دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini .

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی 3

12.00

تبلیغات در نیازمندی های اینترنتی

تبلیغات در موتورهای جستجو

 

موتورهای جستجو در هدایت بازدید کننده به سایتها و بازاریابی در اینترنت حرف اول را می زنند موتورهای جستجویی مانند "Google" و "Yahoo" یا "MSN" و "Bing" روزانه هادی بیش از یک میلیون بیننده هستند بنابراین تبلیغات در مسیری با این حجم از ترافیک حتما پاسخگو خواهد بود. زمانی که فردی کلمه یا کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کند و یا از منطقه خاص جغرافیایی به موتورهای جستجو متصل می شود، قسمتی از نتایج جستجوی وی را تبلیغات "پشتیبانان مالی" یا همان "تبلیغ دهندگان" تشکیل می دهد. البته روشهای دیگری مانند تبلیغ در مسنجرها و اطراف سرویس پست الکترونیک و یا نمایش تبلیغ در سایتهای طرف قرارداد نیز از جمله راههایی است که موتورهای جستجوگر برای ارائه خدمات به پشتیبانان مالی خود استفاده می کنند. روش کار به این صورت است که سایت همراه با یک عنوان و تعدادی کلمات کلیدی به موتور جستجو به عنوان تبلیغ معرفی می شود سپس موتور جستجو سایت تبلیغ کننده را جزو سایت های اول در لیست نتایج جستجوی کاربرانی که به دنبال کالا یا خدماتی با کلمات کلیدی مشخص شده هستند نشان می دهد و به ازای هر کاربری که از سایت بازدید می کند هزینه ای را از حساب کاربر برداشت می نماید، هزینه هر بازدید کننده به تنظیمات آگهی، کلمات کلیدی و همچنین هزینه تبلیغات رقبا بستگی دارد. بطور متوسط از هر 200 نمایش یک نفر کلیک می کند و هر 250 کلیک به یک خرید ختم می شود البته این آمار به قیمت و میزان نیاز جامعه به کالا یا خدمات و همچنین کلمات کلیدی بستگی دارد.

تبلیغات در موتورهای جستجو

تبلیغات هدفمند:

تصور عموم مردم برآن است که مناسب ترین زمان تبلیغات اوج درآمد و فروش است، برخلاف این اندیشه اقتصاددانان و مدیران موفق بهترین زمان برای افزایش تبلیغات را زمان کاهش فروش و درآمد و حتی در دوران بد اقتصادی می دانند. در تبلیغات هدفمند، تبلیغ دهنده مستقیما با بازار هدف خود در ارتباط خواهد بود. مهمترین عامل در این روش داشتن اطلاعات کامل و به روز از بازار هدف است از جمله روشهای تبلیغات هدفمند: تبلیغات پستی (Mail Marketing)، تبلیغات از طریق فکس (Fax Broadcasting) و بازاریابی تلفنی است. بنابه تجربه و نیاز آمار تعدادی از بازار های هدف را جمع آوری کرده و همچنین نرم افزار های خاصی را برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی و بازاریابی تهیه کرده ایم. این آمار مرتب به روز می شوند و میزان اشتباه مشخص می شود، آمار تکراری، کپی و یا غلط نداریم زیرا که ما خود نیز از این روش ها و آمار بهره می گیریم.

 

