دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini .

دكتر ولقان حسيني Dr Volghan hosseini

https://yektaplast.com/ سرويس پلاستيك عروس

امروزه تهيه سرويس پلاستيك عروس و خرده ريز هاي مورد نياز در آشپزخانه و ديگر قسمت هاي منزل به يكي از دغدغه هاي اصلي خانواده ها تبديل شده است . همانگونه كه مي‌دانيد به علت زياد بودن تعداد قطعات، امكان خريد تك به تك اين محصولات بسيار دشوار خواهد بود تا اينكه شما بتوانيد به رنگ مورد نظرتان را براي ست شدن با ديگر قطعات و لوازم موجود در منزل انتخاب و تهيه نماييد. مجموعه پخش پلاستيك يكتا با عرضه سرويس هاي جهيزيه عروس در رنگ ها و مدل هاي مختلف توانسته اين مشكل را براي شما عزيزان تا حد زيادي برطرف نمايد تا شما عزيزان بتوانيد سرويس هاي جهيزيه ۶۴ پارچه و 70 پارچه و 90با پارچه را به راحتي با قيمتي بسيار مناسب تهيه نماييد.

لازم به ذكر است كه تمامي اين سرويس هاي عروس در رنگ بندي هاي متنوع و بسته بندي بسيار شيك و مقاوم عرضه خواهند شد. پخش پلاستيك يكتا خيال شما را بابت تهيه اين قسمت از جهيزيه تازه عروسان راحت كرده است. با مراجعه به كاتالوگ موجود در داخل بسته بندي اين سرويس عروس پركاربرد مشاهده خواهيد كرد كه اين سرويس ها كاربردي چند منظوره داشته و تمام نيازهاي روزانه شما را برطرف مي كنند. اين محصول از پلاستيك هاي با كيفيت و درجه يك ساخته شده كه علاوه بر رعايت اصول بهداشتي در ساخت آن ها،  ظاهري زيبا به منزل و به خصوص آشپزخانه شما نوعروسان خواهد بخشيد. همچنين كيفيت بالاي ساخت محصولات باعث مي‌شود كه طول عمر آن افزايش يافته و شما عزيزان بتوانيد براي مدت زمان طولاني بدون اينكه ذره اي كيفيت و يا رنگ خود را از دست بدهند از اين محصولات استفاده نماييد.
تماس با پخش پلاستيك يكتا 09124118231
دلايل خريد سرويس پلاستيك عروس
خريد سرويس پلاستيك عروس و ديگر اقلامي كه به صورت پك ارائه مي شوند از نظر بسياري از افراد از نظر اقتصادي به صرفه به نظر مي رسد .اما بايد گفت كه اين خريد علاوه بر جنبه اقتصادي ، كاربردي نيز هست. شايد معنا و مفهوم اين جمله را زماني متوجه شويد كه هزينه بالايي را جهت تهيه خرده ريز ها و لوازم مورد نياز آشپزخانه و منزل خود كرده باشيد، اما زماني كه به يك وسيله احتياج داشته باشيد آن وسيله در دسترستان نباشد.بنابراين سرويس هاي جهيزيه عروس كه به صورت پك در پخش پلاستيك يكتا در رنگبندي ها و تنوع مختلف به شما عرضه خواهد شد مي تواند مشكلات را براي شما برطرف نمايد.

اين محصولات كه در پك هاي ۶۴ ، ۷۰ و ۹۰ پارچه از برندهاي ليمون ، هوم كت و BMD عرضه خواهد شد تنوع بسيار بالايي از محصولات را براي شما به همراه دارد و مي توانند علاوه بر زينت بخشيدن به منزل و آشپزخانه شما تمام نيازهاي روزمره شما را برطرف نمايد. علاوه بر آن اگر بخواهيم از جنبه اقتصادي به اين موضوع بپردازيم بايد بگويم كه اگر شما بخواهيد به صورت تك تك محصولات موجود در اين پكيج را خريداري نماييد علاوه بر صرف هزينه و زمان بالا ممكن است در ست كردن رنگ و يا طراحي محصولات با مشكل مواجه شويد در صورتي كه مي توانيد با خريد اين پك هاي سرويس جهيزيه عروس اين مشكلات را پشت سر گذاشته و در كمترين زمان زيباترين و با كيفيت ترين محصول را در رنگ دلخواه خود خريداري نماييد.

