دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini .

دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini

نمايندگي فروش هاست را با كمترين هزينه آغاز كنيد

نمايندگي فروش هاست را با كمترين هزينه آغاز كنيد

 

شركت خدمات هاستينگ وب گزين خدمات جديدي را براي مشتركان پر مصرف و نمايندگان فروش هاست راه اندازي نموده است. در اين سرويس كه با عنوان " نمايندگي فروش لينوكس استارتر وب گزين" معرفي شده است، امكانات بسيار جالبي را در اختيار مشتركان قرار مي گيرد .

 

·         اگر بيش از يك وب سايت داريد و يا قصد افزايش تعداد وب سايت هاي خود را داريد

·         اگر قصد داريد با هزينه اي اندك در دنياي  فروش خدمات هاستينگ قدم بگذاريد

·         اگر يك طراح وب هستيد

 

شما مي توانيد با انتخاب پلن 200 مگابايتي لينوكس استارتر وب گزين، به همراه 8 گيگابايت ترافيك ماهيانه از مزاياي زير بهره مند شويد:

 

1-      راه اندازي چهار وب سايت مستقل بر روي اكانت خود

 

2-      ايجاد پكيج هاي هاستينگ با دسترسي مستقيم به WHM   .

مثال :  قابليت ايجاد پلني با 100 مگابايت فضاي هاستينگ و 4 گيگابايت ترافيك ماهيانه و پلن ديگري با 50 مگابايت فضاي هاستينگ و 2 گيگابايت ترافيك ماهيانه

 

3-      اختصاص پلن ها به وب سايت هاي دلخواه و شخصي خود 

 

4-      ارائه پلن هاي مختلف با قيمت هاي دلخواه براي مشتريان و دوستان خود و راه اندازي سرويس آنها بوسيله معرفي دامنه هاي آنها به سيستم از طريق WHM ( در اين حالت اطلاعات دسترسي مشتري به سرويس هاست به صورت اتوماتيك توليد و در اختيار شما قرار مي گيرد تا به مشتري ارائه دهيد.)

 

 

بنابراين با بهره مندي از مزاياي فوق ، شما به همين  راحتي  مي توانيد علاوه بر سايت خود، باقي مانده منابع را نيز به فروش رسانده يا براي وب سايت هاي جديد استفاده نماييد .  بديهي است چناچه فروش شما موفقيت آميز باشد، در گام بعدي مي توانيد فضاي هاست خود را به 400 مگابايت و ترافيك خود را به 16 گيگابايت در ماه ارتقاء دهيد كه در اين حالت تعداد وب سايت هاي مجاز شما به عدد 8 خواهد رسيد.

 

مزيت غير قابل انكار اين سرويس براي مشتركان پر مصرف و فروشندگان هاست، دريافت هاست با كيفيت بسيار بالا ( محل سرور انگلستان و كانادا ) و شروع نمايندگي فروش با هزينه بسيار ناچيز است كه كمترين ريسك را به همراه دارد. براي كساني كه فعلا قصد فروش هاست ندارند، مديريت فضا و ترافيك خريداري شده و تقسيم دلخواه آن بين سايت هاي خود و همچنين قيمت تمام شده بسيار پايين هر سايت از نكات مثبت اين طرح مي باشد.

 

براي درخواست اين سرويس به يك دامنه نيز نياز خواهيد داشت كه مي تواند از دامنه هاي فعلي شما باشد و يا دامنه جديدي را همزمان با درخواست سرويس ثبت نماييد.

 

شما مي توانيد جهت اطلاعات بيشتر به صفحه اصلي سايت وب گزين www.webgozin.net و يا مستقيما به صفحه مشاهده پلن هاي لينوكس استارتر به آدرس زير مراجعه نماييد :

 

http://www.webgozin.net/billing/cart.php?gid=8



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۲:۰۵ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني 3

12.00

تبليغات در نيازمندي هاي اينترنتي

تبليغات در موتورهاي جستجو

 

