داره با درنظر گرفتن خطر جدی کمبود منابع آب، حماقت ملی و خودکشی برنامه ریزی شده هست نه تولید ملی. 
کاری که دولت در حمایت از کالای ایرانی میتونه انجام بده اینه که کاری انجام نده، درواقع کارهای اضافی رو دیگه انجام نده. وظیفه دولت حمایت از بازار آزاد، آزادسازی اقتصادی (در قالب لیبرالیسم)، سپردن وظایف به سازمانهای مردم نهاد و اتحادیه‌های صنفی و قبول مسئولیت مسائل کلان اقتصادیه.
حکومت باید قبول کنه اقتصاد برپایه عرضه و تقاضا کار میکنه. حل مسائل خرد اقتصادی به عهده سازمانهای مردم نهاد و اتحادیه‌هاس. دولت مسئول قیمت گذاری روی پیاز، سیب زمینی، لبنیات، شوینده‌ها و ... نیست و مردم هم مسئول زنده نگهداشتن بانکها، خودروسازها و صنایع زیانده از جیب خودش نیست. 
اینکه قیمت محصولات با برند و کیفیت متفاوت، یکسان باشه، به نفع تولیدکننده و خریدار نیست. حذف کنترل قیمت اجازه میده تا تولیدکننده براساس هزینه، برند، توان تولید و تقاضای بازار قیمت بذاره و عرضه کنه و برای به دست آوردن بخش بزرگتری از بازار با تولیدکننده داخلی یا خارجی رقابت کنه.
وقتی قیمت کالا رو بجای عرضه و تقاضا، زور و دستور مشخص کنه، تولیدکننده توان استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تولید محصول با کیفیت رو نداره، اگر هم داشته باشه دلیلی برای این کار نمبینه. از طرفی نیروی دولت صرف کنترل قیمت شده و توان و توجیه کافی برای کنترل کیفیت نداره. 
هزینه نیروی کار، مواد اولیه و تولید همگام با تورم بیشتر میشه اما تولید کننده اجازه افزایش قیمت نداره تا مبادا به پروپاگاندای دولت صدمه وارد بشه، لذا حقوق، توان خرید و کیفیت زندگی نیروی کار کاهش پیدا میکنه و استقبال از سرمایه گذاری در تولید به جهت زیاندهی و ریسک بالا، کمتر میشه.
گزینه‌ای جز بازسازی و آزادسازی اقتصادی وجود نداره و به تأخیر انداختنش به نفع هیچکس نیست. شوروی بازسازی اقتصادی (پرسترویکا) رو به قدری دیر شروع کرد که دچار رکود اقتصادی شدید و قحطی شده بود. کوبا و شیلی هم نوعی از آزادسازی نئولیبرالیسمی رو تجربه کردن که به معجزه شیلی معروف شد.
دولت نباید از صنایع زیانده حمایت کنه. ادامه حیات صنایع زیانده به نفع ملی نیست. ارائه آمار اشتغال صنایع توجیه کافی برای ادامه حیاتشون نیست برخی به قدری زیانده هستن که اگر تمام شاغلین اون خونه نشین بشن و از بیمه و خزانه حقوق بگیرن، بازهم ضرر کمتری به اقتصاد ملی وارد میشه. 
حمایت از تولیدی که درآمدزایی نداره و با کمک دولت به حیاتش ادامه میده و مردم از جیبشون و گاها با جونشون مابه تفاوت قیمت و کیفیت رو میدن به نفع ما نیست. انگلیس تولیدکننده مطرح خودرو نیست و دیگه هیلمن تولید نمیکنه اما از اقتصادهای برتر دنیاس و مردمش خودرو باکیفیت آلمانی سوار میشن .
بزرگ‌ترین دشمن تولیدملی سیاست اشتباه دولت و حکومت هست و نه مردمی که رغبتی به خرید محصول بی کیفیت و گران برای حمایت از تولیدکننده داخلی ندارن بخصوص در شرایطی که تولیدکننده نیازی به رقابت، افزایش کیفیت، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و یا پاسخگویی به مصرف کننده نمیبینه.
دولت باید به سمت تجارت آزاد بره، با کشورهای دیگه بصورت دو یا چند جانبه برای حذف عوارض واردت مذاکره کنه تا بازار مصرف بزرگتری برای تولیدات ایرانی و دسترسی مصرف کننده داخلی به محصولات باکیفیت و ارزان رو فراهم کنه. اینکار از فساد مالی، قاچاق و خروج ارز اضافی جلوگیری میکنه.
دولت و نهادهای شبه دولتی باید از سرمایه گذاری در صنایع خرد دست بکشند. وظیفه دولت سرمایه گذاری در زیرساختها و صنایع بالادستی هست. صنایع خرد رو باید به بخش خصوصی بسپره و یا با ایجاد ثبات سیاسی، ارائه طرحهای تشویقی و کاهش ریسک سرمایه گذاری اقدام به جذب سرمایه گذار خارجی کنن. 
هیچ محصول و خدماتی عرضه و تولید نمیشه مگر اینکه تقاضا و بازار مصرفش وجود داشته باشه و ادامه حیات تولیدی که تقاضاش وجود نداره یا تولیدش با نیاز بازار هماهنگ نیست، سبب هدر رفت زمان و صدمه به اقتصاد میشه و هیچ توجیهی نداره. 
میلیون‌ها مصرف کننده و تولید کننده آزاد درخصوص نیازشون و نحوه رفع نیازشون اشتباه نمیکنن اما متخصص نیستن و امکانات قانونگذاری، نظارت و کنترل رو ندارن بنابراین وظیفه دولت نظارت بر رقابت و کنترل و بهینه سازی حداقل استانداردهای کیفی تولید محصول و ارائه خدمات هست.
در حمایت از تولید باید متوجه باشیم خرید کالا و خدمات یارانه‌ای به ضرر ملی و شخصی ماست. مابه تفاوت رو بشل بدتری و به مقدار بیشتری پرداخت میکنیم. کنترل قیمت، ممکنه تورم رو مصنوعی پایین نگهداره اما رقابت و کیفیت رو نابود میکنه و باعث کاهش اشتغال، کاهش حقوق و کاهش قدرت خرید میشه.  آزادسازی اقتصاد، موقتاً باعث افزایش تورم میشه اما تنها راه نجات از این وضعیته، اعتراضات دی ماه انتخابهای زیادی برای دولت نذاشته و قدرت ریسکش رو پایین آورده ولی معتقدم دولت هنوز پشتوانه و فرصت کافی برای این کار داره به شرط اینکه درست و شجاعانه عمل کنه.
حمایت از تولید ملی با ملی گرایی اقتصادی متفاوته. ملی گرایی اقتصادی به نفع تولید کننده نیست چراکه انزوای بیشتر و از دست دادن بازار جهانی رو همراه داره، به نفع خریدار نیست چراکه حق انتخاب کمتری توی بازار غیر رقابتی داره و به نفع ملی هم نیست چراکه در تناقض کامل با اقتصاد آزاد هست.  اگر چیزی رو تولید کنیم که بهتر و ارزانتر تولید میکنیم و اونچه که نمیتونیم رو از تولیدکننده‌ای که بهتر و ارزانتر تولید میکنه وارد کنیم نه تنها ضرر نمیکنیم بلکه پولدارتر هم میشیم.
حمایت کننده و تحریم کننده، انتظار حماسه دارن از بازار مصرف. برانگیختن عرق ملی و حس ناسیونالیستی موثر نیست همونطور که درمورد تحریم خودرو داخلی مؤثر نبود. از جامعه واقعی با آدما و نیازهای واقعی، نمیشه انتظار جامعه آرمانی داشت بخصوص که بی اعتماد، ناامید، سرخورده و سرکوب شده باشن.
احتمالاً این روزا وام و منابع زیادی با عنوان حمایت از کالای ایرانی اختصاص داده میشه و بازار و اقتصاد بیشتر از قبل سیاسی و امنیتی میشه اما با دستور و اجبار نمیشه، نیاز به دانش، تخصص، آزادی و البته تحمل ریاضت اقتصادی داره. 
اینکه با عنوان حمایت از تولید ملی، از بازار مصرف انتظار داشته باشین تولیداتی با کیفیت پایین و قیمت بالا بخرن، در واقع حمایت از حماقت ملی و به هدر دادن سرمایه و منابع ملی هست.
