دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini .

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

اهمیت خرید رپورتاژ PBN در سئو 2020

در دنیای وب شناخته شده ترین بخش، بخش تبلیغات میباشد و همگان با آن سروکار داشته یا لااقل با این تبلیغات مواجه شده اند. اما این تبلیغات دیگر مثل قبل بر روی کاربران تاثیرگذار نیست و همین مسئله سبب شده است که روش های جدید تبلیغاتی در صفحات وب به کار رود.  رپورتاژ آگهی پی بی ان یکی از این روش ها میباشد. رپورتاژ آگهی در سئو و افزایش رتبه سایت بیشتر کارایی دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چیست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network میباشد، این عبارت به معنی شبکه ای از سایت های معتبر است. افرادی که با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه های مختلفی برای بالا رفتن سایت در گوگل استفاده می نمایند که گرفتن بک لینک < span dir="LTR">PBN< span style="color:#333333"> یکی از این راه ها میباشد.

 

 

در صورت استفاده کردن از روش های این چنینی، گوگل با استفاده از الگوریتم هایی که استفاده میکند شناسایی خواهد کرد که شما از چه ترفندهایی استفاده کرده اید و در این صورت سایت شما جریمه خواهد شد و به اصطلاح از لیست نتایج گوگل پنالتی میشود. چون گوگل در شناسایی تبلیغات متنی بسیار هوشمندانه عمل میکند اما در  خرید  رپورتاژ PBN دیگر گوگل به سیستم لینک سازی شما شک نخواهد کرد و به آسانی رتبه سایت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش کار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم فنی و سئوکار خود بهترین روش های لینک سازی شبکه ای را از طریق رپورتاژ ارائه می نماید. در پکیج های خرید رپورتاژ < span dir="LTR">PBN& nbsp;به هیچ عنوان مشکلی در سئوی سایت شما اتفاق  نخواهد افتاد.

روش کار این گونه میباشد که سئوکاران بین سایت هایی که از نظر اتوریتی دامنه با ارزش هستند لینک سازی را به صورت شبکه ای ایجاد میکنند. در واقع طوری تنظیم می نمایند که چند سایت به یکدیگر پیوند یا  لینک میشوند. این روش لینک دهی شبکه ای نام دارد. در روش لینک دهی شبکه ای در همه صفحات وب سایت، کلمات کلیدی لینک داده میشد. به همین دلیل، برای گوگل به راحتی قابل شناسایی بود. در روش رپورتاژ ادز کلمات کلیدی در همه صفحات پیوند داده نمیشوند بلکه در یک متن طولانی به عنوان رپورتاژ آگهی نوشته میشود و این روش هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

 

لزوم خرید رپورتاژ PBN و مزایای آن

  • رپورتاژ، یک مقاله کامل و جامع برای معرفی شماست نه صرفا یک بنر تبلیغاتی
  • نسبت به سایر روش های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی بیشتر توجه کاربران را جلب خواهد کرد.
  • رپورتاژ، باعث کسب رتبه بهتر برای وب سایت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهی شما هم یک نوع بازاریابی برای سایت شما خواهد شد و هم رتبه سایت بالا میرود.
  • رپورتاژ آگهی شما هیچوقت حذف نخواهد شد. یعنی رپورتاژ آگهی شما دائمی خواهد بود. این دائمی بودن سبب میشود که در مدت زمان طولانی رتبه سایت شما بالا برود.
  • برای رپورتاژ PBN نسبت به بقیه روش ها  هزینه کمتری صرف خواهد شد. یعنی با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را از آن سایت خود خواهید کرد.

