دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini .

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

پایگاه جامع روانشناسی سلیم نیوز

معرفی سایت: پایگاه جامع روانشناسی سلیم نیوز

علم روانشناسی و مشاوره روانشناسی از ضروری ترین نیازهای امروز است چراکه با پیشرفت علم و فناوری، افراد درگیر روزمرگی ها شده و دچار استرس، اضطراب و در نهایت افسردگی شده و نیاز به یک بازیابی و همراهی و فراگیری مهارتهای زندگی در دنیای امروز دارند تا بتوانند به امور خود به خوبی رسیدگی کنند. از اینرو برآن شدیم تا "پایگاه جامع روانشناسی سلیم" که با رویکرد اطلاع رسانی به موقع و دقیق در خصوص روانشناسی و همچنین ارائه مطالب و خدمات ویژه مشاوره ای فعالیت میکند معرفی کنیم.

پایگاه جامع روانشناسی سلیم

پورتال سلیم نیوز، اخبار روانشناسی با زیر مجموعه های کودک و نوجوان، ازدواج و جوانان، خانواده، مهارت های زندگی، روانشناسی شخصیت، روانشناسی بالینی را منتشر میکند. از خدمات دیگر این پایگاه میتوان به انجام مشاوره روانشناسی تصویری، برگزاری آزمون روانشناسی، نشست خبری، همایش و‌کارگاه های روانشناسی و معرفی کلینیک های روانشناسی اشاره کرد. سایت روانشناسی سلیم، پادکست، کلیپ و عکس‌نوشته در فضای مجازی از جمله اینستاگرام، تلگرام و .... منتشر میکند.

تازه ها و اخبار روانشناسی در سلیم نیوز

از بخشهای مهم و پربازدید سایت روانشناسی سلیم ، بخش اخبار روانشناسی است که در زمینه های مختلف شرایط مطلوبی را برای خبر رسانی و مطالب به روز روانشناسی ایجاد کرده است.

پوشش اخبار روانشناسی پایگاه سلیم

پوشش و انتشار اخبار مرتبط با روانشناسی که در قالب تهیه و تولید خبر، رصد اخبار و همچنین مطالب ترجمه شده روانشناسی در اختیار مخاطبان قرار میگیرد.

  • ·         پوشش خبری نشست ها و همایش های روانشناسی.
  • ·         رونمایی از کتاب های تخصصی روانشناسی.
  • ·         مصاحبه های اختصاصی.
  • ·         مقاله روانشناسی و یادداشت.
  • ·         کارگاه روانشناسی.
برگزاری همایش و کارگاه روانشناسی

برگزاری همایش و کارگاه روانشناسی از مهمترین اموری است که در حیطه روانشناسی و مشاوره انجام می شود که سلیم در این امر توانسته موفقیت چشم گیری داشته باشد.

ثبت نام آنلاین در کارگاه های روانشناسی

از دیگر خدمات سایت روانشناسی سلیم، امکان ثبت نام آنلاین در همایش و کارگاه های روانشناسی است. از جمله ویژگی این بخش قابلیت انتخاب صندلی مورد نظر است.

آزمون روانشناسی تخصصی آنلاین:

پورتال روانشناسی سلیم به صورت تخصصی و طبق استانداردهای جهانی و زیر نظر سازمان نظام روانشناسی کار میکند. بر همین مبنا، آزمون های روانشناسی معتبر را به صورت آنلاین برگزار میکند. اما عمده تفاوت سلیم در خصوص برگزاری آزمون روانشناسی نحوه ارائه نتیجه بوده ، طبق قوانین ، کسانی که این آزمون ها را می دهند جواب تمامی آزمون ها در کمتر از 72 ساعت آماده شده و به صورت تلفنی توسط مشاوران و روانشناسان سازمان نظام روانشناسی به مدت 30 دقیقه برای مخاطبین تحلیل و بررسی می شود.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۲:۵۷ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)