ممنوعیت یا افزایش تعرفه واردات، سبب پیشرفت تولید ملی نمیشه، بلکه باعث افزایش قاچاق، افزایش فساد مالی، فرار مالیاتی، افزایش قیمت نهایی کالا و خروج ارز بیشتر به‌واسطه عدم خرید مستقیم و عمده از تولیدکننده خارجی و نهایتاً کاهش قدرت خرید خریدار ایرانی میشه.
اول باید تعریف درستی از تولید ملی داشته باشیم و بعد درمورد حمایت از تولید صحبت کنیم. لزوماً تولید هرچیزی داخل کشور به نفع ملی ما نیست چه برسه به حمایت از تولیدش. ما باید چیزی تولید کنیم که با کیفیت بالاتر و قیمت پایینتر از بقیه میتونیم تولید کنیم. 
تولیدی که دسترسی ارزان به مواد اولیه باکیفیت و دانش بومیش نداریم، حاصلش محصول گرون و بی کیفیت میشه و تحمیلش به خریدار با عنوان حمایت از کالای ایرانی این صنعت رو نجات نمیده، اگرهم بده صنعتی زیانده هست و تولیداتش، تولیدملی نیست و ضرر ملیه، آینده‌ای هم براش نمیشه متصور بود.
  تولیداتی هم هستند که بواسطه یارانه انرژی، خلاء قوانین یا مالکیت سنتی منابع، تولید میشن. تولیدی که به محیط زیست صدمه میزنه و یا بعضی محصولات کشاورزی که تولیدشون آب فراوان نیاز داره با درنظر گرفتن خطر جدی کمبود منابع آب، حماقت ملی و خودکشی برنامه ریزی شده هست نه تولید ملی. 
کاری که دولت در حمایت از کالای ایرانی میتونه انجام بده اینه که کاری انجام نده، درواقع کارهای اضافی رو دیگه انجام نده. وظیفه دولت حمایت از بازار آزاد، آزادسازی اقتصادی (در قالب لیبرالیسم)، سپردن وظایف به سازمانهای مردم نهاد و اتحادیه‌های صنفی و قبول مسئولیت مسائل کلان اقتصادیه.
حکومت باید قبول کنه اقتصاد برپایه عرضه و تقاضا کار میکنه. حل مسائل خرد اقتصادی به عهده سازمانهای مردم نهاد و اتحادیه‌هاس. دولت مسئول قیمت گذاری روی پیاز، سیب زمینی، لبنیات، شوینده‌ها و ... نیست و مردم هم مسئول زنده نگهداشتن بانکها، خودروسازها و صنایع زیانده از جیب خودش نیست. 
اینکه قیمت محصولات با برند و کیفیت متفاوت، یکسان باشه، به نفع تولیدکننده و خریدار نیست. حذف کنترل قیمت اجازه میده تا تولیدکننده براساس هزینه، برند، توان تولید و تقاضای بازار قیمت بذاره و عرضه کنه و برای به دست آوردن بخش بزرگتری از بازار با تولیدکننده داخلی یا خارجی رقابت کنه.
وقتی قیمت کالا رو بجای عرضه و تقاضا، زور و دستور مشخص کنه، تولیدکننده توان استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تولید محصول با کیفیت رو نداره، اگر هم داشته باشه دلیلی برای این کار نمبینه. از طرفی نیروی دولت صرف کنترل قیمت شده و توان و توجیه کافی برای کنترل کیفیت نداره. 
هزینه نیروی کار، مواد اولیه و تولید همگام با تورم بیشتر میشه اما تولید کننده اجازه افزایش قیمت نداره تا مبادا به پروپاگاندای دولت صدمه وارد بشه، لذا حقوق، توان خرید و کیفیت زندگی نیروی کار کاهش پیدا میکنه و استقبال از سرمایه گذاری در تولید به جهت زیاندهی و ریسک بالا، کمتر میشه.
گزینه‌ای جز بازسازی و آزادسازی اقتصادی وجود نداره و به تأخیر انداختنش به نفع هیچکس نیست. شوروی بازسازی اقتصادی (پرسترویکا) رو به قدری دیر شروع کرد که دچار رکود اقتصادی شدید و قحطی شده بود. کوبا و شیلی هم نوعی از آزادسازی نئولیبرالیسمی رو تجربه کردن که به معجزه شیلی معروف شد.
دولت نباید از صنایع زیانده حمایت کنه. ادامه حیات صنایع زیانده به نفع ملی نیست. ارائه آمار اشتغال صنایع توجیه کافی برای ادامه حیاتشون نیست برخی به قدری زیانده هستن که اگر تمام شاغلین اون خونه نشین بشن و از بیمه و خزانه حقوق بگیرن، بازهم ضرر کمتری به اقتصاد ملی وارد میشه. 
حمایت از تولیدی که درآمدزایی نداره و با کمک دولت به حیاتش ادامه میده و مردم از جیبشون و گاها با جونشون مابه تفاوت قیمت و کیفیت رو میدن به نفع ما نیست. انگلیس تولیدکننده مطرح خودرو نیست و دیگه هیلمن تولید نمیکنه اما از اقتصادهای برتر دنیاس و مردمش خودرو باکیفیت آلمانی سوار میشن .
بزرگ‌ترین دشمن تولیدملی سیاست اشتباه دولت و حکومت هست و نه مردمی که رغبتی به خرید محصول بی کیفیت و گران برای حمایت از تولیدکننده داخلی ندارن بخصوص در شرایطی که تولیدکننده نیازی به رقابت، افزایش کیفیت، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و یا پاسخگویی به مصرف کننده نمیبینه.
دولت باید به سمت تجارت آزاد بره، با کشورهای دیگه بصورت دو یا چند جانبه برای حذف عوارض واردت مذاکره کنه تا بازار مصرف بزرگتری برای تولیدات ایرانی و دسترسی مصرف کننده داخلی به محصولات باکیفیت و ارزان رو فراهم کنه. اینکار از فساد مالی، قاچاق و خروج ارز اضافی جلوگیری میکنه.
دولت و نهادهای شبه دولتی باید از سرمایه گذاری در صنایع خرد دست بکشند. وظیفه دولت سرمایه گذاری در زیرساختها و صنایع بالادستی هست. صنایع خرد رو باید به بخش خصوصی بسپره و یا با ایجاد ثبات سیاسی، ارائه طرحهای تشویقی و کاهش ریسک سرمایه گذاری اقدام به جذب سرمایه گذار خارجی کنن. 
هیچ محصول و خدماتی عرضه و تولید نمیشه مگر اینکه تقاضا و بازار مصرفش وجود داشته باشه و ادامه حیات تولیدی که تقاضاش وجود نداره یا تولیدش با نیاز بازار هماهنگ نیست، سبب هدر رفت زمان و صدمه به اقتصاد میشه و هیچ توجیهی نداره. 
میلیون‌ها مصرف کننده و تولید کننده آزاد درخصوص نیازشون و نحوه رفع نیازشون اشتباه نمیکنن اما متخصص نیستن و امکانات قانونگذاری، نظارت و کنترل رو ندارن بنابراین وظیفه دولت نظارت بر رقابت و کنترل و بهینه سازی حداقل استانداردهای کیفی تولید محصول و ارائه خدمات هست.
در حمایت از تولید باید متوجه باشیم خرید کالا و خدمات یارانه‌ای به ضرر ملی و شخصی ماست. مابه تفاوت رو بشل بدتری و به مقدار بیشتری پرداخت میکنیم. کنترل قیمت، ممکنه تورم رو مصنوعی پایین نگهداره اما رقابت و کیفیت رو نابود میکنه و باعث کاهش اشتغال، کاهش حقوق و کاهش قدرت خرید میشه.  آزادسازی اقتصاد، موقتاً باعث افزایش تورم میشه اما تنها راه نجات از این وضعیته، اعتراضات دی ماه انتخابهای زیادی برای دولت نذاشته و قدرت ریسکش رو پایین آورده ولی معتقدم دولت هنوز پشتوانه و فرصت کافی برای این کار داره به شرط اینکه درست و شجاعانه عمل کنه.
 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۵۲ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