​و در آخر 2 لینک برای خرید رپورتاژ پی بی ان مجموعه معتبر و با سابقه شیک رنک معرفی می گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage. php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.p hp

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۱:۲۲ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

تراش و تراز (تولید کننده انواع مدل نرده و پایه نرده)

تراش و تراز (تولید کننده انواع مدل نرده و پایه نرده)
 

کارگاه تراش و تراز از سال 1382 فعالیت خود را با خراطی روی چوب آغاز کرد و با افزایش فروش و تنوع در سفارشات، کار با دستگاه CNC تخت و روتاری را در کنار کار دست قرار داد تا هنر دست و قدرت و سرعت صنعت را جهت تولید پایه و نرده چوبی و نرده های ترکیبی (چوب و فرفوژه، چوب و استیل، چوب و شیشه و ...) به کار گیرد.

تراش و تراز، با سالها تلاش و کار شبانه روزی و استفاده از ماشین آلات و ابزار مدرن، به منظور افزایش بهره وری، نرده های چوبی و ترکیبی اعم از چوب و فرفورژه، چوب واستیل، چوب و شیشه و مشابه آن را با هرگونه چوب ایرانی و خارجی و هر نوع سفارشی، در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، تولید و نصب میکند.

از سال 1382 که کار خراطی بر روی چوب را در یک مغازه آغاز کردیم و خود را با نام تراش و تراز معرفی کردیم برآن بودیم و هستیم که کار باید خردمندانه و هنرماندانه انجام شود تا علاوه برا پاسخ به تقاضای بازار، بر بلندای هنر این مرز و برم بیافزاییم و امروز ما قادر به تولید پایه، پله و نرده چوبی درون و بیرون ساختمان با هرگونه چوب و به سفارش مشتری هستیم.

گروه تراش و تراز، با سالها تجربه، تولید کننده انواع پله چوبی، نرده چوبی و پایه نرده چوبی با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در بازا کشور است. تیم نصب تراش و تراز، متشکل از مجرب ترین افراد این حوزه، که کار نصب محصولات و تولیدات را به بهترین شکل ممکن و درکوتاه ترین زمان انجام میدهند.

گروه تراش و تراز براین باور است که دریچه‌ای باز شده است و امید دارد که این دریچه، در و این در، دروازه ای شود و پیشه ای دیگر در کویر یزد بر فرهنگ کار و هنر ایرانی بیافزاید.

تلفن: ۰۳۵۳۷۲۵۱۹۹۰ و فکس: ۰۳۵۳۷۲۵۶۶۱۳

آدرس: یزد، همافر، خیابان ایمان، چهارراه باقریه، نمایشگاه و دفتر مرکزی تراش تراز.

تولید کننده انواع مدل نرده و پایه نرده

از سال ۱۳۸۲ که کار خراطی بر روی چوب را در یک مغازه آغاز کردیم. خود را بانام تراش و تراز معرفی کردیم. کارگاه تراش و تراز باکار مداوم در طول سال‌های گذشته و افزایش تجربه‌های خود، کار با دستگاه سی ان سی تخت و روتاری را کنار کاردستی خود قرار داد تا نرده‌های چوبی و ترکیبی آن اعم از چوب و فرفورژه، چوب و استیل، چوب و شیشه و مشابه آن را با هرگونه چوب ایرانی و خارجی و با هر نوع سفارش تولید و نصب نماید. کارگروه تراش و تراز بر این باور است که دریچه‌ای بازشده است و امید دارد که این دریچه، در و این در، دروازه‌ای گردد و پیشه‌ای دیگر در کویر یزد  بر فرهنگ کار و هنر ایرانی بیفزاید.

نشانه و نشان نامه‌ای از کارگاه تراش و تراز = اندکی از انبوهی از اشک و سرشک‌ها، شیب و نشیب‌ها، شتاب و شکیب‌ها، برداشت‌ها و باور داشت‌ها و یارایی‌ها و کارایی‌ها از خاستگاه تا خواستگاه با نام دانایی که هر کار کند، شاهکار کند.

به یاد آریم که ترازمند، فرازمند است.