نكات حائز اهميت در پك هاي سرويس پلاستيك عروس
همانطور كه در قسمت‌هاي بالا به آن اشاره كرديم خريد سرويس پلاستيك عروس فوايد بسيار زيادي براي شما به همراه خواهد داشت تا بتوانيد علاوه بر صرفه جويي در زمان و هزينه هاي جانبي خود، بهترين و با كيفيت ترين محصول را براي نوعروسان و استفاده در آشپزخانه و منزل خود تهيه نماييد. اين سرويس هاي جهيزيه كه از برندهاي مطرح و معتبر ليمون ، هوم كت و بي ام دي در پخش پلاستيك يكتا عرضه مي شوند داراي خصوصيات و ويژگي هاي متنوعي هستند كه در ادامه به بررسي و معرفي آنها خواهيم پرداخت. توجه داشته باشيد كه  در داخل بسته بندي اين سرويس هاي جهيزيه كاتالوگ و بروشور هايي قرار گرفته كه شما عزيزان مي توانيد در زمان خريد تمام محصولات و قطعات موجود در اين پك آرا بررسي و مشاهده نماييد.

1- طراحي و ساخت : اين محصولات از مواد نو و بهداشتي در رنگ بندي و طرح هاي زيبا ساخته شده است. در ساخت محصولات نهايت دقت انجام شده تا محصولات به گونه اي طراحي و ساخته شوند كه بتوانند با نمونه هاي خارجي و گران قيمت موجود در بازار رقابت كند. استفاده از رنگ ها و مواد با كيفيت در ساخت اين محصولات باعث شده كه به راحتي بتوانيد در مصارف گوناگون از اين ظروف و لوازم استفاده نماييد بدون اينكه از كيفيت آنها كاسته شود و همچنين در كنار شستشوي راحت از دوام بالايي برخوردار باشند.

2- تنوع اقلام موجود در پكيج : سرويس جهيزيه ليمون ، سرويس جهيزيه هوم كت و سرويس جهيزيه بي ام دي با تهيه تمام قطعات ضروري و كاربردي ، با كاربردي چند منظوره ، توانسته تمام نيازهاي يك خانم خانه دار را برطرف نماييد. همانگونه كه در اين مطلب و يا كاتوليك موجود در بسته بندي مشاهده خواهيد كرد به نظر ميرسد گوناگوني و تنوع محصولات موجود در اين پكيج هر آنچه كه احتياج دارند را در كنار هم گرد آورده است.اين پكيج ها و محصولات مورد نياز در آشپزخانه كه براي پخت و پز ، شستشو و نگهداري مواد غذايي مورد استفاده قرار مي گيرند ، شامل مجموعه كاملي از لوازم مورد نياز جهت شستشو و نگهداري لباس ها و ظروف پلاستيكي مورد نياز جهت گردش و پيك نيك و همچنين انواع سبد ها و لگن ها مي باشد كه در قسمت هاي بعدي به آنها اشاره خواهيم كرد.

3- حمايت از توليد داخلي در خريد سرويس جهيزيه عروس :  همانطور كه در قسمت بالا به آن اشاره كرديم  مواد و رنگ هاي به كار رفته در ساخت اين محصولات با استفاده از جديدترين تكنولوژي روز دنيا در طراحي و ساخت آنها باعث شده كه اين محصولات باكيفيت بتوانند با نمونه‌هاي خارجي خود در بازار رقابت نمايند. توجه داشته باشيد كه در صورتي كه بخواهيد اين محصولات موجود در پكيج هاي جهيزيه عروس را به صورت تك تك و از برندهاي خارجي و بعضاً بي كيفيت تهيه نماييد بايد هزينه اي بسيار بالا ي را پرداخت نماييد و ممكن است نتوانيد رنگ هاي مورد نياز خود را با هم ست نماييد. بنابراين شما عزيزان مي توانيد با خريد از اين برندها علاوه بر تهيه يك سرويس جهيزيه فوق العاده زيبا و پركاربرد و با دوام از توليدات داخلي حمايت نماييد.

