دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini .

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

کلین کام و کلین فون

کلین کام و کلین فون
 
 

اثرات سو امواج الکترومغناطیسی، برای تمام افرادی که روزانه بیش از 6 دقیقه بطور ممتد از تلفن همراه استفاده میکنندیا کاربران مانیتورهای LCD و غیر LCD و ... که تا شعاع 4 متر اطراف خود را تحت تاثیر امواج الکترومغناطیسی خود قرار میدهند، همیشه یکی از مهمترین دغدغه های پزشکان بویژه دانشمندان در سراسر دنیا بوده است.
 زیرا سرطان، تومور، میگرن، سقط جنین و... تنها تعدادی از عوارض جانبی استفاده از تلفن همراهتان میباشد. اما با زندگی در کناریک کفش دوزک کوچک جادوئی میتوان تمام این مباحث و دغدغه ها را به آسودگی حل نمود. چون طی آزمایشات و تحقیقات انجام شده توسط مراکز تحقیقاتی جهان، نشان داده شده که کلین فون و کلین کام که از نوعی سرامیک خاص و در شرایط ویژه ساخته شده اند توانایی جذب و دفع بین 50 تا 90 درصد امواج الکترو مغناطیسی مضر را دارند. 
ردیاب امواج تلفن همراه، میکروفن مخفی و دوربینهای جاسوسی بی سیم
   
سامانه ای کاملا پیشرفته و قابل اطمینان و محصولی جدید برای ایجاد محیط کاری امن و سالم مجهز به سیستم هشدار دهنده و چراغ LED برای شناسایی هر گونه امواج تلفن همراه و دوربینهای مخفی , جاسوسی , میکروفنهای صوتی و سیگنالهای آنالوگ و دیجیتال.
این سامانه بهترین و مورد اعتماد ترین وسیله برای اطمینان حاصل کردن از اینکه کسی نتواند وارد حریم شخصی شما شود و یا تصاویر یا صدای شما را ضبط کند. تنها وسیله ای دیجیتالی که امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. خصوصا درصورت ضبط تصاویر در اماکن ورزشی مخصوص بانوان و استخر خانمها می توان از ضبط تصاویر آگاهی پیدا کرد.
 ردیاب امواج تلفن همراه، میکروفن مخفی و دوربینهای جاسوسی بی سیم
مسدود کننده امواج تلفن همراه ، بلوتوث
    
    
با گسترش روزافزون تکنولوژی و توسعه تلفن همراه در کشور پهناور ایران روزانه بیش از 48میلیون مشترک از این تکنولوژی عصر حاضراستفاده می نمایند اما مکالمات تلفن همراه در برخی از اماکن مانند سالنهای کنفرانس ، جلسات، بخشهای C.C.U و I.C.U بیمارستانها و مراکز درمانی، مراکز آموزشی و سالن های امتحانات، مراکز اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... از نظر ایمنی و امنیتی موجب سلب آرامش و آسایش می گردند.
شرکت توسعه تمدن پارسیان با سالها فعالیت در زمینه طراحی و عرضه محصولات ارتباطی و مخابراتی جهت رفع این مشکل هم اکنون در حال تولید و عرضه مسدود کننده تلفن همراه در قالب نمایندگی انحصاری یکی از قویترین تولیدکنندگان دستگاههای مخابراتی و ارتباطی و مسدود کننده امواج تلفن همراه در کشور کره جنوبی می باشد. این سیستم در 7 مدل عرضه می شود.
مسدود کننده امواج تلفن همراه ، بلوتوث
 تقویت کننده تلفن همراه در اماکن
      
در سطح کشور ما مکانهایی وجود دارند که به جهت موقعیت جغرافیایی، امواج تلفن همراه در آنها با دشواری دریافت میگردد و یا بعضی از مشترکین از آنتن دهی ضعیف شبکه تلفن همراه ناراضی می باشند و هنگام استفاده از آن در مکانهایی که امواج تلفن همراه به راحتی دریافت نمیشود دچار مشکل میشوند.

Signal Repeater، یک تقویت کننده بسیار قوی امواج تلفن همراه است که در تمامی مکانهایی که آنتن دهی تلفن همراه ضعیف باشد، کارکرد بسیار دقیق و چاره سازی دارد و قادر است تحت ضعیف ترین شرایط آنتن دهی، امواج تلفن همراه را دریافت نموده و کاملا تقویت نماید.
تقویت کننده تلفن همراه در اماکن
سیستم بهینه ساز مدیریت برق و بنزین اتومبیل (CES)
 
اتومبیلهای موجود دربازاربه دلیل شرایط جوی و موقعیتی از حداکثر قابلیتشان استفاده نمی شود. معمولاُ این تصور برای دارندگان خودرو بوده که برای بهره برداری بهتر وکارایی بیشتر اتومبیل بنزین اضافی به موتور تزریق شود که این امر باعث مصرف بنزین بیشتر و هم ورود بیشتر سوخت در اکومولاتور شده و بر عکس از قابلیت اتومبیل و عمر آن می کاهد. گشتاور موتور نیز کارایی کامل خود را ازدست داده و سرعت نهایی نیز متقابلاُ کاهش می یابد که این امر منجر به تعمیر وسرویس موتور اتومبیل نیز خواهد شد .

سیستم بهینه ساز مدیریت برق و بنزین اتومبیل (CES ) دستگاهی الکترونیکی است که می تواند احتراق و شرایط سوخت رسانی در داخل اتومبیل را بهبود دهد قدرت وشتاب لحظه ائی را افزایش وآلودگی کمتر ایجاد می نماِید وعلاوه بر این می تواند در مصرف سوخت اتومبیل صرفه جویی کند. کارایی مطلوب ونهائی این سیستم بستگی مستقیم به مشخصات کلی و وضعیت هر خودرو و سال تولید آن دارد.
سیستم بهینه ساز مدیریت برق و بنزین اتومبیل (CES)
 تقویت کننده تلفن همراه در اتومبیل
 
این سیستم جهت تقویت امواج تلفن همراه به هنگام استفاده درون خودرو، قطار، کامیون و ... میباشد. تکنولوژی پیشرفته این سیستم بسیار حساس بوده و حتی ضعیف ترین امواجی را که توسط تلفن همراه قابل دریافت نمی باشد شناسایی کرده و تقویت می کند.
با استفاده از این سیستم در داخل اتومبیل، گوشی تلفن همراه به هنگام کارکرد از انرژی کمتری نیز بهره می گیرد که این امر باعث ذخیره هرچه بیشتر انرژی در باطری گوشی تلفن همراه شده و در نتیجه موجب افزایش طول عمر باطری گوشی تلفن همراه می گردد. بعلاوه این سیستم از تداخل امواج الکترونیکی دیگر در داخل اتومبیل (رادیو پخش، ABS و...) با امواج تلفن همراه جلوگیری می کند.
تقویت کننده تلفن همراه در اتومبیل



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۲:۰۸ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)