نشان نامه تراش تراز

چهارچوب و بنیاد تراش و تراز

هر چیزی چارچوبی دارد و بنیاد بنیاد فرهنگمندی و آیینمندی و سامانمندی و نهادمندی، ترازمندی است. هم از این‌رو، از همان روزهای آغازین در سال ۱۳۸۲ که کار بر روی چوب – بیشتر، گرد کردن چوب و ساخت سازه‌ها و پایه‌ها و کمتر، ساخت دیگر فراورده‌های چوبی – در یک مغازه کلید زده شد؛ خود را با شناسه ”تراش و تراز“ شناختیم و شناساندیم.

گذشته و تاریخچه تراش تراز

تراش و تراز، با کار شبانه روزی در گذار سال‌های سال، در چرخه آموزشداد و آموزشدید، بر آموخته‌ها و اندوخته‌ها و چندی و چونیِ کار و فرهنگ کار و شگردها و شیوه‌ها و سازه‌ها و ابزارها و نیروهای در پیوند با زمینه کاری خود؛ افزود تا آنجا که بهر بهبود بهره وری و پیشرفت و پیشبرد کار و بهر پاسخگویی به بازار کار به دستگاه‌های خودکار CNC رو آورد و کار با دستگاه را در کنار کار با دست نهاد؛ تا بتواند کار با چوب را هر اندازه هم که پر پیچاچرخ و پر خماچم باشد؛ به سامان برساند و جای و جایگاه شایسته و بایسته خود را در بازار کار و هنر بیابد.

تلاش و کار در تراش تراز

با نگاهی به گذشته و نگاهی به آینده، در راهی که گام نهاده‌ایم؛ برآن بوده‌ایم دیروز و هستیم امروز که کاری که انجام می‌شود و به فرجام می‌رسد؛ خردمندانه و هنرمندانه باشد و در این پهنه، بر پهنای مرزها و بر بلندای ترازها بیفزاییم تا کار ما و کارگاه ما، پاسخی راستین به پرسش‌هایی راستین باشد و دربایسته های بایسته را برآورد. امروز ما توانمندیم تا پایه‌ها، پله‌ها و نرده‌های چوبی درون و برون ساختمان و دیگر کارهایی از این دست را با هرگونه چوب ایرانی و انیرانی و با هرگونه سفارشی بسازیم و کار را با ایستایی و استواری بر هم سوار سازیم.

دیدگاه و ایدئولوژی تراش تراز

همه مردم را و همه گیتی را در درازنای و راستای دیدگان و دیدگاه خود نهاده‌ایم و باور داریم که هستی با همه رنگارنگی و رنگ به رنگی، هنگامه هماهنگی و یگانگی و یکتایی است و هستی و هنجارهای هستی را هیچ سستی و گسستی نیست و هستی را راستا، راستی و رُستی است. با گریز و پرهیز از دود و دم‌ها و دمدمه‌های برآمده از بیکاری، بدکاری، بازیگری و بازاریگری؛ پویایی و پایایی کار و فرهنگ کار را بنیاد نهاده‌ایم؛ چرا که بازار و فرایندهای آن را داستانی است و بازاریگری و ترفندهای آن را داستانی دیگر.

چشم انداز و هدف تراش تراز

اکنون، پنجره‌ای گشوده شده، باشد که این دریچه، در و این در، دروازه‌ای گردد و افروزش و افرازش اندیشه‌ای و پیشه‌ای دیگر در کناره کویر بر گستره کار و فرهنگ کار فراگیر و فراگستر گردد. زندگی و ارزندگی، رهاورد و دستاورد سازندگی است و بی سازندگی، مردگی و پژمردگی جایگزین و جانشین زندگی و سر زندگی و ارزندگی گردد.

تماس با ما

فروشگاه و نمایشگاه

تلفن: ۰۳۵۳۷۲۵۱۹۹۰

فکس: ۰۳۵۳۷۲۵۶۶۱۳

یزد، همافر، خیابان ایمان، چهارراه باقریه، نمایشگاه و دفتر مرکزی تراش تراز.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۵:۰۵ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

فروشگاه تخصصی شمع خودرو

فروشگاه تخصصی شمع خودرو
فروش عمده و خرده شمع خودرو
فروش شمع حرفه ای خودرو (بوش، دنسو، ایکیوم، ان جی کا و سایر برندها) بهترین شمع با بهترین قیمت بازار به صورت عمده و خرده.