4- خريد سرويس پلاستيك عروس : شما به راحتي مي توانيد سرويس جهيزيه مورد نياز خود را در رنگ و طرح دلخواه خود خريداري نماييد. با توجه به اطلاعاتي كه در اين مطلب به شما ارائه خواهيم داد و كاتالوگ تهيه شده براي تك تك اين سرويس هاي عروس شما عزيزان حتي مي توانيد بدون مراجعه حضوري و صرف زمان خود تنها با يك تلفن سرويس مورد نظر خود را در رنگ دلخواه خود سفارش دهيد و در كمترين زمان ممكن آن را تهيه نماييد. تنها كافيست با مراجعه به سايت پخش پلاستيك يكتا به آدرس اينترنتي yektaplast.com سفارش خود را ثبت كنيد. علاوه بر آن مي توانيد جهت دريافت مشاوره و اطلاعات بيشتر با مراجعه به صفحه تماس با ما در سايت با مشاورين ما در ارتباط باشيد.
تماس با پخش پلاستيك يكتا 09124118231
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۰:۴۶ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

معرفي توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و يا نرده آهني پنجره، نقش زيادي در تامين امنيت ساختمان هاي اداري و مسكوني دارد. بسياري از ساختمان ها در موقعيتي قرار گرفته اند كه پنجره هاي آن ها از بيرون قابل دسترس است و ساكنان آن ها مواقعي كه در خانه حضور ندارند، نگران امنيت منزل خود مي باشند كه با به كار بستن حفاظ پنجره و ساير وسايل امنيتي مانند درب آكاردئوني، حفاظ آهني روي ديوار و ... مي توانيد با خيال راحت از منزل خود خارج شويد.

قبل از انتخاب و خريد حفاظ پنجره بايد با انواع و ويژگي هاي هر كدام از آن ها آشنايي داشته باشيد كه در اين مقاله به معرفي آن ها مي پردازيم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترين انتخاب براي ساختمان هاي نوساز و جديد مي باشد. اگر شما براي ساختمان جديد خود يك حفاظ پنجره معمولي انتخاب كنيد، در واقع از زيبايي و جلوه نماي ساختمان خود كاسته ايد و با وجود هزينه هاي زيادي كه صرف نماي ساختمان كرده ايد، جذابيت لازم را در آن نمي بينيد.

 

نرده شاخ گوزني

 

شما مي توانيد حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهيه نماييد و انتخاب منحصر به فردي داشته باشيد.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت هاي فراواني با يكديگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئيات مي باشد كه آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخيص است. در طرح ها و شكل هاي حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زيادي وجود دارد كه با كمك سازنده اي كه تجربيات كافي داشته باشد مي توانيد مدلي جذاب و زيبا را از ميان آن ها داشته باشيد.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظي است كه ساليان سال در ساختمان ها و پنجره هاي زيادي مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ايده آلي به شمار مي آيد.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از ساير انواع حفاظ پنجره مي باشد و به همين دليل قيمت مناسب تري دارد. موقع نصب اين نوع حفاظ بايد اصولي را رعايت كرد كه در صورت عدم رعايت، امنيت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرك يا تاشو در قسمت ورودي خانه نصب مي شود. مهم ترين مزيت حفاظ پنجره متحرك اين است كه در مواقعي كه اجازه و امكان نصب انواع ديگر حفاظ پنجره در نماي ساختمان وجود ندارد، مي توان به راحتي از اين نوع حفاظ استفاده كرد.


نكته اصلي در داشتن حفاظ پنجره متحرك اين است كه بايد يادتان باشد كه آن را موقع خروج از منزل ببنديد.

در غير اين صورت انگار حفاظي براي پنجره شما وجود ندارد.

قيمت نهايي حفاظ پنجره به عوامل متعددي مانند ميزان آهن به كار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزينه ساخت و نصب آن بستگي دارد.