موتورهاي جستجو در هدايت بازديد كننده به سايتها و بازاريابي در اينترنت حرف اول را مي زنند موتورهاي جستجويي مانند "Google" و "Yahoo" يا "MSN" و "Bing" روزانه هادي بيش از يك ميليون بيننده هستند بنابراين تبليغات در مسيري با اين حجم از ترافيك حتما پاسخگو خواهد بود. زماني كه فردي كلمه يا كلمات كليدي خاصي را جستجو مي كند و يا از منطقه خاص جغرافيايي به موتورهاي جستجو متصل مي شود، قسمتي از نتايج جستجوي وي را تبليغات "پشتيبانان مالي" يا همان "تبليغ دهندگان" تشكيل مي دهد. البته روشهاي ديگري مانند تبليغ در مسنجرها و اطراف سرويس پست الكترونيك و يا نمايش تبليغ در سايتهاي طرف قرارداد نيز از جمله راههايي است كه موتورهاي جستجوگر براي ارائه خدمات به پشتيبانان مالي خود استفاده مي كنند. روش كار به اين صورت است كه سايت همراه با يك عنوان و تعدادي كلمات كليدي به موتور جستجو به عنوان تبليغ معرفي مي شود سپس موتور جستجو سايت تبليغ كننده را جزو سايت هاي اول در ليست نتايج جستجوي كاربراني كه به دنبال كالا يا خدماتي با كلمات كليدي مشخص شده هستند نشان مي دهد و به ازاي هر كاربري كه از سايت بازديد مي كند هزينه اي را از حساب كاربر برداشت مي نمايد، هزينه هر بازديد كننده به تنظيمات آگهي، كلمات كليدي و همچنين هزينه تبليغات رقبا بستگي دارد. بطور متوسط از هر 200 نمايش يك نفر كليك مي كند و هر 250 كليك به يك خريد ختم مي شود البته اين آمار به قيمت و ميزان نياز جامعه به كالا يا خدمات و همچنين كلمات كليدي بستگي دارد.

تبليغات در موتورهاي جستجو

تبليغات هدفمند:

تصور عموم مردم برآن است كه مناسب ترين زمان تبليغات اوج درآمد و فروش است، برخلاف اين انديشه اقتصاددانان و مديران موفق بهترين زمان براي افزايش تبليغات را زمان كاهش فروش و درآمد و حتي در دوران بد اقتصادي مي دانند. در تبليغات هدفمند، تبليغ دهنده مستقيما با بازار هدف خود در ارتباط خواهد بود. مهمترين عامل در اين روش داشتن اطلاعات كامل و به روز از بازار هدف است از جمله روشهاي تبليغات هدفمند: تبليغات پستي (Mail Marketing)، تبليغات از طريق فكس (Fax Broadcasting) و بازاريابي تلفني است. بنابه تجربه و نياز آمار تعدادي از بازار هاي هدف را جمع آوري كرده و همچنين نرم افزار هاي خاصي را براي پيشبرد اهداف تبليغاتي و بازاريابي تهيه كرده ايم. اين آمار مرتب به روز مي شوند و ميزان اشتباه مشخص مي شود، آمار تكراري، كپي و يا غلط نداريم زيرا كه ما خود نيز از اين روش ها و آمار بهره مي گيريم.

 

تبليغات هدفمند

تبليغات كليكي

يكي از روش هاي تبليغاتي مبتني بر تجارت الكترونيك تبليغات كليكي است، در اين روش تبليغات به صورت لينك يا بنر در سايت هاي مختلف نمايش داده مي شود و فقط به ميزاني كه بازديد كنندگام بر روي آنها كليك مي كنند از حساب شما برداشت مي شود، بنابر اين نمايش تبليغات رايگان است، آمار رسمي نمايش به ازاي كليك 200 به 1 است كه البته اين معيار به عوامل بسياري بستگي دارد. روزانه ميليونها كاربر از ميليونها سايت بازديد مي كنند و صاحبان اين سايتها براي كسب درآمد از بازديدكنندگان راههاي مختلفي را در پيش مي گيرند. يكي از اين راهها نمايش تبليغات در سايت و يا به طريقي هدايت بخشي از بازديد كنندگان سايت خود به سايتهاي تبليغ دهندگان است. از آنجا كه پيدا كردن تبليغ دهنده و تبليغ كننده و بوجود آمدن اعتماد متقابل، پروسه اي وقت گير است شركتهاي تبليغاتي اينترنتي اين رابطه را برقرار مي كنند. اين شركتها با دريافت مبلغ خاصي از سايتهاي طرف قرارداد مي خواهند تا ميزان مشخصي از بازديد كننده را به سايت يا صفحه تبليغ دهنده هدايت كنند. با عقد قرارداد با شركتهاي تبليغاتي اينترنتي ميتوان از پتانسيل سايتهاي طرف قراردادشان براي پيشبرد اهداف تبليغاتي استفاده كرد. در تبليغات كليكي امكان تعيين حدودي بازار هدف نيز وجود دارد كه اين موضوع باعث نتيجه گيري بهتر مي شود.

