دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini .

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

ظروف یکبار مصرف کیسه زباله کیلویی لیوان یکبار مصرف نایلون دسته دار

ظروف یکبار مصرف کیسه زباله کیلویی لیوان یکبار مصرف نایلون دسته دار

پخش پلاستیک آریا در سال ۱۳۸۵ با مدیریت برادران کیانی به صورت حرفه ای فعالیت خود را در زمینه فروش لوازم پلاستیکی لوکس و حراجی و همچنین لوازم آشپزخانه و بهداشتی در بازار بزرگ تهران و خیابان مولوی آغاز کردند و به لطف و مدد خداوند و تلاش و پشتکار و کسب اعتبار در میان کسبه و مشتریان و خریداران پلاستیک ، توانستند به پخش عمده پلاستیک در تهران تبدیل شوند.

با توجه با گسترش فعالیت های پخش پلاستیک آریا در زمینه فروش لوازم پلاستیکی آشپزخانه و بهداشتی ساختمانی، برادران کیانی تصمیم به گسترش بیشتر حوضه فعالیت خود گرفتند و موفق به اضافه کردن ظروف یکبار مصرف ، لیوان یکبار مصرف ، کیسه زباله کیلویی و نایلون دسته دار به مجموعه خود شدند.

فروش عمده ظروف یکبار مصرف

پخش پلاستیک آریا با فروش ظروف یکبار مصرف توانسته گامی مثبت در زمینه ارائه اجناس پلاستیکی بردارد. شما می توانید محصولاتی مانند:

  • ظرف یک بار مصرف.
  • چاقو یک بار مصرف.
  • چنگال یک بار مصرف.
  • قاشق یکبار مصرف.

و ... را از پخش پلاستیک آریا تهیه کنید. تمامی ظروف با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا ارائه و به تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران ارسال میشود.

فروش عمده لیوان یکبار مصرف

پخش پلاستیک آریا مفتخر است تا انواع لیوان یکبار مصرف در طرح ها و رنگ های متنوع از جنس لیوان پلاستیکی، لیوان کاغذی و بهترین مواد ساخته شده به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. لیوان های پلاستیکی در رنگها و اندازه های مختلف به صورت لیان یکبار مصرف شفاف، مات و یا رنگی و لیوان های کاغذی در طرح های مختلف و اندازه های متنوع عرضه خواهد شد. ضخامت بالای لیوان یکبار مصرف پلاستیکی و کاغذی به اندازه ای است که به راحتی در مقابل گرما و حجم آب مقاومت کرده شما با خیال راحت میتوانید از آن ها در مصارف مختلف استفاده کنید.

فروش عمده کیسه زباله کیلویی

انواع کیسه زباله در سایز ها و رنگ های مختلف به صورت بسته بندی و کیلویی در مجموعه پخش پلاستیک آریا عرضه می شود. کیسه های سیاه رنگ با ضخامت بالا مناسب برای ذخیره و دفع زباله های بد شکل و بد بو و انواع کیسه های دسته دار در طرح ها و اندازه های مختلف جهت جمع آوری انواع زباله ها استفاده می شود.

فروش عمده نایلون دسته دار

انواع نایلون دسته دار در رنگ ها و طرح های متفاوت در مجموعه آریا عرضه میگردد. این نایلون ها در بسته بندی زیبا یا به صورت کیلیویی عرضه خواهد شد. ضخامت بالای این محصولات و دسته ی پلاستیکی مقاوم آن در برابر حجم زیاد مواد داخل آن بسیار مقاوم بوده ، طراح های رنگی و زیبای روی این محصولات این امکان را به شما می دهد که در مکان های محتلف و برای امور مختلفی از آنها استفاده کنید. تمامی نایلون ها از بهترین مواد پلاستیک و بهداشتی درجه 1 تهیه شده است و آماده است تا هر نوع مواد غذایی را داخلش قرار دهید.

شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و کاغذی و سفارش کلیه محصولات یکبار مصرف با مشاورین ما در پخش پلاستیک آریا تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت نمایید.

09125975075

09128063394

https://www.pakhshariyaa.com

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۰۱ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)