1.     شمع ان جی کا

2.     شمع اکیوم

3.     شمع بوش

4.     شمع دنسو

5.     سایر شمع‌های حرفه ای خوردهای ایرانی و خارجی

فروشگاه یدک ماهان

09050305219 

 

شمع ان جی کا
شمع ان جی کا NGK
ان جی کا یعنی شمع ژاپنی سوپر خودرو این اصطلاحیه که در بازار شمع فروشان بدان اطلاق میشه. توجه بسیار بالای NGK در برتری کیفیتی حتی گاهی بدون توجه به صرفه اقتصادی را می توان در میان شمع خودرو را یک ویژگی متمایز این برند شمع خودرو دانست. ژاپنی های در طراحی و ساخت شمع NGK توانسته اند سهم بزرگی از بازار را در اختیار گرفته و رقیب سرسختی برای برندهای پرفروش مثل BOSCH باشند. البته نباید یادمان برود شمع ان جی کا چون به لحاظ کیفی در سطح شمع های خاص بازار در حال رقابت است شاید به لحاظ قیمتی خیلی هم ارزان باشد. NGK شمع های ایریدیوم هستند. که در آنها رسانایی فلز بسیار کمتر از مس است ولی عمر طولانی تری داشته و در دمای پایین کار می کند. علاوه بر این 4 تا 5 برابر گرانتر از پلاتین هستند. شمع های ایریدیوم از نظر عملکرد بهترین نوع شمع نیستند اما هیچ شمعی از نظر دوام حریف آنها نمی شود (طول عمر 2 تا 3 برابری شمع های مسی). از طرف دیگر، شمع های ایریدیوم از نظر عملکرد یکنواخت و دوام گزینه بهتری نسبت به شمع های پلاتینوم هستند. این نوع شمع ها به رسیدگی کمتری نیاز دارند و معاینه وضعیت آنها هر 6 ماه کافی بوده و به لحاظ عملکردی پایداری خوبی نشان می دهند. از طرف دیگر، شمع های NGK یک جانشین استاندارد برای نمونه های مشابه پلاتینوم هستند. اگر دنبال یک شمع ارزان با عملکرد پایدار و عمر بیشتر هستید، NGK انتخاب مناسبی است.

شمع اکیوم
شمع اکیوم Eyquem
شمع موتور اکیوم تولیدی کشور فرانسه از شناخته شده ترین شمع های روز بازار است که دارای طیف گسترده ای از محصولات برای انواع خودروها می باشد. اکیوم جزء پیشگامان و شمع های خودرو با کیفیت به لحاظ طول عمر و کیفیت جرقه می باشد. اگر بخواهیم شمع اکیوم را به یک مزیت رقابتی در مقایسه با شمع های پرفروش بازار نظیر بوش یا ان جی کا معرفی نمایید باید بگوییم کیفیت جرقه شمع اکیوم کم نظیر است. محصولات اکیوم فرانسه بر 4 مشخصه اصلی در تولید بصورت همزمان تاکید دارند که عبارتند از: - طول عمر بالا - قابلیت محافظت از موتور - کارکرد گرم - کارکرد سرد. خانواده گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه عمدتا" شمع های اکیوم را در محصولات جهانی خود مصرف می کنند.