 

تبليغات كليكي 

تبليغات پست الكترونيك يا همان ايميل ماركتينگ  

ارسال تبليغات به صورت ايميل يكي از روش هاي تبليغات در تجارت الكترونيك است. در اين روش تبليغات مستقيما به آدرس پست الكترونيك بازار هدف ارسال مي شود. ما ليست به روز شده اي از كاربران ايراني اينترنت را در اختيار داريم كه به تعداد نفرات مورد نظر شما ايميل ارسال مي كنيم. ميزان نتيجه گيري از اين روش به ميزان بروز بودن آدرسهاي پست الكترونيك، روشهاي ارسال به كار گرفته شده و فاصله ميان ارسالها بستگي دارد البته داشتن نرم افزارهاي جديد و قدرتمند مي تواند در رسيدن به هدف كمك كند، عدم رعايت هر يك از اين موارد سبب شكست تبليغات، هزينه هاي اضافي و يا حتي از دست دادن پست الكترونيك و نام دامنه شود. از آنجا كه افراد ناآگاه با استفاده از آمار ايميل هاي تقلبي موجود در بازار و صرفا يك نرم افزار بدون داشتن اطلاعات فني، بدون استفاده از ميل سرور هاي مخصوص، عدم شناسايي بازار هدف و شاخه بندي آدرس ها و ساير امكانات تخصصي اقدام به ارسال ايميل هايي با ارزش محتوايي پايين و با عناوين نامربوط كرده اند لذا اكثر كاربران ايراني به محض ديدن يك ايميل تبليغاتي در اكانت ايميل خود آن را اسپم مي كنند و IP، آدرس سايت تبليغ شونده و ساير اطلاعات همراه ايميل به ليست سياه جهاني منتقل مي شوند. اين روش هيچ سودي بجز بسته شدن سايت تبليغ شونده و تبليغ كننده ندارد از اين رو اين شركت ها نهايتا 6 ماه دوام مي آورند و يا از وبلاگ براي تبليغات خود استفاده مي كنند كه در صورت بسته شدن ضرري متحمل نشوند. لذا اين سرويس را تا بهبود وضعيت بازار و شناسايي راهكارهاي بهتر به  R&D منتقل كرده ايم تا پس از تحقيقات مجددا در اختيار متقاضيان عزيز قرار بگيرد.

تبليغات پست الكترونيك يا همان ايميل ماركتينگ

تبليغات در وبلاگ ها

سرويس هاي وبلاگ به دليل سهولت در راه اندازي و عدم نياز به هزينه بسيار مورد توجه كاربران اينترنتي قرار گرفته اند، وبلاگ ها به نسبت اعتبار سرويس دهنده و محتواي خود مورد توجه موتورهاي جستجو نيز هستند و اين ويژگي سبب مي شود بتوان به عنوان يك رسانه تبليغاتي از آن بهره گرفت. ما در اكثر سرويس دهنده هاي وبلاگ ايراني و خارجي چند وبلاگ داريم كه براي تبليغات از آنها استفاده مي كنيم، تبليغات شما در اين وبلاگ ها همراه با متن، تصوير و لينك ثبت مي شوند، اين آگهي ها محدوديت زماني ندارند و تا پايان عمر وبلاگ به صورت آنلاين باقي مي مانند.