تبلیغات هدفمند

تبلیغات کلیکی

یکی از روش های تبلیغاتی مبتنی بر تجارت الکترونیک تبلیغات کلیکی است، در این روش تبلیغات به صورت لینک یا بنر در سایت های مختلف نمایش داده می شود و فقط به میزانی که بازدید کنندگام بر روی آنها کلیک می کنند از حساب شما برداشت می شود، بنابر این نمایش تبلیغات رایگان است، آمار رسمی نمایش به ازای کلیک 200 به 1 است که البته این معیار به عوامل بسیاری بستگی دارد. روزانه میلیونها کاربر از میلیونها سایت بازدید می کنند و صاحبان این سایتها برای کسب درآمد از بازدیدکنندگان راههای مختلفی را در پیش می گیرند. یکی از این راهها نمایش تبلیغات در سایت و یا به طریقی هدایت بخشی از بازدید کنندگان سایت خود به سایتهای تبلیغ دهندگان است. از آنجا که پیدا کردن تبلیغ دهنده و تبلیغ کننده و بوجود آمدن اعتماد متقابل، پروسه ای وقت گیر است شرکتهای تبلیغاتی اینترنتی این رابطه را برقرار می کنند. این شرکتها با دریافت مبلغ خاصی از سایتهای طرف قرارداد می خواهند تا میزان مشخصی از بازدید کننده را به سایت یا صفحه تبلیغ دهنده هدایت کنند. با عقد قرارداد با شرکتهای تبلیغاتی اینترنتی میتوان از پتانسیل سایتهای طرف قراردادشان برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی استفاده کرد. در تبلیغات کلیکی امکان تعیین حدودی بازار هدف نیز وجود دارد که این موضوع باعث نتیجه گیری بهتر می شود.

 

تبلیغات کلیکی 

تبلیغات پست الکترونیک یا همان ایمیل مارکتینگ  

ارسال تبلیغات به صورت ایمیل یکی از روش های تبلیغات در تجارت الکترونیک است. در این روش تبلیغات مستقیما به آدرس پست الکترونیک بازار هدف ارسال می شود. ما لیست به روز شده ای از کاربران ایرانی اینترنت را در اختیار داریم که به تعداد نفرات مورد نظر شما ایمیل ارسال می کنیم. میزان نتیجه گیری از این روش به میزان بروز بودن آدرسهای پست الکترونیک، روشهای ارسال به کار گرفته شده و فاصله میان ارسالها بستگی دارد البته داشتن نرم افزارهای جدید و قدرتمند می تواند در رسیدن به هدف کمک کند، عدم رعایت هر یک از این موارد سبب شکست تبلیغات، هزینه های اضافی و یا حتی از دست دادن پست الکترونیک و نام دامنه شود. از آنجا که افراد ناآگاه با استفاده از آمار ایمیل های تقلبی موجود در بازار و صرفا یک نرم افزار بدون داشتن اطلاعات فنی، بدون استفاده از میل سرور های مخصوص، عدم شناسایی بازار هدف و شاخه بندی آدرس ها و سایر امکانات تخصصی اقدام به ارسال ایمیل هایی با ارزش محتوایی پایین و با عناوین نامربوط کرده اند لذا اکثر کاربران ایرانی به محض دیدن یک ایمیل تبلیغاتی در اکانت ایمیل خود آن را اسپم می کنند و IP، آدرس سایت تبلیغ شونده و سایر اطلاعات همراه ایمیل به لیست سیاه جهانی منتقل می شوند. این روش هیچ سودی بجز بسته شدن سایت تبلیغ شونده و تبلیغ کننده ندارد از این رو این شرکت ها نهایتا 6 ماه دوام می آورند و یا از وبلاگ برای تبلیغات خود استفاده می کنند که در صورت بسته شدن ضرری متحمل نشوند. لذا این سرویس را تا بهبود وضعیت بازار و شناسایی راهکارهای بهتر به  R&D منتقل کرده ایم تا پس از تحقیقات مجددا در اختیار متقاضیان عزیز قرار بگیرد.

تبلیغات پست الکترونیک یا همان ایمیل مارکتینگ

تبلیغات در وبلاگ ها

سرویس های وبلاگ به دلیل سهولت در راه اندازی و عدم نیاز به هزینه بسیار مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته اند، وبلاگ ها به نسبت اعتبار سرویس دهنده و محتوای خود مورد توجه موتورهای جستجو نیز هستند و این ویژگی سبب می شود بتوان به عنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره گرفت. ما در اکثر سرویس دهنده های وبلاگ ایرانی و خارجی چند وبلاگ داریم که برای تبلیغات از آنها استفاده می کنیم، تبلیغات شما در این وبلاگ ها همراه با متن، تصویر و لینک ثبت می شوند، این آگهی ها محدودیت زمانی ندارند و تا پایان عمر وبلاگ به صورت آنلاین باقی می مانند.

تبلیغات در وبلاگ ها



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۲:۰۵ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)