شمع بوش
شمع بوش Bosch
شمع بوش آلمانی از پر طرافدارترین و شناخته شده ترین شمع های بازار محسوب می گردد. شمع بوش در چند دسته شمع های سوپر و سوپرپلاس، شمع های پلاتینیوم پلاس کله قندی، شمع های پلاتینیوم سوزنی، شمع های دابل پلاتینیوم لیزری، شمع های ایریدیم پلاتینیوم، شمع های ایریدیم و دبل ایریدیم دو سر سوزن تقسیم بندی می شوند. آنچه در مورد شمع بوش این روزها در سطح بازار مشتریان را دچار تردید می کند طیف گسترده نمونه های مشابه و تقلبی آن در بازار می باشد که در این خصوص باید بگوییم با بررسی شیوه های تعیین اصالت شمع که در ادامه بازگو شده و اعتماد به خدمتگذارنتان در فروشگاه قطعات خودرویی بدک ماهان یک خرید مطمئن را تجربه کنید. نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص شمع های بوش کشور سازنده می باشد و آن هم اینکه اصالت صرفا" با آلمان شناخته نمی شود در برخی مدل ها کشور سازنده روسیه می باشد که بر اساس تجربیات این چند ساله در مجموعه قطعات خودرویی باید بگوییم برخی مدل های روسی همتا ندارند از جمله می توان به آن شمع بوش ساخت روسیه که به خاویار سیاه معروف شده اشاره کرد. در مورد شمع اتومبیل مارک بوش می توانیم بگوییم اگر خرید صحیحی انجام بدهید یک محصول استاندارد و مقرون به صرفه در اختیار داشته و نسبت به کارکرد منصفانه آن در خودرو خودتان اطمینان نمایید.

شمع دنسو
شمع دنسو Denso
دنسو (Denso) شرکت خودروسازی ژاپنی است، که در زمینه تولید و عرضه انواع قطعات خودروها، کامیونها و ماشین‌آلات سنگین فعالیت می‌نماید. این شرکت در سال ۱۹۴۹ تحت نام نیپون دنسو تأسیس شد و در سال ۱۹۹۶ به‌فرم کنونی، تغییر نام داد. شرکت دنسو یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه تویوتا به‌شمار می‌آید. شهرت آن در کشورهای توسعه‌یافته، اغلب به‌دلیل خلق بارکدهای دوبعدی کیو آر کد می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر کاریا، آیچی، ژاپن قرار دارد  و سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می‌شود. در سال ۲۰۱۰ شرکت دنسو در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۲۳۲ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. در حال حاضر، شرکت دنسو از ۱۸۴ شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است، که تعداد ۶۸ شرکت در ژاپن، ۳۴ شرکت در آمریکا، ۳۴ شرکت در اروپا و ۴۸ شرکت در آسیا-اقیانوسیه مستقر می‌باشند.

سایر شمع‌ها
شمع خودرو
در اتومبیل، شمع ابزاری است برای انتقال جرقه‌های متناوب برق داخل سیلندرها که در انتهای سیلندر و روی سرسیلندر در موتور اتومبیل نصب می‌شود و برق موتور که با حرکت متناوب دلکو به سر شمع‌ها می‌رسد، طوری تنظیم شده که به هنگام فشردگی بخار بنزین در انتهای سیلندر جرقه‌ای از انتهای شمع ساطع شده، باعث انفجار بنزین و حرکت موتور می‌گردد.

 

یدک ماهان، فروشگاه لوازم یدکی خودرو
فروشگاه یدک ماهان با بهره‌گیری از تخصص و توان بالقوه متخصصین در زمینه ‌قطعات یدکی و متعلقات مصرفی خودرو شروع به فعالیت نموده و توانسته به سطح قابل قبول در ارائه خدمات به مشتریان محترم در حوزه خودرو دست یابد. فروشگاه یدک ماهان افتخار دارد که به مدد و یاری خداوند متعال و با تلاش پرسنل خود به عنوان یک مجموعه مورد اعتماد مردم، به ارائه مشاوره، تامین و تضمین قطعات مورد نیاز هموطنان گرامی بپردازد.

فروشگاه یدک ماهان همچنین گزینه های بهتری نسبت به فروشندگان محلی در اختیارتان قرار میدهد. بهترین کیفیت لوازم و قطعات را با پایین ترین قیمت میتوانید در فروشگاه یدک ماهان پیدا کنید. متعهدیم قطعات اورجینال خودرو را با قیمت مناسب عرضه کنیم و کیفیت و اصالت کالا را تضمین میکنیم.