تبليغات در وبلاگ ها



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۲:۰۵ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني 2

12.00

مديريت و امكانات آن مي توانيد به آدرس: http://VOLGHAN.Net/admin مراجعه كنيد و براي نام كاربري و رمز عبور از كلمه demo استفاده كنيد. براي بخش سايت نيز سايت فعلي دفتر نمونه اي از همين سيستم است كه قسمت هايي از آن بنا به نياز يا عدم نياز حذف يا اضافه شده است.


امكانات VCMS:

  • منو ها و كليد ها: امكان تعريف كليد ها و منوهاي مختلف با سطوح دسترسي متفاوت.
  • سبك هاي نمايش: بيش از 40 طرح نمايش مختلف از پيش تعريف شده و امكان تعريف طرح هاي جديد.
  • لوگو و آرم سايت: امكان تعريف آرم هاي مختلف جهت مناسبت هاي مختلف سال.
  • كاربران: مديريت بر كاربران و اعضاي سايت و كنترل فعاليت هاي آنها.
  • متا تگ ها: امكان تعريف متا تگ ها براي استفاده موتور هاي جستجو و بهينه سازي سايت در موتورهاي جستجوگر.
  • كد هاي ويژه: امكان استفاده از كد هاي و اسكريپت هاي جاوا براي وب سايت.
  • بنر سايت: امكان تعريف بنر با انواع مختلف اعم از فيلم، انيميشن و فلش.
  • متون: امكان ايجاد صفحات جديد و يا مديريت بر صفحات موجود.
  • پيوند ها: ثبت و تبادل لينك با امكان موضوع بندي آنها.
  • اخبار: انتشار اخبار با امكان شاخه بندي و دريافت نظر هاي مردمي در رابطه با اخبار منتشر شده، همچنين امكان ارسال اخبار مردمي به مديريت سايت.
  • تفاسير: انتشار اخبار با امكان شاخه بندي و دريافت نظر هاي مردمي در رابطه با تفاسير منتشر شده، همچنين امكان ارسال تفاسير توسط كاربران به مديريت سايت.
  • محصولات: امكان ثبت محصولات و موضوع بندي آنها همراه با تصوير همچنين امكان اتصال به سيستم هاي فروش آنلاين نيز وجود دارد.
  • خدمات: ثبت و ويرايش خدمات.
  • كتاب ها: ثبت و انتشار كتاب همراه با تصوير و شاخه بندي موضوعي، امكان دانلود و فروش نيز وجود دارد همچنين امكان ارسال كتاب از طريق كاربران براي سايت و مديريت.
  • مجلات: ثبت و انتشار مجله ها همراه با موضوع بندي، تصوير و امكان دانلود و اتصال به سيستم فروش همچنين امكان ارسال مجله از طريق كاربران براي سايت و مديريت.
  • مقالات: ثبت و انتشار مقالات همراه با امكان شاخه بندي موضوعي و امكان دانلود و فروش از طريق سيستم هاي آنلاين همچنين امكان ارسال مقاله از طريق كاربران براي سايت و مديريت.
  • مباحث: امكان موضع بندي مباحث و بحث و گفتگو ميان كاربران سايت.
  • دانلود ها: امكان به اشتراك گذاشتن فايل ها، كاتالوگ ها، نرم افزار ها و پرونده ها همچنين امكان ارسال فايل از طريق كاربران براي سايت و مديريت.
  • فايل ها: امكان ارسال فايل به سرور و دريافت آدرس فيزيكي.
  • گالري و رسانه: امكان ثبت تصاوير، انيميشن، فيلم و ساير فايل هاي چند رسانه اي، موضوع بندي آنها همچنين امكان ارسال فايل هاي چند رسانه اي از طريق كاربران براي سايت و مديريت.
  • VCMS 4.0 چيست

    ارتقاء وب سايت چيست؟

    سايتي كه در موتورهاي جستجو رتبه خوبي نداشته باشد بودن و يا نبودن آن تفاوتي ندارد.