سوابق علمی و اجرایی ولقان حسینی - متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک

سوابق علمی و اجرایی ولقان حسینی

•    مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد یزد. 
•    کارشناس ارشد تجارت الکترونیک از دانشگاه دولتی پونا (PNU).
•    کارشناس تکنولوژی اینترنت از دانشگاه نوادا (UNLV).
•    کارشناس نرم افزار کامپپوتر از موسسه بین المللی IIET.
•    گواهی دانش فنی از انستیتو خدمات هند (IQCS).
•    مشاور وزیر در حوزه دولت الکترونیک.
•    ریاست دوره ای و عضو انجمن طراحان وب ایران.
•    عضو انجمن نخبگان کشور.
•    عضو سابق هیئت داوران پارک علم و فن آوری.
•    5 اختراع ثبت شده در سازمان ثبت اختراعات کشور.
•    3 پتنت تایید شده در اداره ثبت اختراعات امریکا.
•    مشاور و مجری تجارت الکترونیک شرکت های بین المللی
•    مشاور و مجری تبلیغات کارخانه ها.
•    مجری تجارت الکترونیک سازمان ها، احزاب و گروه ها.
•    مشاور تجارت الکترونیک هتل های ایرانی و خارجی.
•    مشاور انفورماتیک نشریات فارسی زبان.
 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۵۲ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

سوابق علمی و اجرایی ولقان حسینی

سوابق علمی و اجرایی ولقان حسینی

•    مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد یزد. 
•    کارشناس ارشد تجارت الکترونیک از دانشگاه دولتی پونا (PNU).
•    کارشناس تکنولوژی اینترنت از دانشگاه نوادا (UNLV).
•    کارشناس نرم افزار کامپپوتر از موسسه بین المللی IIET.
•    گواهی دانش فنی از انستیتو خدمات هند (IQCS).
•    مشاور وزیر در حوزه دولت الکترونیک.
•    ریاست دوره ای و عضو انجمن طراحان وب ایران.
•    عضو انجمن نخبگان کشور.
•    عضو سابق هیئت داوران پارک علم و فن آوری.
•    5 اختراع ثبت شده در سازمان ثبت اختراعات کشور.
•    3 پتنت تایید شده در اداره ثبت اختراعات امریکا.
•    مشاور و مجری تجارت الکترونیک شرکت های بین المللی
•    مشاور و مجری تبلیغات کارخانه ها.
•    مجری تجارت الکترونیک سازمان ها، احزاب و گروه ها.
•    مشاور تجارت الکترونیک هتل های ایرانی و خارجی.
•    مشاور انفورماتیک نشریات فارسی زبان.
 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۵۱ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

روشهای تبلیغاتی ولقان حسینی

روش های تبلیغاتی از ولقان حسینی

شبکه های اجتماعی | ایجاد شبکه

شرح خدمات: ایجاد صفحه برای محصول / خدمات / شرکت در شبکه های اجتماعی محبوب.

پیش نیاز:

o       محتوای چندرسانه ای.

o       آرم و بنر.

o       اطلاعات تماس و درباره ما.

روش تامین پیش نیاز:

o       محتوای منتشر شده / طراحی و تولید محتوا.

وسعت اجرا:

o       عموم کاربران ایترنت.

بازار هدف:

o       شبکه های اجتماعی محبوب  شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / آپارات / یوتیوپ / تلگرام / توییتر.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       کاتالوگ آنلاین چندرسانه ای.

o       افزایش اعتبار سایت و سئو.

o       افزایش غیر مستقیم فروش.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.

 

شبکه های اجتماعی | بهینه سازی شبکه

شرح خدمات: افزایش اعتبار و محبوبیت صفحه رسمی در شبکه های اجتماعی با خرید فالور و لایک.

پیش نیاز:

o       صفحات رسمی.

o       انتقال وجه و تبدیل ارز.

o       تعیین هدف و سیاست.

روش تامین پیش نیاز:

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       عموم کاربران ایترنت.

بازار هدف:

o       شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / یوتیوپ.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی.

o       افزایش محبوبیت صفحه رسمی.

o       بهینه سازی وضعیت سئو.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.

. .

شبکه های اجتماعی | تبلیغات شبکه

شرح خدمات: سفارش تبلیغ رسمی به شبکه های اجتماعی به صورت ماهیانه.

پیش نیاز:

o       محتوای چندرسانه ای.

o       انتقال وجه و تبدیل ارز.

o       تعیین مدت و سیاست تبلیغات.

روش تامین پیش نیاز:

o       محتوای منتشر شده / تولید محتوا.

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       عموم کاربران ایترنت.

بازار هدف:

o       شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / لینکدین / اینستاگرام / آپارات / یوتیوپ .

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       ترفیع و افزایش محبوبیت صفحه رسمی.

o       افزایش غیر مستقیم فروش.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.

..

شبکه های اجتماعی | میکروبلاگ ها

شرح خدمات: انتشار متن تبلیغاتی تا 140 کاراکتر به همراه لینک سایت / محصول / خدمات.

پیش نیاز:

o       لینک و متن تبلیغاتی.

روش تامین پیش نیاز:

o       تولید محتوا.

وسعت اجرا:

o       عموم کاربران ایترنت.

بازار هدف:

o       560 میکروبلاگ بین المللی.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       افزایش اعتبار لینک و سئو.

o       افزایش غیر مستقیم فروش.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  7 روز کاری.

 

تبلیغات اینترنتی | نیازمندی ها

شرح خدمات: انتشار آگهی به همراه عکس، لینک و اطلاعات تماس در نیازمندیهای اینترنتی.

پیش نیاز:

o       متن و عکس تبلیغاتی.

روش تامین پیش نیاز:

o       محتوای منتشر شده / تولید محتوا.

وسعت اجرا:

o       عموم کاربران ایترنت.

بازار هدف:

o       250 نیازمندی اینترنتی فارسی زبان.