یدک ماهان، فروش عمده قطعات یدکی خودرو

فروشگاه یدک ماهان با پشتوانه سالها فعالیت در زمینه شناخت و توزیع قطعات یدکی اصلی اتومبیل و بهره مندی از دانش آکادمیک در زمینه خدمات پس از فروش خودرو مفتخر است محصولات برتر بازار لوازم یدکی را با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین عرضه کنندگان و مصرف کنندگان کالا با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

فروشگاه یدک ماهان با توجه به گستردگی و تعدد قطعات خودرو و همچنین تنوع انواع خودرو، به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین آماده پاسخگویی میباشد.

آدرس: شیراز، معالی آباد، قصر2، واحد 17

09050305219 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۱:۱۵ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

فروشگاه تخصصی شمع خودرو

فروشگاه تخصصی شمع خودرو
فروش عمده و خرده شمع خودرو
فروش شمع حرفه ای خودرو (بوش، دنسو، ایکیوم، ان جی کا و سایر برندها) بهترین شمع با بهترین قیمت بازار به صورت عمده و خرده.

1.     شمع ان جی کا

2.     شمع اکیوم

3.     شمع بوش

4.     شمع دنسو

5.     سایر شمع‌های حرفه ای خوردهای ایرانی و خارجی

فروشگاه یدک ماهان

09050305219 

 

شمع ان جی کا
شمع ان جی کا NGK
ان جی کا یعنی شمع ژاپنی سوپر خودرو این اصطلاحیه که در بازار شمع فروشان بدان اطلاق میشه. توجه بسیار بالای NGK در برتری کیفیتی حتی گاهی بدون توجه به صرفه اقتصادی را می توان در میان شمع خودرو را یک ویژگی متمایز این برند شمع خودرو دانست. ژاپنی های در طراحی و ساخت شمع NGK توانسته اند سهم بزرگی از بازار را در اختیار گرفته و رقیب سرسختی برای برندهای پرفروش مثل BOSCH باشند. البته نباید یادمان برود شمع ان جی کا چون به لحاظ کیفی در سطح شمع های خاص بازار در حال رقابت است شاید به لحاظ قیمتی خیلی هم ارزان باشد. NGK شمع های ایریدیوم هستند. که در آنها رسانایی فلز بسیار کمتر از مس است ولی عمر طولانی تری داشته و در دمای پایین کار می کند. علاوه بر این 4 تا 5 برابر گرانتر از پلاتین هستند. شمع های ایریدیوم از نظر عملکرد بهترین نوع شمع نیستند اما هیچ شمعی از نظر دوام حریف آنها نمی شود (طول عمر 2 تا 3 برابری شمع های مسی). از طرف دیگر، شمع های ایریدیوم از نظر عملکرد یکنواخت و دوام گزینه بهتری نسبت به شمع های پلاتینوم هستند. این نوع شمع ها به رسیدگی کمتری نیاز دارند و معاینه وضعیت آنها هر 6 ماه کافی بوده و به لحاظ عملکردی پایداری خوبی نشان می دهند. از طرف دیگر، شمع های NGK یک جانشین استاندارد برای نمونه های مشابه پلاتینوم هستند. اگر دنبال یک شمع ارزان با عملکرد پایدار و عمر بیشتر هستید، NGK انتخاب مناسبی است.

شمع اکیوم
شمع اکیوم Eyquem
شمع موتور اکیوم تولیدی کشور فرانسه از شناخته شده ترین شمع های روز بازار است که دارای طیف گسترده ای از محصولات برای انواع خودروها می باشد. اکیوم جزء پیشگامان و شمع های خودرو با کیفیت به لحاظ طول عمر و کیفیت جرقه می باشد. اگر بخواهیم شمع اکیوم را به یک مزیت رقابتی در مقایسه با شمع های پرفروش بازار نظیر بوش یا ان جی کا معرفی نمایید باید بگوییم کیفیت جرقه شمع اکیوم کم نظیر است. محصولات اکیوم فرانسه بر 4 مشخصه اصلی در تولید بصورت همزمان تاکید دارند که عبارتند از: - طول عمر بالا - قابلیت محافظت از موتور - کارکرد گرم - کارکرد سرد. خانواده گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه عمدتا" شمع های اکیوم را در محصولات جهانی خود مصرف می کنند.