    معرفي به موتورهاي جستجو:

    بطور معمول پروسه ثبت آدرس يك وب سايت در موتورهاي جستجو دو تا چهار ماه بعد از آنلاين شدن سايت طول خواهد كشيد البته در اين مورد بهترين حالت در نظر گرفته شده و در مورد همه موتورهاي جستجوگر صدق نمي كند زيرا كه برخي از آنها رباتهاي ضعيف تر يا كندتري دارند و ممكن است بيش از شش ماه طول بكشد و يا اصلا سايت را ثبت نكنند. حال با اقدامات خاصي مانند ارائه آدرس سايت به موتورهاي جستجو و يا معرفي آدرس سايت به تعداد زيادي از لينكستانها ميتوان اين پروسه را تا يك يا دو هفته كاهش داد، به اين روش از معرفي سايت "ارائه سايت" يا "URL Submission" مي گويند.

    بهينه سازي سايت در موتورهاي جستجو:

    بعد از ثبت آدرس سايت موتورهاي جستجو به هر صفحه از سايت نسبت به يك كلمه كليدي خاص امتياز مي دهد كه اين امتياز نشان دهنده ميزان ارتباط محتواي صفحه با كلمه كليدي جستجو شده است. امتياز اخذ شده بسيار مهم است زيرا كه امتياز كمتر يعني رتبه پايين تر و رتبه پايين تر يعني بازديد كننده كمتر و شكست سايت.
    پيروي از قوانين موتورهاي جستجو در طراحي سايت و سپس سازگار ساختن محتواي سايت با الگوريتم موتورهاي جستجو را "بهينه سازي وب سايت" يا "SEO" مي گويند.

    ارتقاء وب سايت چيست

    افزايش لينك

    يكي از معيارهاي مهم موتور هاي جستجوي بزرگ مانند گوگل ميزان لينك هايي است كه به يك سايت از طرف سايت هاي مشابه داده شده، بنابر اين با افزايش لينك مي توان رتبه سايت را نيز افزايش داد اما اين كار آنچنان كه بنظر مي رسد آسان نيست، براي انجام چنين كاري يا بايد سايت شما كامل و مرجع باشد تا ساير مديران و صاحبان سايت ها براي استفاه از مطالب و يا ارجاع كاربران به مطلبي خاص به سايت شما لينك بدهند و يا اينكه با تك تك صاحبان و مديران سايت ها جهت تبادل لينك تماس و ارتباط برقرار كنيد كه كاري طاقت فرسا است. ما فهرستي از صاحبان سايت ها و وبلاگ ها آماده كرده ايم كه بنا به تقاضاي مديران سايت ها درخواست تبادل را برايشان ارسال مي كنيم، اين ليست همواره بروز مي شود تا اطمينان كسب كنيم سايتي از قلم نيفتاده باشد.

    افزايش لينك

    تبليغات مولتي مديا و چند رسانه اي 

    استفاده از CD و DVD هاي تبليغاتي امروزه بسيار مورد توجه مديران قرار گرفته است. نسبت اطلاعات مبادله شده به هزينه در اين روش بسيار كمتر از تبليغات چاپي و سنتي است و از طرفي هم نتيجه كار بسيار زيباتر و جذاب تر خواهد بود. در روش چند رسانه اي تصاوير، فيلم يا انيميشن به كمك متون تبليغاتي مي آيند تا تاثير گذاري آنها را چند برابر كنند. تبليغات چند رسانه اي بر اساس نوع نرم افزار به دسته هاي عمده زير تقسيم مي شوند:

    • انيميشن فلش
    • فيلم تبليغاتي
    • صفحات وب سايت
    •  اسلايد

    كه هر يك از اين روشها با توجه به نحوه ارائه براي هدف خاصي كاربرد دارند

    تبليغات مولتي مديا و چند رسانه اي

    تبليغات در نيازمندي هاي اينترنتي  

    امروزه در بسياري از موارد مصرف كنندگان براي كاهش در مصرف زمان و هزينه، قيمتها و كيفيتهاي رقابتي را در اينترنت جستجو ميكنند. براي استفاده از پتانسيل اين بازار بايد تبليغات خود را در اينترنت نيز انتشار دهيد. تبليغات در نيازمندي ها نسبت به ميزان پاسخگويي و هزينه صرف شده در مقايسه با روشهاي مشابه نتيجه اي تا حدود 5 برابر دارد. در تبليغات نيازمنديها آدرس سايت، خدمات، توليدات و يا حتي بيوگرافي يك فرد در سايتهاي مختلف تبليغ مي شود. با توجه به گسترش استفاده از نيازمندي هاي اينترنتي، اغلب اين سايت ها محتواي زيادي را در خود گنجانده اند به همين سبب از امتياز زيادي نيز در موتور هاي جستجو برخوردارند بنابراين تبليغات در نيازمندي ها سبب نمايش آنها در صفحات اول و دوم ليست موتور هاي جستجو مي شود. روش كار به اين صورت است كه ما ليستي از نيازمندي هاي اينترنتي فارسي زبان معتبر را جمع آوري كرده ايم (در حدود 100 سايت) كه تبليغات، طرح، پيشنهاد، فعاليت، خدمات، محصولات، اخبار، اطلاعيه ها و غيره در اين سايت ها ثبت مي كنيم، اين تبليغات به صورت تبليغات رايگان ثبت مي شود و از امكاناتي كه سايت هاي نيازمندي در اختيارمان قرار مي دهند اعم از متن، تصوير و لينك استفاده مي كنيم، مدت اعتبار بين 2 ماه تا 5 سال متفاوت است اما ما تا 6 ماه آگهي ها را بروز رساني مي كنيم و ضمانت شش ماه براي نمايش آنها مي دهيم.



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۲:۰۴ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني

    12.00

    دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني

    • طراحي سايت هاي ايستا (Static Website).
    • طراحي وب سايت هاي فلش (Flash Website).
    • برنامه نويسي سايت هاي پويا (Dynamic Website).
    • ميزباني وبسايت هاي ويندوزي (Windows Hosting).
    • ثبت دامنه (دامين) از هر نوع به صورت مستقيم (Direct Domain Registration).
    • پياده سازي اتوماسيون هاي مبتني بر وب (Webbased Automation).
    • پشتيباني از وب سايت هاي اشخاص حقيقي و حقوقي (Webmaster Services).
    • معرفي سايت به موتور هاي جستجو (Search Engine Submission).
    • بهينه سازي و ارتقاء سايتها (Search Engine Optimization).
    • تبليغات در محيط مجازي و اينترنت (e-Advertisement Systems).
    • ارائه راهكارهاي تجارت در فضاي مجازي (Internet Based Marketing).
    • طراحي سيستم هاي مديريت وب (Content Management System).

    چرا بهتر است يكي از مشتريان ما باشيد:


    به دليل سيستم مديريتي كه براي اين شركت اتخاذ شده :

  • بسياري از هزينه هاي اداري و مديريتي شركت كاسته شده است، لذا قادر هستيم محصول توليدي خود را با قيمتي پايين تر از بازار كشور ارائه كنيم.
  • در دسترس بودن و دسترسي سريع يكي از ويژگي هاي فطري فضاي مجازي است و ما به واسطه گسترش فعاليت در اين محيط از اين قائده مستثناء نيستيم، مشتريان ما از طريق تلفن - اينترنت - ايميل - پست در تمام 24 شبانه روز و 7 روز هفته حتي ايام تعطيل مي توانند با ما در تماس باشند.
  • به واسطه فعاليت طولاني در زمينه IT و كامپيوتر، اطمينان داشته باشيد كه بهترين كيفيت را به مناسب ترين قيمت دريافت خواهيد كرد.
  • در تمامي موارد هزينه كار بعد از انجام كار و رضايت مشتري دريافت خواهد شد.
  • و مهمتر از همه صداقت. تمام تعرفه ها و نمونه ها به صورت آشكارا و آنلاين در اختيار مشتريان از طريق همين سايت قرار گرفته است.
  • دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني

    درباره ولقان حسيني و برند VOLGHAN

    طراحي وب سايت:  

    امكان طراحي و برنامه نويسي انواع سايتها به زبانهاي برنامه نويسي مختلف از جمله سي شارپ دات نت نسخه هاي مختلف و اي جكس، پياده سازي اتوماسيون هاي اداري تحت وب و ساير نيازمندي هاي تجارت الكترونيك در اين شركت وجود دارد. همچنين پورتالها و طراحي سايتهاي فلش و متحرك با سبكهاي جديد و منحصر به فرد قابل ارائه مي باشد.