کاربرد: 

o       تبلیغات آنلاین.

o       افزایش مستقیم فروش.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  4 روز کاری.

..

تبلیغات اینترنتی | وبلاگ ها

شرح خدمات: انتشار متن تبلیغاتی به همراه تعدادی لینک در سرویس دهنده های وبلاگ.

پیش نیاز:

o       محتوای تبلیغاتی.

روش تامین پیش نیاز:

o       محتوای منتشر شده / تولید محتوا.

وسعت اجرا:

o       عموم کاربران ایترنت.

بازار هدف:

o        50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       افزایش مستقیم فروش.

o       افزایش اعتبار سایت و سئو.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.

 

تبلیغات اینترنتی | گوگل ادوردز

شرح خدمات: به ازای کلمات کلیدی مشخص، لینک مورد نظر در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود.

پیش نیاز:

o       تعیین کلیمات کلیدی.

o       انتقال وجه و تبدیل ارز.

روش تامین پیش نیاز:

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       کاربران ایترنتی متقاضی محصول / خدمات مورد نظر.

بازار هدف:

o        نتایج جستجوی گوگل.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       افزایش مستقیم فروش.

o       افزایش اعتبار سایت و سئو.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.

.

تبلیغات اینترنتی | تبلیغات وبلاگی

شرح خدمات: سفارش تبلیغات به سرویس دهنده های وبلاگ.

پیش نیاز:

o       تعیین شاخه موضوعی.

o       انتقال وجه.

روش تامین پیش نیاز:

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.

بازار هدف:

o        عموم کاربران اینترنت.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       افزایش غیر مستقیم فروش.

o       افزایش اعتبار سایت و سئو.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.

.

تبلیغات اینترنتی | رپورتاژ اینترنتی

شرح خدمات: انتشار رپورتاژ آگهی در مجلات تخصصی آنلاین، روزنامه های اینترنتی و وبلاگها.

پیش نیاز:

o       متن رپورتاژ.

o       انتقال وجه.

o       انتخاب رسانه.

روش تامین پیش نیاز:

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.

o       شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.

o       مجلات تخصصی آنلاین و روزنامه های اینترنتی.

بازار هدف:

o        عموم کاربران اینترنت.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       افزایش فروش محصول / خدمات.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.

..

تبلیغات اینترنتی | بنر گرافیکی

شرح خدمات: نمایش بنر تبلیغاتی به همراه لینک در سایتهای تخصصی و مرتبط.

پیش نیاز:

o       محتوای بنر.

o       انتقال وجه.

o       انتخاب رسانه.

روش تامین پیش نیاز:

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.

o       مجلات تخصصی آنلاین و روزنامه های اینترنتی.

o       سایت های تخصصی / پرتال های عمومی.

بازار هدف:

o        عموم کاربران اینترنت.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       افزایش فروش محصول / خدمات.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.

..

تبلیغات اینترنتی | پیام تبلیغاتی

شرح خدمات: ارسال پیام چندرسانه ای به همراه اطلاعات تماس از طریق پیامرسان به بازار هدف.

پیش نیاز:

o       متن پیام.

o       اطلاعات و آمار بازار هدف.

o       انتقال وجه.

روش تامین پیش نیاز:

o       سیستم پنل پیام رسان.

o       مجلات تخصصی و کتب مرجع / سرچ اینترنتی و سایت های مرجع.

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       متفاوت براساس بازار هدف .

بازار هدف:

،
ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۵۱ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

روش های تبلیغاتی از ولقان حسینی (متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک)

روش های تبلیغاتی از ولقان حسینی (متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک)

شبکه های اجتماعی | ایجاد شبکه

شرح خدمات: ایجاد صفحه برای محصول / خدمات / شرکت در شبکه های اجتماعی محبوب.

پیش نیاز:

o       محتوای چندرسانه ای.

o       آرم و بنر.

o       اطلاعات تماس و درباره ما.

روش تامین پیش نیاز:

o       محتوای منتشر شده / طراحی و تولید محتوا.

وسعت اجرا:

o       عموم کاربران ایترنت.

بازار هدف:

o       شبکه های اجتماعی محبوب  شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / آپارات / یوتیوپ / تلگرام / توییتر.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       کاتالوگ آنلاین چندرسانه ای.

o       افزایش اعتبار سایت و سئو.

o       افزایش غیر مستقیم فروش.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.

 

شبکه های اجتماعی | بهینه سازی شبکه

شرح خدمات: افزایش اعتبار و محبوبیت صفحه رسمی در شبکه های اجتماعی با خرید فالور و لایک.

پیش نیاز:

o       صفحات رسمی.

o       انتقال وجه و تبدیل ارز.

o       تعیین هدف و سیاست.

روش تامین پیش نیاز:

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       عموم کاربران ایترنت.

بازار هدف:

o       شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / یوتیوپ.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی.

o       افزایش محبوبیت صفحه رسمی.

o       بهینه سازی وضعیت سئو.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.

. .

شبکه های اجتماعی | تبلیغات شبکه

شرح خدمات: سفارش تبلیغ رسمی به شبکه های اجتماعی به صورت ماهیانه.

پیش نیاز:

o       محتوای چندرسانه ای.

o       انتقال وجه و تبدیل ارز.

o       تعیین مدت و سیاست تبلیغات.

روش تامین پیش نیاز:

o       محتوای منتشر شده / تولید محتوا.

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       عموم کاربران ایترنت.

بازار هدف:

o       شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / لینکدین / اینستاگرام / آپارات / یوتیوپ .

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       ترفیع و افزایش محبوبیت صفحه رسمی.

o       افزایش غیر مستقیم فروش.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.

..

شبکه های اجتماعی | میکروبلاگ ها

شرح خدمات: انتشار متن تبلیغاتی تا 140 کاراکتر به همراه لینک سایت / محصول / خدمات.

پیش نیاز:

o       لینک و متن تبلیغاتی.

روش تامین پیش نیاز:

o       تولید محتوا.

وسعت اجرا:

o       عموم کاربران ایترنت.

بازار هدف:

o       560 میکروبلاگ بین المللی.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       افزایش اعتبار لینک و سئو.

o       افزایش غیر مستقیم فروش.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  7 روز کاری.

 

تبلیغات اینترنتی | نیازمندی ها

شرح خدمات: انتشار آگهی به همراه عکس، لینک و اطلاعات تماس در نیازمندیهای اینترنتی.

پیش نیاز:

o       متن و عکس تبلیغاتی.

روش تامین پیش نیاز:

o       محتوای منتشر شده / تولید محتوا.

وسعت اجرا:

o       عموم کاربران ایترنت.

بازار هدف:

o       250 نیازمندی اینترنتی فارسی زبان.

کاربرد: 

o       تبلیغات آنلاین.

o       افزایش مستقیم فروش.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  4 روز کاری.

..

تبلیغات اینترنتی | وبلاگ ها

شرح خدمات: انتشار متن تبلیغاتی به همراه تعدادی لینک در سرویس دهنده های وبلاگ.

پیش نیاز:

o       محتوای تبلیغاتی.

روش تامین پیش نیاز:

o       محتوای منتشر شده / تولید محتوا.

وسعت اجرا:

o       عموم کاربران ایترنت.

بازار هدف:

o        50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       افزایش مستقیم فروش.

o       افزایش اعتبار سایت و سئو.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.