براي كاهش هزينه حفاظ پنجره مي توان از نمونه كارهاي قبلي و يا طرح هاي آماده استفاده كرد.

رعايت فاصله مناسب و استاندارد ميان ميله هاي افقي و عمودي در حفاظ پنجره، قيمت آن را تا حد زيادي كاهش مي دهد.


معرفي درب آكاردئوني

درب آكاردئوني از ديگر وسايل ضروري براي تامين حفاظت و امنيت خانه مي باشد كه در واقع مانند يك دزدگير عمل مي كند. ويژگي اصلي درب آكاردئوني، داشتن قفلي است كه با هر كليدي باز نمي شود، فقط يك كليد دارد و حتي كليد ساز هم براي باز كردن آن بايد كليد اصلي را داشته باشد.

 

 

ميله هاي درب آكاردئوني بايد از استحكام كافي برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه اي به راحتي نشكند.

شما بايد خانه و آپارتمان خود را مانند يك گاو صندوق بدانيد و امنيت را در آن هر چه بيشتر برقرار نماييد.

درب آكاردئوني هم ظاهر جذابي به خانه شما مي دهد و هم هيچ راهي براي ورود به ساختمان شما باقي نمي گذارد. 

قيمت نصب و ساخت درب آكاردئوني نسبت به مزيت هاي بي شمار آن بسيار مناسب است و مانند يك سرمايه گذاري بلند مدت براي تامين امنيت ساختمان شما مي باشد. 

ويژگي ديگر درب هاي آكاردئوني اين است كه فضاي كمتري را نسبت به ديگر انواع درب ها اشغال مي كند و به همين دليل علاوه بر مناطق مسكوني و تجاري براي انباري ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از قفل هاي مخفي و تعداد حلقه هاي قفل بيشتر در بدنه درب آكاردئوني، امنيت آن را افزايش مي دهد.

درب آكاردئوني از دو گل تا پنج گل وجود دارد كه نوع سه گل بهترين مدل اين نوع درب مي باشد.

منظور از گل، تعداد مشبك هاي به كار رفته در درب آكاردئوني مي باشد.


معرفي حفاظ آهني روي ديوار

علاوه بر درب و پنجره، ديوارهاي خانه هم مخصوصا خانه هاي ويلايي كه داراي ديوارهاي كوتاه هستند، به حفاظ نياز دارند. 

حفاظ آهني روي ديوار با افزايش ارتفاع ديوار، امكان ورود به داخل ساختمان را به حداقل مي رساند.

حفاظ شاخ گوزني، حفاظ بوته اي، حفاظ ليليوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زيباي حفاظ ديوار هستند كه جايگزين حفاظ هاي نيزه اي و يا سيم خاردارهاي گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي در كنار تامين امنيت كامل، قيمت مناسب تري دارند. اما حفاظ هايي مانند حفاظ ليليوم به دليل زيبايي بصري و طراحي فوق العاده اي كه دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قيمت حفاظ شاخ گوزني را به دليل كاربرد و صرفه جويي بيشتر در هزينه ها بررسي مي كنيم.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت حفاظ شاخ گوزني به عواملي مانند ضخامت ميلگرد هاي به كار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراكم رديف ها و نوع جوشكاري و رنگ كاري حفاظ بستگي دارد.

با افزايش ارتفاع حفاظ شاخ گوزني قيمت آن هم افزايش مي يابد كه در ارتفاع هاي مختلفي مانند يك متر تا يك و نيم متر و 90 سانتي متر تا 120 سانتي متر ساخته مي شود. اما خريدار مي تواند با توجه به بودجه، نياز و محدوديت هاي ساختمان خود ارتفاع هاي متغيري از 40 سانتي متر تا 200 سانتي متر هم سفارش دهد.


به تعداد رديف هاي به كار رفته در طول يك متر از حفاظ شاخ گوزني، تراكم گفته مي شود. بديهي است كه هر چه تراكم بالاتر باشد فضاي خالي كمتري در حفاظ شاخ گوزني ديده مي شود و امنيت و قيمت حفاظ بيشتر مي شود.