    هزينه هاي داشتن يك وب سايت:

    سياست ما بر صداقت است از اين رو برخلاف برخي از همكاران كه براساس نوع متقاضي قيمت تعيين مي كنند و از دادن قيمت بر روي سايت اجتناب مي كنند تعرفه خود را به صورت آشكارا روي سايت منتشر كرده ايم.

    براي داشتن يك وب سايت چند چيز لازم است:

  • نام دامنه
  • فضاي ميزباني
  • طراحي سايت
  • آيا بجز اينها هزينه هاي ساليانه نيز نياز است؟

    هزينه طراحي سايت فقط يكبار از سوي متقاضي پرداخت مي شود. اما هزينه هاي نام دامنه و ميزباني وب كه به صورت اجاره اي و ساليانه مي باشد نياز به تمديد دارد. در صورتي كه سايت خود را از ما تهيه كنيد هزينه هاي نام دامنه و ميزباني وب براي سال اول رايگان خواهد بود و براي سالهاي بعد نيز فقط به ميزان استفاده شده از شما هزينه دريافت مي شود. نكته: زماني كه شما هزينه ساليانه ميزباني سايت را مي پردازيد شركتها موظف به پشتيباني و آموزش نحوه كار كرد نرم افزار نيز هستند بنابر اين هرگز به هيچ شركتي هزينه تمديد طراحي سايت و يا پشتيباني جداگانه نپردازيد.

     

    وبسايت چيست؟

    مجموعه اي از فايلهاي مختلف اعم از تصاوير، متون و يا فايلهاي برنامه نويسي شده است كه به منظوري خاص به شكلي با هم مرتبط شده اند. اين فايلها روي يك كامپيوتر "ميزبان" يا "سرور" قرار مي گيرند و با يك نام دامنه مشترك فراخواني مي شوند.


    انواع سايت كدامند؟

    • سايتهاي ثابت (Static Website):
    • سايتهاي پويا (Dynamic Website):
    • پرتالها (Portal):
    • سايتهاي متحرك استاتيك و نيمه دايناميك (Static and Dynamic Flash Website):
    • سايتهاي مجهز به سيستم مديريت محتوا (Content Management Systems):

    طراحي وب سايت

    ميزباني وب سايت چيست؟

    همانطور كه مي دانيد وب سايت از مجموعه اي از فايلهاي مختلف مانند تصاوير، متون و فايلهاي برنامه نويسي شده به زبانهاي مختلف و ساير اسناد مربوطه تشكيل مي شود كه به منظوري خاص به شكلي با هم مرتبط شده اند. هر شخصي كه نرم افزارهاي لازم و دسترسي به اين فايلها را داشته باشد امكان بازديد از اين سايت را دارد. حال براي اينكه همه مردم امكان دسترسي به فايلها را داشته باشند نياز است تا فايلها در كامپيوتري قرار گيرند كه همواره به اينترنت پرسرعت متصل است به اين كامپيوترها "سرويس دهنده" يا "سرور" مي گويند. هر كامپيوتري مي تواند يك سرور باشد اما از آنجا كه هزينه هاي مورد نياز براي فراهم كردن تجهيزات و نرم افزارهاي لازم و يا نيروي پشتيباني براي صاحبان همه وب سايتها به صرفه نيست لذا شركتهايي اين مسئوليت را مي پذيرند و با فراهم آوردن لوازم كار در سطح وسيع بخشي از فضاي ديسك سخت سرورهاي خود را به صورت اجاره اي در اختيار متقاضيان قرار مي دهند. به اين شركتها كه خدمات ميزباني وب يا هاستينگ ارائه مي كنند در اصطلاح "ميزبان" يا "هاست" مي گويند. سرويسهاي ميزباني وب بر اساس نوع سيستم عاملي كه بر روي سرورها نصب مي باشد و طبيعتا نرم افزارها و فايلهايي را كه پشتيباني مي كنند شاخه بندي مي شوند. مانند هاست ويندوزي يا هاست لينوكس و ... سرويسهاي ميزباني مشخصاتي را نيز به همراه دارند كه نشان دهنده كيفيت و امكانات آنها مي باشد.