 

تبلیغات اینترنتی | گوگل ادوردز

شرح خدمات: به ازای کلمات کلیدی مشخص، لینک مورد نظر در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود.

پیش نیاز:

o       تعیین کلیمات کلیدی.

o       انتقال وجه و تبدیل ارز.

روش تامین پیش نیاز:

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       کاربران ایترنتی متقاضی محصول / خدمات مورد نظر.

بازار هدف:

o        نتایج جستجوی گوگل.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       افزایش مستقیم فروش.

o       افزایش اعتبار سایت و سئو.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.

.

تبلیغات اینترنتی | تبلیغات وبلاگی

شرح خدمات: سفارش تبلیغات به سرویس دهنده های وبلاگ.

پیش نیاز:

o       تعیین شاخه موضوعی.

o       انتقال وجه.

روش تامین پیش نیاز:

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.

بازار هدف:

o        عموم کاربران اینترنت.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       افزایش غیر مستقیم فروش.

o       افزایش اعتبار سایت و سئو.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.

.

تبلیغات اینترنتی | رپورتاژ اینترنتی

شرح خدمات: انتشار رپورتاژ آگهی در مجلات تخصصی آنلاین، روزنامه های اینترنتی و وبلاگها.

پیش نیاز:

o       متن رپورتاژ.

o       انتقال وجه.

o       انتخاب رسانه.

روش تامین پیش نیاز:

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.

o       شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.

o       مجلات تخصصی آنلاین و روزنامه های اینترنتی.

بازار هدف:

o        عموم کاربران اینترنت.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       افزایش فروش محصول / خدمات.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.

..

تبلیغات اینترنتی | بنر گرافیکی

شرح خدمات: نمایش بنر تبلیغاتی به همراه لینک در سایتهای تخصصی و مرتبط.

پیش نیاز:

o       محتوای بنر.

o       انتقال وجه.

o       انتخاب رسانه.

روش تامین پیش نیاز:

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.

o       مجلات تخصصی آنلاین و روزنامه های اینترنتی.

o       سایت های تخصصی / پرتال های عمومی.

بازار هدف:

o        عموم کاربران اینترنت.

کاربرد: 

o       برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.

o       افزایش فروش محصول / خدمات.

زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.

..

تبلیغات اینترنتی | پیام تبلیغاتی

شرح خدمات: ارسال پیام چندرسانه ای به همراه اطلاعات تماس از طریق پیامرسان به بازار هدف.

پیش نیاز:

o       متن پیام.

o       اطلاعات و آمار بازار هدف.

o       انتقال وجه.

روش تامین پیش نیاز:

o       سیستم پنل پیام رسان.

o       مجلات تخصصی و کتب مرجع / سرچ اینترنتی و سایت های مرجع.

o       تامین بودجه.

وسعت اجرا:

o       متفاوت براساس بازار هدف .

بازار هدف:

،
ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۵۰ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

تقویت کننده امواج تلفن همراه و نویزگیر امواج مضر موبایل و کامپیوتر

تقویت کننده امواج تلفن همراه و نویزگیر امواج مضر موبایل و کامپیوتر

محصولات
صادرات
واردات
بازرگانی
درباره ما
تماس با ما
English
محصولات
صفحه اصلی   /  
محصولات
محافظ امواج مضر موبایل و کامپیوتر
اثرات سو امواج الکترومغناطیسی، برای تمام افرادی که روزانه بیش از ۶ دقیقه بطور ممتد از تلفن همراه استفاده میکنند یا کاربران انواع مانیتور، تلویزیون (LCD و CRT) و … که تا شعاع ۴ متر اطراف خود را تحت تاثیر امواج الکترومغناطیسی خود قرار میدهند، همیشه یکی از مهمترین دغدغه‌های پزشکان به ویژه دانشمندان در سراسر دنیا بوده است.
سرطان، تومور، میگرن، سقط جنین و… تنها تعدادی از عوارض جانبی استفاده از تلفن همراهتان میباشد. اما با زندگی در کنار یک کفش دوزک کوچک جادوئی می توان تمام این مباحث و دغدغه‌ها را به آسودگی حل نمود. طی آزمایشات و تحقیقات انجام شده توسط مراکز تحقیقاتی جهان، نشان داده شده که کلین فون و کلین کام که از نوعی سرامیک خاص و در شرایط ویژه ساخته شده اند توانایی جذب و دفع بین ۵۰ تا ۹۰ درصد امواج الکترو مغناطیسی مضر را دارند.

خرید محافظ امواج مضر موبایل و کامپیوتر
ردیاب موبایل، دوربین و میکروفن مخفی
سامانه‌ای کاملا پیشرفته و قابل اطمینان و محصولی جدید برای ایجاد محیط کاری امن و سالم مجهز به سیستم هشدار دهنده و چراغ LED برای شناسایی هر گونه امواج تلفن همراه و دوربینهای مخفی, مخفی, میکروفنهای صوتی و سیگنالهای آنالوگ و دیجیتال.
این سامانه بهترین و مورد اعتمادترین وسیله برای اطمینان حاصل کردن از اینکه کسی نتواند وارد حریم شخصی شما شود و یا تصاویر یا صدای شما را ضبط کند. تنها وسیله ای دیجیتالی که امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. خصوصا درصورت ضبط تصاویر در اماکن ورزشی مخصوص بانوان و استخر خانمها می توان از ضبط تصاویر آگاهی پیدا کرد.

خرید ردیاب موبایل، دوربین و میکروفن مخفی
مسدود کننده امواج تلفن همراه
با گسترش روزافزون تکنولوژی و توسعه تلفن همراه در کشور پهناور ایران روزانه بیش از ۶۵ میلیون مشترک از این تکنولوژی عصر حاضراستفاده می‌نمایند، اما مکالمات تلفن همراه در برخی از اماکن مانند سالن‌های کنفرانس ، جلسات، بخشهای C.C.U و I.C.U بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مراکز آموزشی و سالن‌های امتحانات، مراکز اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و … از نظر ایمنی و امنیتی موجب سلب آرامش و آسایش می گردند.
شرکت توسعه تمدن پارسیان با سالها فعالیت در زمینه طراحی و عرضه محصولات ارتباطی و مخابراتی جهت رفع این مشکل هم اکنون در حال تولید و عرضه مسدود کننده تلفن همراه در قالب نمایندگی انحصاری یکی از قویترین تولیدکنندگان دستگاههای مخابراتی و ارتباطی و مسدود کننده امواج تلفن همراه در کشور کره جنوبی می باشد.

خرید مسدود کننده امواج تلفن همراه
تقویت کننده امواج تلفن همراه
در سطح کشور ما مکانهایی وجود دارند که به جهت موقعیت جغرافیایی، امواج تلفن همراه در آنها با دشواری دریافت می‌گردد و یا بعضی از مشترکین از آنتن دهی ضعیف شبکه تلفن همراه ناراضی می‌باشند و هنگام استفاده از آن در مکانهایی که امواج تلفن همراه به راحتی دریافت نمی‌شود دچار مشکل می‌شوند.
Signal Repeater، یک تقویت کننده بسیار قوی امواج تلفن همراه است که در تمامی مکانهایی که آنتن دهی تلفن همراه ضعیف باشد، کارکرد بسیار دقیق و چاره سازی دارد و قادر است تحت ضعیف ترین شرایط آنتن دهی، امواج تلفن همراه را دریافت نموده و کاملا تقویت نماید.