توجه داشته باشيد كه سودجويان در بحث تراكم بيشترين كم فروشي را دارند و با كم كردن وزن حفاظ و تغييراتي در شكل ظاهري و يا استفاده از ميلگردهاي نازك و رنگ بي كيفيت، حفاظي با قيمت پايين تر و امنيت ضعيف تر به خريدار مي فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزني، دو نوع جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن و جوشكاري الكترود وجود دارد.

جوشكاري تحت گاز دي اكسيد كربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش مي شود و اتصال محكم تري در بين قطعات  خواهيم داشت.

جوشكاري الكترود، اتصال ضعيف تر و قيمت پايين تري نسبت به جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن دارد.

براي رنگ كاري حفاظ روي ديوار، دو نوع رنگ مايع و رنگ كوره اي الكترو استاتيك به كار مي رود.

رنگ كوره اي الكترواستاتيك به دلايلي مانند ماندگاري و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودري، نياز به كوره پخت رنگ و زمان رنگ آميزي بيشتر، قيمت بالاتري دارد.

 

معرفي سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زيبايي بيشتري به نماي ورودي ساختمان شما مي دهد و در بعضي مدل ها نقش يك حفاظ ايمن را هم ايفا مي كند.

سر درب مدرن، سر درب سنتي و كلاسيك و سر درب لاكچري از انواع سر درب ها مي باشد كه با توجه به نماي ساختمان خود مي توانيد آن ها را انتخاب كنيد.

از مزاياي استفاده از سر درب، پوشش كامل درب و ستون هاي درب و جلوگيري از كثيف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان يك سقف كاذب براي محافظت از درب در مقابل عوامل جوي  مي باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۴:۴۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

الو كارتن فروشگاه سيار كارتن، راحت ترين و ارزان ترين روش خريد كارتن و لوازم اسباب كشي، تحويل درب منزل در سراسر تهران 09122239407

الو كارتن
فروشگاه سيار كارتن، راحت ترين و ارزان ترين روش خريد كارتن و لوازم اسباب كشي، تحويل درب منزل در سراسر تهران

09122239407
تحويل درب منزل
كارتن حمل بار
كارتن لوازم اداري
كارتن اثاثيه منزل

كارتن اسباب كشي و فريت بار
الو كارتن، اولين و بزرگ‌ترين توليدكننده و فروشنده كارتون آماده سه لايه و پنج لايه محكم در اندازه و ابعاد مختلف، كارتن اسباب‌كشي، كارتن حمل اثاثيه منزل و لوازم شركت، كارتن فريت بار و ... در تهران، آماده ارسال كارتن خالي با قيمت مناسب و تحويل فوري در سراسر تهران است.

02122780700
 
فروشگاه سيار كارتن
فروش تلفني كارتن خالي و لوازم بسته‌بندي و كارتون حمل بار و اسباب‌كشي در تهران

09122239407
 
 
كارتن اسباب كشي
كارتن حمل بار، كارتن اسباب‌كشي و انواع ديگر كارتن ابزار مفيد و كاربردي در جابجايي و بسته‌بندي هستند.
 
لوازم بسته بندي
بسته‌بندي مناسب سبب سهولت در جابجايي و اسباب‌كشي مي‌شود. بعد از تهيه كارتن، نوبت لوازم بسته‌بندي است.
كارتن اثاثيه منزل و حمل بار
كارتن حمل بار، كارتن اسباب‌كشي و انواع ديگر كارتون، در جابجايي و بسته‌بندي ضروري و كاربردي است. از كارتن خالي مخصوص اسباب‌كشي مي‌توان براي بسته‌بندي اسباب و اثاثيه منزل و لوازم مانند كتاب، كفش، لباس، مواد غذايي، سرويس چيني، لوازم دكوري و خرده‌ريز به‌منظور نگهداري، فريت بار، جابجايي، اسباب‌كشي و ... استفاده كرد. معمولا از كارتن بزرگ براي بسته‌بندي وسايلي حجم زياد و وزن كم دارند استفاده مي‌شود و از كارتن كوچك براي بسته‌بندي لوازم كوچك و سنگين.