     

    فضاي ارائه شده (Disk Space):


    پهناي باند (Data Transfer):

    ميزباني وب سايت چيست؟

    VCMS 4.0 چيست؟

     

    مخفف واژه VOLGHAN Content Management System است كه به معناي سايت مجهز به سيستم مديريت محتوا با نام تجاري ولقان است. نكته اين سيستم از دو بخش سايت و سيستم مديريت تشكيل شده براي تست سيستم



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۲:۰۳ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    ویژگی‌های کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

    کاهگل مصنوعی (کاهرنگ) کاه‌گل ملاطی است که در معماری ایران به‌خصوص در مناطق کویر مرکزی ایران به کار می‌رود. کاه‌گل در قالب تناسبات دلپذیر ترکیب با کاشى، چوب و یا سنگ و مصالحى مشابه ترکیب‌شده و معماران ایرانى از آن‌ها براى تزیین ساختمان‌ها کمک گرفته‌اند. رنگ دل‌نشین کاه‌گل نه‌تنها زیبایى فوق‌العاده‌ای به شهر ایرانى می‌داده [...]
    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۰:۴۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    ویژگی‌های کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

    کاهگل مصنوعی (کاهرنگ) کاه‌گل ملاطی است که در معماری ایران به‌خصوص در مناطق کویر مرکزی ایران به کار می‌رود. کاه‌گل در قالب تناسبات دلپذیر ترکیب با کاشى، چوب و یا سنگ و مصالحى مشابه ترکیب‌شده و معماران ایرانى از آن‌ها براى تزیین ساختمان‌ها کمک گرفته‌اند. رنگ دل‌نشین کاه‌گل نه‌تنها زیبایى فوق‌العاده‌ای به شهر ایرانى می‌داده [...]
    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۰:۴۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    ادعانامه اختراع کاهگل پلیمری- (کاهرنگ)

    ادعانامه اختراع کاهگل پلیمری (کاهرنگ) اینجانب محسن حکیمیان فرزند محمد رضا به شماره شناسنامه 247 صادره از یزد مدعی اختراع کاهگ پلیمری (کاهرنگ) به شرح زیر هستم. لذا تقاضا بررسی و ثبت آن را دارم. کاهگل سنتی و طبیعی در عین زیبایی و کاربردهای فراوان، مشکلات خاص خود را دارد از آن جمله میتوان به: [...]
    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۰:۴۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    قرارداد خدمات انفورماتیک

    قرارداد خدمات انفورماتیک این قرارداد بین جناب آقای … به نمایندگی از شرکت … که از این پس به عنوان کارفرما شناخته میشود و از طرف دیگر آقای …. به عنوان مجری منعقد میگردد. ماده 1-  موضوع قرارداد اجرای خدمات به شرح پیوست الف برای کارفرما. ماده 2-  مدت انجام قرارداد مدت انجام قرارداد  20 [...]
    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۰:۴۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    انواع کفپوش اپوکسی و پلی اورتان – حکیمیان

    انواع کفپوش اپوکسی و پلی اورتان حکیمیان کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی اورتان ·         کفپوش آشپزخانه صنعتی ·         کفپوش آنتی استاتیک اپوکسی ·         کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال ·         کفپوش اپوکسی بهداشتی ·         کفپوش بیمارستانی اپوکسی ·         کفپوش پارکینگ اپوکسی ·         کفپوش تالار، کفپوش سینما، کفپوش هتل ·         کفپوش دامداری و کفپوش کشتارگاه ·         کفپوش سردخانه [...]
    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۰:۴۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    طراحی وب‌سایت

    -طراحی وب‌سایت سایت یا وب‌سایت، مجموعه‌ای از صفحات وب است که دارای یک دامنه‌ اینترنتی مشترک‌اند و روی اینترنت قرار می‌گیرد. سایت‌ها مزایای فراوانی برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهم‌ترین آن می‌توان به تأثیر سایت در اطلاع‌رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای [...]
    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۰:۴۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)