خرید تقویت کننده امواج تلفن همراه
بهینه ساز مصرف برق و بنزین
اتومبیلهای موجود در بازار به دلیل شرایط جوی و موقعیتی از حداکثر قابلیتشان استفاده نمی‌شود. معمولاُ این تصور برای دارندگان خودرو بوده که برای بهره برداری بهتر و کارایی بیشتر اتومبیل بنزین اضافی به موتور تزریق شود که این امر باعث مصرف بنزین بیشتر و هم ورود بیشتر سوخت در اکومولاتور شده و بر عکس از قابلیت اتومبیل و عمر آن می‌کاهد. گشتاور موتور نیز کارایی کامل خود را ازدست داده و سرعت نهایی نیز متقابلاُ کاهش می‌یابد که این امر منجر به تعمیر و سرویس موتور اتومبیل نیز خواهد شد.
سیستم بهینه ساز مدیریت برق و بنزین اتومبیل دستگاهی الکترونیکی است که می‌تواند احتراق و شرایط سوخت رسانی در داخل اتومبیل را بهبود دهد قدرت و شتاب لحظه‌ای را افزایش و آلودگی کمتر ایجاد می‌نماِید وعلاوه بر این می تواند در مصرف سوخت اتومبیل صرفه جویی کند. کارایی مطلوب و نهائی این سیستم بستگی مستقیم به مشخصات کلی و وضعیت هر خودرو و سال تولید آن دارد.

خرید بهینه ساز مصرف برق و بنزین
صفحه اصلی
واردات کالای خارجی
صادرات کالای ایرانی
خدمات بازرگانی
محصولات
تقویت کننده امواج
مسدود کننده امواج
بهینه ساز مصرف
ردیاب امواج
محافظ امواج
مشتریان ما
معرفی اجمالی
اطلاعات تماس
درباره توسعه تمدن پارسیان
توسعه تمدن پارسیان با هدف طراحی و فروش سیستم‌های نرم افزار، سخت افزار و IT، مخابراتی، اطلاع رسانی و خدمات پشتیبانی در سال 1378 تاسیس شد و محصولات خود را به ده کشور جهان صادر میکند، همچنین اقدام به راه اندازی 16 نمایندگی فروش به همراه 164 عامل فروش در کشور نموده است. کلیه نمایندگان و عاملین فروش، آماده عرضه خدمات و محصولات در سراسر کشور میباشند.
خدمات بازرگانی (واردات و صادرات)
– خدمات بازرگانی، واردات کالا و صادرات کالا.– انجام مذاکرات جهت سفارش و خرید کالا.– خدمات ترخیص کالا در کلیه گمرکات ایران.– ارائه مشاوره قوانین گمرکی و بازرگانی.– ارائه مشاوره حمل و نقل بین المللی.– اخذ مجوز جهت واردات و صادرات کالا.– پشتیبانی کامل، بررسی و حل مشکلات.
تماس با توسعه تمدن پارسیان
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و یا دریافت خدمات بازرگانی با ما تماس بگیرید.
تلفن (تهران): 02122858032 (16 خط)فکس (تهران): 02122856547دفتر مرکزی: تهران، خیابان شریعتی، بعد از پل سیدخندان.ایمیل: Info@ParsianCDC.Ir
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۴۹ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

ربات معامله گر اتوماتیک بورس ایران

ربات معامله گر اتوماتیک بورس ایران

ما ارائه دهنده ربات بورس ایران هستیم.

عملکرد ربات (نرم افزار بورس): ربات روی تمامی نمادها فعال می شود و هر نمادی که موقعیت خرید یا فروش داشته باشد، سیگنال صادر می کند. نرم افزار به صورت اتوماتیک اعلام می کند کدام نماد برای خرید مناسب است و نیازی به نگرانی جهت انتخاب نماد و سهم خرید و فروش نیست.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید و یا از طریق واتس آپ و تلگرام ارتباط برقرار نمایید.

ربات معامله گر اتوماتیک فارکس و بورس ایران



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۴۹ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

معرفی شرکت های موفق ایران

سرآشپز عباس حسینی

- مدیر و موسس گروه IRANHFC
- لیسانس صنایع غذایی گرایش کنترل کیفیت از دانشگاه شهید بهشتی.
- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی.
- مدارک دوره‌های حرفه‌ای و بین المللی زیر نظر اساتید به نام دنیا.
- طراح رسپی و مدیر پروژه‌های فود کورت.
- صاحب امتیاز فست فود زنجیره ای رونفیله.
- صاحب امتیاز برند فست فود کیپو.
- مدرس فست فود.
- تولید کننده تجهیزات اشپزخانه صنعتی.
- وارد کننده نمونه تجهیزات فست فود.
- نماینده برند هنی پنی در ایران.

سرآشپز عباس حسینی
09126011937
02122329427
عباس حسینی
https://www.iranhfc.net

اقامت ترکیه و پاسپورت و شهروندی ترکیه

اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک و اجاره آپارتمان در ترکیه
با خرید ملک در شهر استانبول ترکیه علاوه بر استفاده از شرایط ویژه فروش اقساطی آپارتمان، سند شش دانگ و اقامت دائم (پاسپورت) ترکیه را دریافت خواهید کرد.
ینی گروپ (Yeni Group) با سال‌ها تجربه موفق در معاملات املاک ترکیه و اخذ اقامت و شهروندی ترکیه ، با تکیه بر کارشناسان حقوقی و وکلای ترک و مشاوران فارسی‌زبان، امکان ارائه خدمات حرفه‌ای به هموطنان عزیز را دارد.
فروش آپارتمان و واحدهای تجاری و مسکونی نوساز و آماده تحویل و پیش فروش پروژه‌های درحال ساخت، ارائه مشاوره جهت خرید خانه‌های ویلایی در ترکیه، انجام مراحل قانونی خرید ملک و دریافت سند مالکیت، مشاوره و تضمین بهترین قیمت خرید خانه در استانبول، دریافت پاسپورت و اقامت دائم ترکیه ...

مشاوران املاک ینی گروپ
املاک: 00905319488481
اقامت: 00905372877866
امکان ارتباط از طریق واتساپ وجود دارد.
ایسنتاگرام: Yeni_Group
https://www.yeni-group.com

راه اندازی فست فود

خدمات مشاوره راه اندازی فست فود، سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در صنعت فست فود و غذا، فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی، پشتیبانی از تجهیزات و تأمین مواد اولیه، طراحی دکوراسیون فست فود، طراحی منوی غذای فست فود و ارزش غذایی آنها، برندسازی و واگذاری نمایندگی فست فودهای معروف و … از جمله خدمات گروه ایران اچ اف سی در صنعت فست فود و رستوران می‌باشد.