انواع كارتن اسباب كشي و حمل بار

كارتن كوچك
قيمت: 0.00 ريال
كارتن بسيار محكم و با كيفيت كه با نام كارتون موزي شناخته مي‌شود. براي بسته‌بندي چيني و كريستال مناسب است و براي بسته‌بندي كتاب، سرويس غذاخوري، اوراق اداري، لوازم دكوري و ... نيز استفاده مي‌شود.

كارتن شكستني
قيمت: 0.00 ريال
كارتن محكم مناسب اشياء شكستني متوسط و بزرگ. از كارتون شكستني براي بسته‌بندي كالا و اثاثيه سنگين و شكستني مانند بشقاب، ليوان، چيني، غذاخوري، لوازم آشپزخانه و ظروف كريستال استفاده مي‌شود.

كارتن اداري
قيمت: 0.00 ريال
كارتون حمل و بسته‌بندي لوازم اداري كه به كارتن زونكن معروف است. اندازه اين كارتن مناسب زونكن، اوراق اداري، پوشه و پرونده، مدارك و كتاب است و بيشتر جهت جابجايي و حمل لوازم اداري در شركت و بانك كاربرد دارد.

كارتن بزرگ
قيمت: 0.00 ريال
كارتون بزرگ در سايزهاي مختلف به شكل مكعب مربع يا مكعب مستطيل توليد مي‌شود. اين كارتن همه منظوره و جهت بسته‌بندي اسباب و اثاثيه متوسط و بزرگ، فريت بار، حمل و نقل و اسباب‌كشي استفاده مي‌شود.
 
فروش لوازم بسته بندي
فروشگاه سيار كارتن خالي اسباب كشي و لوازم بسته‌بندي اثاثيه در تمام نقاط تهران

09122239407
 

 
 
 
 

 
 


 

فروشگاه سيار كارتن در تهران

فروشگاه سيار كارتن در تهران

فروشگاه سيار كارتن در تهران

فروشگاه سيار كارتن در تهران

 
 
 
 
 
 
 
چگونه از الوكارتن، كارتن و لوازم بسته بندي بخريم؟
چگونه كارتن و لوازم بسته بندي را انتخاب كنيم؟
كدام مناطق تهران تحت پوشش فروشگاه سيار است؟
قيمت كارتن خالي و كارتن اسباب كشي چند است؟
مزاياي خريد از فروشگاه سيار الو كارتن چيست؟
آيا كارتن‌هاي آماده الوكارتن دست دوم است؟

 
 
 


 
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۱:۲۸ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

سگ من هم در همين به اصلاح بيمارستان دامپزشكي ايران زمين مرد توسط جراح بدون مجوز

سگ من هم در همين به اصلاح بيمارستان دامپزشكي ايران زمين مرد توسط جراح بدون مجوز
اين نظرات مردم در مورد اين كلينيك هست كه درسايت حكيم مهر منتشر شده بود اما بعدا همه نظرات منفي پاك شد تا فقط تعريف و تمجيد ازشون باقي بمونه.

تعداد بازديد: ۱۲۲۶

تاريخ انتشار:15 December 2019     -    ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۸

 

«دكتر توكلي» مدير كل دامپزشكي استان روز پنجشنبه 21 آذر ماه به همراه «دكتر ضيائي» مسئول تشخيص و درمان دامپزشكي و جمعي از مسئولان آن  اداره كل از بيمارستان دامپزشكي «ايران زمين» در شهرستان كرج از فعاليت اين واحد درماني بازديد نمودند.

به گزارش حكيم مهر به نقل از روابط عمومي اداره كل دامپزشكي استان البرز، در اين بازديد مدير و پرسنل آن بيمارستان دامپزشكي توضيحاتي در خصوص امكانات آن بيمارستان ارائه نمودند.

در ادامه «دكتر توكلي» مدير كل دامپزشكي استان البرز از بخش هاي مختلف بيمارستان شامل بخش درمانگاه، بستري و پاراكلينيك و تجهيزات راديولوژي ديجيتال، سونوگرافي و اكوكارديوگرافي، فيزيوتراپي و توان بخشي، داروخانه و ساير بخش ها بازديد بعمل آورد.

