دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini .

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

کشف داروی درمان زخم بستر، زخم دیابت و پماد سوختگی

کشف داروی درمان زخم بستر، زخم دیابت و پماد سوختگی

یک آتشنشان:  آب جوش روی دست و مچم ریخت و دستم رو سوزوند. از پماد رباسین که داخل ایستگاه داشتیم استفاده کردم چند دقیقه سوزش شدیدی رو حس میکردم اما بعد از حدود نیم ساعت تا چهل دقیقه هیچ اثری از سوختگی روی دستم مشخص نبود.

این صحبت دوستانه سبب شد تا مصاحبه ای با مسئول ایستگاه آتشنشانی مورد نظر و کاشف این دارو داشته باشیم.

مسئول ایستگاه آتشنشانی: در حدود یکسال است که داروی رباسین به سازمان آتشنشانی پیشنهاد شده و در اختیار ایستگاهها قرار گرفته است. در طول این مدت چند نفر از آتشنشانان در حوادث مختلف دچار سوختگی شدند و استفاده از این دارو اثرات مثبتی در بهبود آنها داشته است.

این دارو با اثرگذاری فوق العاده محصولی کاملا گیاهی از محقق یزدی - محمد صادق دهقانی اشکذری – است. وی سال 1382 در زمینه تحقیقات گیاهان دارویی شروع به فعالیت کرد و سال 1392 فرآورده دارویی را با نام رباسین کشف و به ثبت رسانید. رباسین در درمان سوختگی و درمان زخم موثر است.

یک پزشک: بیست نفر از بیمارانی که پماد رباسین رو بهشون معرفی کردیم بیش از 5 سال درگیر زخم بستر بودن و در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه ترمیم و بهبود پیدا کردن

داروی رباسین تاثیر فوق العاده ای در درمان و ترمیم بافت و پوست در زخم بستر، زخم دیابت و سوختگی و آفتاب سوختگی دارد علاوه براینکه اثر محافظتی دارد و برای عرق سوختگی و آفتاب سوختگی نیز قابل استفاده است.

افزایش خون رسانی با خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی دارد و در صورتی که در لحظات اولیه استفاده شود در کمتر از 24 ساعت هیچ اثری از سوختگی بحا نمیماند.

پماد سوختگی رباسین نیازی به آنتی بیوتیک و پانسمان ندارد و اثری از سوختگی و زخم برجای نمیگذارد.

این دارو قابلیت های مختلفی دارد و با قرار گرفتن در جعبه کمک های اولیه خانواده ها در مواقع ضروری میتواند کمک حالشان باشد.

به نقل از خبرنگار صدا و سیمای یزد – سلطانی

لینک خبر:

 

https://www.aparat.com/v/GV106



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۲:۴۷ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)