جهت استعلام هزینه های راه اندازی فست فود و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
09126011937
02122329427
راه اندازی فست فود
https://www.iranhfc.org

فروش ویژه تجهیزات آشپزخانه صنعتی فست فود

تجهیزات فست فود
تجهیزات رستوران
تجهیزات کافی شاپ
تجهیزات آشپزخانه صنعتی
تجهیزات کیترینگ
تجهیزات آشپزخانه هتل

میز کار استیل
هود آشپزخانه صنعتی
کابینت استیل
یخچال ایستاده صنعتی
فریزر ایستاده صنعتی
یخچال کیک
تاپینگ پیتزا
تاپینگ ساندویچ
گریل زغالی
چهار شعله
دوشعله
گریل روغنی
سرخ کن سیب زمینی
فر پیتزای ایتالیایی
تستر نان مک دونالدی

جهت استعلام قیمت تجهیزات آشپزخانه با ما تماس بگیرید.
09126011937
02122329427
تجهیزات آشپزخانه صنعتی فست فود
https://www.iranhfc.co

فروش ویژه کاهگل مصنوعی (کاهرنگ) در سراسر کشور

کاهگل مصنوعی مدرن، ضدآب و بدون گرد و خاک، جایگزین مناسب سیمگل و کاهگل سنتی است.
کاهگل مصنوعی مناسب برای دکوراسیون دیوارهای داخلی منزل، بازسازی ابنیه تاریخی و خلق نمای سنتی مشابه مناطق کویری است.
مهمترین مشکل کاهگل سنتی قابلیت انحلال مجدد آن در آب، هنگام بارندگی و ایجاد گرد و غبار هنگام خشک بودن است که در نانو کاهگل مصنوعی مدرن این مشکل وجود ندارد.
قیمت کاهگل مصنوعی مدرن (کاهرنگ): با توجه به نوسانات قیمت، با واحد فروش تماس بگیرید

خرید نانو کاهگل مصنوعی مدرن (کاهرنگ)
تلفن: 03535233737
تلفن: 03535233636
همراه: 09122939909
همراه: 09133739809
کاهگل مصنوعی مدرن - کاهرنگ
https://www.kah-gel.com

اعطای نمایندگی و امتیاز فست فود رونفیله و KFC

فست فود زنجیره‌ای رونفیله
فست فود زنجیره‌ای رونفیله با هدف معرفی طعم ایرانی غذاهای فست فودی به ثبت رسید، رسپی و منوی غذای فست فودهای رونفیله توسط بهترین سرآشپزهای کشور و پس از سال‌ها تحقیق، تنظیم و توسط کارشناسان تغذیه تأیید شده است.
رونفیله تنها یک برند نیست، سبک ارائه طعم لذیذ فست فود است.
فست فود زنجیره‌ای رونفیله با هدف معرفی طعم ایرانی غذاهای فست فودی به ثبت رسید. منوی غذای فست فود زنجیره ای رونفیله شامل مرغ سوخاری، انواع پیتزا و انواع برگر است.

جهت استعلام هزینه و اطلاعات بیشتر درباره اعطای نمایندگی و امتیاز فست فود رونفیله و KFC با ما تماس بگیرید
09126011937
02122329427
اخذ نمایندگی فست فود رونفیله
https://www.roonfileh.com

سررسید 1399 و سالنامه 1399 تبلیغاتی رث

سررسید ۱۳۹۹، سالنامه ۹۹، تقویم شمسی و میلادی ۲۰۲۰، کارت تبریک سال ۱۳۹۹ و هدایای تبلیغاتی رث گرافیک

- سررسید 1399
- سالنامه 1399
- ست هدیه تبلیغاتی
- تقویم رومیزی
- تقویم میلادی 2020
- دفترچه یادداشت
- تقویم پالتویی
- کارت تبریک عید
- کارت تبریک نوروز
- کارت تبریک سال نو

جهت مشاوره، استعلام قیمت سررسید و سالنامه ۱۳۹۹، سفارش هدایای تبلیغاتی و اطلاع از موجودی با ما تماس بگیرید.
02188544050
سررسید و سالنامه رث
https://www.rathgraphic.com

فروش و خدمات پس از فروش هنی پنی HennyPenny

واردات تجهیزات آشپزخانه هنی‌پنی، فروش دستگاه‌ها، تامین لوازم یدکی و خدمات پس از فروش هنی پنی در ایران
واردات مستقیم و فروش بدون واسطه محصولات و تجهیزات آشپزخانه هنی پنی در سراسر کشور
دستگاه سرخ‌کن هنی‌پنی، کباب‌پز هنی‌پنی، فر بخارپز هنی‌پنی، تجهیزات نگهدارنده غذا و دیسپلی هنی‌پنی
راه اندازی فست فود، فروش تجهیزات آشپزخانه فست فود و رستوران، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و ...
نصب تجهیزات، گارانتی، آموزش بهره برداری، تامین مواد مصرفی و قطعات یدکی هنی پنی
سرخ‌کن هنی پنی، بخارپز و فر هنی پنی، جوجه گردان و کنتاکی پز هنی پنی، نگهدارنده غذا و دیسپلی هنی پنی

جهت استعلام قیمت و خرید تجهیزات آشپزخانه، لوازم یدکی و مصرفی هنی پنی با ما تماس بگیرید.
09126011937
02122329427
تجهیزات آشپزخانه هنی پنی
https://www.hennypennyservice.com

فروش ویژه کفپوش اپوکسی سراسر کشور

فروش و نصب انواع کف پوش اپوکسی و پلی اورتان
- کفپوش اپوکسی
- کفپوش پلی یورتان (پلی اورتان)
- کفپوش صنعتی
- کفپوش ضد الکتریسیته (آنتی استاتیک)
- کفپوش بیمارستانی (آنتی باکتریال)
- کفپوش ورزشی (کفپوش سالن)
- کفپوش پارکینگ
- کفپوش گرانیت اپوکسی
- کفپوش سه بعدی
قیمت کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان: با توجه به نوسانات قیمت، با واحد فروش تماس بگیرید

خرید کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان
تلفن: 03535233737
تلفن: 03535233636
همراه: 09122939909
همراه: 09133739809
کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان
https://www.kafpoosh-epoxy.com

فروش ویژه عایق رطوبتی (رنگ استخری) در سراسر کشور

عایق رطوبتی یا رنگ استخری نانو بهترین گزینه جهت عایق کاری و رنگ آمیزی استخر، مخازن آب، آبنما و ...
عایق رطوبتی استخر یا عایق نانو آبی جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است.
عایق استخر، مناسب جهت عایق سازی استخرهای نوساز یا استخرهای کهنه ترک خورده. ضد شوره، ضد قارچ، ضد کپک و جلبک با قابلیت کشسانی بالا.
قیمت نانو عایق رطوبتی یا رنگ استخری: با توجه به نوسانات قیمت، با واحد فروش تماس بگیرید

خرید نانو عایق رطوبتی (رنگ استخری)
تلفن: 03535233737
تلفن: 03535233636
همراه: 09122939909
همراه: 09133739809
نانو عایق رطوبتی یا رنگ استخری
https://www.rang-estakhri.com

فروش ویژه عایق بام سفید در سراسر کشور

عایق سفید بام جایگزین ایزوگام و عایق های رطوبتی سنتی جهت ایزولاسیون و عایق کاری است.
عایق سفید بام، بهترین جایگزین ایزوگام، قیرگونی و انواع عایق رطوبتی سنتی جهت ایزولاسیون پشت بام و سرویس های بهداشتی ساختمان است.
عایق سفید بهترین گزینه برای عایق کاری و آب بندی پشت بام، پوشش سقف شیروانی، بام سبز، سرویس بهداشتی، استخر و ... است.
قیمت عایق سفید بام یا عایق بام سفید: با توجه به نوسانات قیمت، با واحد فروش تماس بگیرید

خرید عایق سفید بام یا عایق بام سفید
تلفن: 03535233737
تلفن: 03535233636
همراه: 09122939909
همراه: 09133739809
عایق سفید بام یا عایق بام سفید
https://www.ayegh-bam.com