وي اذعان داشت: توانمندي بخش خصوصي شاغل در امور درماني دامپزشكي در جهت ارائه خدمات به همشهريان و دامداران از اهميت فراواني برخوردار است و در حفظ، ارتقاء و سلامت بهداشت عمومي نقش بسزائي ايفا مي كند.

 

 

برچسب ها: دامپزشكي ، دكتر توكلي ، البرز ، كرج ، بازديد ، بيمارستان دامپزشكي ، ايران زمين

 

 

نظرات بينندگان

انتشار يافته: ۲۰

در انتظار بررسي: ۰

غير قابل انتشار: ۲۱

Nima |  | ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ 23  8

پاسخ

 اين بيمارستان و كادر درمانش فوق العاده هستن
و به جرعت ميتوان گفت جزو 3 بيمارستان برتر ايران هستند.
من براي بيماري پرنده ام تقريبا بيشتر بيمارستان ها رفته بودم اما هيچكس نتونست خوبش كنه اما دكتر حقي نازنين حال پرنده منو خوب كرد در واقع يايد بگم معجزه كرد.
ممنون از كادر درماني بيمارستان

پاسخ ها

ناشناس | | ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴

 سلام
من هم خوگوشم رو پيش همه درمانگاههاي كشور بردم اما فايده نداشت و با يك ويزيت در اين درمانگاه خوب شد

ولقان حسيني | | ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶

 همه كامنت هاي مثبت توسط خود كلينيك نوشته ميشه. كافيه ساعت انتشار خبر و كامنتاي مثبت رو مقايسه كنيد.
علاوه براين دوست عزيز شما مگر همه كلينك هاي ايران رو با پرندتون تشريف برديد كه آمار گرفتين و جزو 3 بيمارستان برتر ايران شده؟

خلج | | ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳

 ممكنه اين رده بندي رو منتشر كنيد ما هم ازش استفاده كنيم؟ رتبه هاي اول و دوم مربوط به كدام بيمارستان ها هستند؟ جامعه آماريتون چي بوده و بين چند كلينيك و بيمارستان به اين نتيجه رسيديد؟ چند بيمارستان و كلينيك رو مورد بررسي قرار داديد و معيارهاتون چي بوده؟ تخصص شما چيه و با چند جيوان و چند نوبت مراجعه كرديد؟

ناشناس |  | ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ 8 30

پاسخ

 خيلي سر زده بود !!!!!!!آخه از حدود يك هفته قبل داشت برنامه ريزي مي شد .

ناشناس |  | ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ 21 10

پاسخ

 مهمترين موضوع در اين بازديد تميزي و نظافت بيمارستان دامپزشكي فوق ميباشد

ناشناس  |  | ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ 8 23

پاسخ

 احتمالا" اين اتاق جراحي است !!؟؟ الكتروكوتر روي ميز !!؟؟ و غير استريل !! يخچال ، تلفن ، داخل اتاق جراحي !!؟؟ پنكه !!؟؟ و البته هر چند تهويه در اتاق جراحي مهم است و البته اصلاح و تغييرات در ساختماني مسكوني براي انطباق با شرايط يك محيط درماني و بخصوص بيمارستان !! بسيار دشوار است ، اما اين نوع طراحي هواكش براي اتاق جراحي !!؟؟ شبيه كارگاه صنعتي شده است .

پاسخ ها

مهدي رجبعلي | | ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹

 چطور ميشه تقاضا كرد تا دوباره سر بزنن اونجا؟ راهي هست براي شكايت؟

ولقان حسيني |   | ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ 1 17

پاسخ

 متاسفم كه 11 نظر تاييد نشده توي سايت داريم و فقط 6 تاش تاييد شده. من خودم زخم خورده ي همين تبليغات هستم تو ايسنتا. كاش حداقل جوون حيوونا اگر براتون مهم نيست صادقانه همه نظرات رو منتشر كنيد.