کلاس آموزش فست فود توسط سرآشپز عباس حسینی

کلاس آموزش دستور غذای (رسپی) فست فود، آماده‌سازی و نگهداری مواد اولیه فست فود، استفاده از تجهیزات حرفه‌ای آشپزخانه فست فود و نحوه تزیین و سرو غذاهای منوی فست فود در محیطی کاملاً شبیه‌سازی شده.
کارگاه آموزش نحوه آماده‌سازی و طرز پخت انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، سوخاری، کنتاکی، پاستا، اسپاگتی، سالاد و پیش‌غذای فست فودی با تجهیزات پیشرفته فست فود.
آموزش فست فود از ابتدا تا انتها. از انتخاب و تهیه مواد اولیه، آماده‌سازی و نگهداری، رسپی و دستور پخت غذا تا چیدمان و نحوه سرو غذا یا بسته‌بندی و دلیوری در فست فود.
آموزش تهیه و نگهداری از مواد اولیه فست فود، آماده‌سازی غذا، آموزش رسپی و دستور غذای فست فودی، آداب سرور غذا و شستشو و نگهداری از تجهیزات و ماشین‌آلات آشپزخانه فست فود به‌صورت حرفه‌ای و عملی.
آموزش انتخاب و تهیه مواد اولیه فست فود، آماده سازی و نگهداری مواد اولیه، ارائه رسپی و دستور پخت غذا، چیدمان میز و نحوه سرو غذا و بسته بندی و دلیوری آن در فست فود.
-- سرآشپز عباس حسینی --
مدیر و موسس گروه IRANHFC، سرآشپز و مدرس فست فود، مشاور و مجری راه اندازی فست فود
دوره آموزش حرفه‌ای فست فود در تهران برگزار می‌شود.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
09126011937
02122329427
دوره آموزش حرفه‌ای فست فود
https://www.amoozeshfastfood.com



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۴۸ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

چرا سررسید و سالنامه رث گرافیک؟

سالنامه و سررسید رث گرافیک

موسسه رث گرافیک، تقویم، سالنامه و سررسید 1399 خود را با استفاده از امکانات حرفه‌ای و دو دهه تجربه، تولید کرده و به معرض دید صاحبان سلیقه گذاشته است.

سررسید و سالنامه رث گرافیکرث گرافیک، سال ۱۳۷۹ به‌عنوان تولیدکننده سررسید و سالنامه فعالیت خود را آغاز کرد و با کارگاه‌های مجهز در رشته‌های مختلف تبلیغاتی، امکان ارائه خدمات، با کیفیت و کمیت مناسب را دارد. از جمله امکانات رث می‌توان به کـارگاه صحافی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع جهت تولید سررسید، سالنامه و دفاتر تحصیلی اشاره کرد. موسسه رث، سررسید 1399، تقویم 99 و سالنامه 1399 خود را با استفاده از امکانات و تجارب 19 ساله، تولید کرده و به معرض دید صاحبان سلیقه می‌گذارد.سالنامه، سررسید و هدایای تبلیغاتی

سررسید ۱۳۹۹، سالنامه ۹۹، تقویم شمسی و میلادی ۲۰۲۰، کارت تبریک سال ۱۳۹۹ و هدایای تبلیغاتی رث گرافیک

سررسید ماهور ترمو

سررسید پرنیان ترمو

سررسید دستیار

زیردستی باربد

ست هدیه دستیار

سررسید پاریس

رومیزی هما

سررسید سامان

رومیزی خیال

ست هدیه صدرا

سررسید پرنیان

یادداشت برنا

یادداشت هیوا

یادداشت یکتا

یادداشت همراه

ست هدیه سپهر

رومیزی گلبرگ

سررسید کارا

سررسید دوقلو نوا

ست هدیه پاریس

پالتویی صدرا

فولدر مدیران

ست هدیه یگانه

ست هدیه یکتا

ست هدیه همراه

ست هدیه باران

کارت تبریک

آلبوم اسکناس

سالنامه و سررسید تبلیغاتی ۱۳۹۹

موسسه رث گرافیک، سررسید ۹۹، تقویم و سالنامه ۱۳۹۹ خود را تولید کرده و به معرض دید صاحبان سلیقه گذاشته است.

سالنامه و سررسید 1399

سالنامه و سررسید ۱۳۹۹

کاتالوگ سررسید و سالنامه

کاتالوگ سررسید و سالنامه

لیست قیمت سررسید

لیست قیمت سررسید چرا سررسید و سالنامه رث گرافیک؟

19

سال تجربه موفق

رث گرافیک، دو دهه فعالیت مستمر در طراحی و تولید سالنامه و سررسید تبلیغاتی دارد.

27

مدل سررسید و سالنامه

رث گرافیک، با ایجاد تنوع در طراحی سالنامه و سرسید، جوابگوی سلایق مختلف است.

9

نوع هدایای تبلیغاتی

رث گرافیک، هدایای تبلیغاتی متنوع و کاربردی، برای بودجه‌های تبلیغاتی متفاوت فراهم آورده است.

150

مشتری وفادار

رث گرافیک با تحقیق و توسعه و کنترل مداوم کیفیت موفق به جلب اعتماد مشتریان شده است.

 

رث گرافیک (تولیدکننده سالنامه و سررسید)

هر چه بیشتر به ایام عید نوروز ۱۳۹۹ نزدیک می‌شویم، تکاپوی مدیران در انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی افزایش می‌یابد. تنوع و گستردگی هدایای تبلیغاتی با قیمت و کیفیت گوناگون انتخاب را سخت می‌کند. یکی از هدایای ارزنده تبلیغاتی از دیر باز سررسید، سالنامه و تقویم بوده است. سالنامه و سررسیدهای تبلیغاتی سال ۱۳۹۹ رث گرافیک از هم اکنون در دست طراحی و تولید است. با چشم اندازی به سوی خدمات ویژه، کیفیتی مرغوب و نفیس، در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

سفارش سررسید

راهنمای انتخاب سررسید تبلیغاتی مناسب

سالنامه یا سررسید چیست؟

قطع (سایز) مناسب سررسید و سالنامه چیست؟

چگونه سررسیدهای عمومی را سفارشی سازی کنیم؟

سررسید عمومی سفارشی سازی شده یا سررسید اختصاصی؟

کدام مؤسسه بهترین سررسید و سالنامه را تولید می‌کند؟

بهترین زمان برای سفارش سررسید چه زمانی است؟

جلد مناسب سررسید و سالنامه چیست؟

انواع صحافی سررسید و سالنامه چیست؟

راه‌های حک لوگو روی سررسید و سالنامه چیست؟

انواع تقویم رومیزی چیست؟

رث گرافیک

جهت مشاوره، استعلام قیمت سررسید و سالنامه ۱۳۹۹، سفارش هدایای تبلیغاتی و اطلاع از موجودی با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

آدرس پستی

تهران، خیابان بهشتی، خیابان مفتح شمالی، کوچه دهم پلاک ۲.

سررسید و سالنامه

 

Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to RathGraphic.ComPrivacy Policy

Aparat

 

Youtube

 

Linkedin

 

Instagram

 

Facebook

 

Twitter

 

Telegram

 

RSS



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۴۸ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

کلاس آموزش فست فود در تهران

کلاس آموزش فست فود در تهران

آموزش انواع پیتزا، برگر و سوخاری توسط سرآشپز عباس حسینی در کارگاه مجهز با تجهیزات مدرن فست فود

https://www.amoozeshfastfood.com

گروه IRANHFC
تلفن: 02122329427
همراه: 09126011937



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۴۷ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)