آيدين بهاري |  | ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ 1 15

پاسخ

 يك نفر بايد به وضعيت اين كلينك رسيدگي كند

volghan hosseini |  | ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ 1 14

پاسخ

 از اين مركز شكايت كردم و متوجه شدم .................... اتفاقا همين دوشنبه موضوع رو به آقاي توكلي منتقل كردم و قرار هست جلسه اي تشكيل بشه با حضور قاضي تا به اين موضوع رسيدگي بشه

لطفا نظر رو تاييد كنيد. بحث جان حيوانات هست مسئوليت اخلاقي داريد.

اسم من ولقان حسيني هست و تمام مسئوليت اين كامنت رو به عهده ميگيرم هرشخصي هم كه ترديدي در اين مورد دارد ميتواند به اسناد منتشر شده در اينستاگرام بنده مراجعه كند.

اين هم شماره تلفن بنده براي موارد قانوني اين ادعا 09198086146

پاسخ ها

ناشناس | | ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶

 حكيم مهر بدون اطلاع از تمامي جوانب هر كامنت را نمايش ندهيد، اين فرد به علت دخالت در امور دامپزشكي و تجويز خودسرانه دارو و تزريق پنيسيلين داخل رگ، حيوان خودش را كشته است، دخالت ايشان در امور درماني قابليت پيگرد دارد هرچند كه پرونده ايشان در دادسرا و پليس فتا به علت نشر اكاذيب و توهين و تشويش اذهان عمومي و تخريب و توهين به دامپزشكان يك مجموعه خوشنام مفتوح و تحت پيگرد است.

ناشناس | | ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶

 به زودي در دادگاه بايد جوابگوي تهمت ها و فحاشي هايتان باشيد

ولقان حسيني | | ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱

 من اگر موردي رو مطرح كردم با اسم و فاميل مطرح كردم. شما بنده رو متهم كرديد به صورت ناشناس! بنده كه به زعم شما خلافكارم و به زودي محاكمه ميشم با اسم و فاميلي و مدرك كامنت گذاشتم شما كه حق به جانب هستيد چرا ناشناس؟ ماشاالله اطلاعاتتون هم كامل هست در مورد اتفاقات پرونده كلينيك و پرونده هاي مطرح نشده و حتي از آينده هم خبر داريد ... احتمالا بازديد كنندگان هم باور ميكنن كه شما از طرف كلينيك نيستيد من كه باور كردم.

برومند | | ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳

 اتفاقا كار بسيار خوبي ميكني حكيم مهر عزيز كه همه كامنت ها رو منتشر ميكني اطلاع رساني بي طرفانه و دقيق يعني همين مردم خودشون ميخونن و قضاوت ميكنن كار رسانه همينه

جمال زارع

| |

۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱

 به جاي عذرخواهي و تلاش در رفع دلخوري و جلب رضايت، داريد شاكي رو تهديد ميكنيد؟ من جاي ايشون بودم از همين صفحه يه كپي ميگرفتم و ميبردم فتا! تشويش اذهان عمومي؟ انتشار تخلف يك دامپزشكي از چه زماني تشويش اذهان عمومي محسوب ميشه؟ اين مجموعه خوشنام يك جستجو در اينترنت انجام بدهند تا خوشنام بودنشون مشخص بشه. بنده حاضرم وكالتتون رو به صورت رايگان به عده بگيرم اگر تصميم بر شكايت كيفري از اين مجموعه داشتيد

ولقان حسيني | | ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶

 كاري كه از دست من برميومد شكايت از اين مركز بود كه انجام دادم از اينجا به بعدش به نظام دامپزشكي و قوه قضاييه مربوط ميشه. البته كه اگر منصفانه نباشه اعتراض ميزنم و اين موضوع رو تا بالاترين مرجع قضايي ادامه ميدم.

جمال زارع |  | ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ 0 9

پاسخ

 به حال و اوضاع دامپزشكي در كرج بايد فقط تاسف خورد واقعا

مهرآور |  | ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ 0 2

پاسخ

 اتاق عمل مهم نيست كه پزشكاش مهمن .......................

پاسخ ها

Mahdi | | ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹

 دقيقاً بايد از پزشكان مركز بازديد مي‌شد نه اتاق عمل
حالا تميز يا كثيف
مجهز يا بدون تجهيزات
پزشكشون بايد تخصص داشته باشه

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۵:۴۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)