شمع بوش
شمع بوش Bosch
شمع بوش آلمانی از پر طرافدارترین و شناخته شده ترین شمع های بازار محسوب می گردد. شمع بوش در چند دسته شمع های سوپر و سوپرپلاس، شمع های پلاتینیوم پلاس کله قندی، شمع های پلاتینیوم سوزنی، شمع های دابل پلاتینیوم لیزری، شمع های ایریدیم پلاتینیوم، شمع های ایریدیم و دبل ایریدیم دو سر سوزن تقسیم بندی می شوند. آنچه در مورد شمع بوش این روزها در سطح بازار مشتریان را دچار تردید می کند طیف گسترده نمونه های مشابه و تقلبی آن در بازار می باشد که در این خصوص باید بگوییم با بررسی شیوه های تعیین اصالت شمع که در ادامه بازگو شده و اعتماد به خدمتگذارنتان در فروشگاه قطعات خودرویی بدک ماهان یک خرید مطمئن را تجربه کنید. نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص شمع های بوش کشور سازنده می باشد و آن هم اینکه اصالت صرفا" با آلمان شناخته نمی شود در برخی مدل ها کشور سازنده روسیه می باشد که بر اساس تجربیات این چند ساله در مجموعه قطعات خودرویی باید بگوییم برخی مدل های روسی همتا ندارند از جمله می توان به آن شمع بوش ساخت روسیه که به خاویار سیاه معروف شده اشاره کرد. در مورد شمع اتومبیل مارک بوش می توانیم بگوییم اگر خرید صحیحی انجام بدهید یک محصول استاندارد و مقرون به صرفه در اختیار داشته و نسبت به کارکرد منصفانه آن در خودرو خودتان اطمینان نمایید.

شمع دنسو
شمع دنسو Denso
دنسو (Denso) شرکت خودروسازی ژاپنی است، که در زمینه تولید و عرضه انواع قطعات خودروها، کامیونها و ماشین‌آلات سنگین فعالیت می‌نماید. این شرکت در سال ۱۹۴۹ تحت نام نیپون دنسو تأسیس شد و در سال ۱۹۹۶ به‌فرم کنونی، تغییر نام داد. شرکت دنسو یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه تویوتا به‌شمار می‌آید. شهرت آن در کشورهای توسعه‌یافته، اغلب به‌دلیل خلق بارکدهای دوبعدی کیو آر کد می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر کاریا، آیچی، ژاپن قرار دارد  و سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می‌شود. در سال ۲۰۱۰ شرکت دنسو در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۲۳۲ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. در حال حاضر، شرکت دنسو از ۱۸۴ شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است، که تعداد ۶۸ شرکت در ژاپن، ۳۴ شرکت در آمریکا، ۳۴ شرکت در اروپا و ۴۸ شرکت در آسیا-اقیانوسیه مستقر می‌باشند.

سایر شمع‌ها
شمع خودرو
در اتومبیل، شمع ابزاری است برای انتقال جرقه‌های متناوب برق داخل سیلندرها که در انتهای سیلندر و روی سرسیلندر در موتور اتومبیل نصب می‌شود و برق موتور که با حرکت متناوب دلکو به سر شمع‌ها می‌رسد، طوری تنظیم شده که به هنگام فشردگی بخار بنزین در انتهای سیلندر جرقه‌ای از انتهای شمع ساطع شده، باعث انفجار بنزین و حرکت موتور می‌گردد.

 

یدک ماهان، فروشگاه لوازم یدکی خودرو
فروشگاه یدک ماهان با بهره‌گیری از تخصص و توان بالقوه متخصصین در زمینه ‌قطعات یدکی و متعلقات مصرفی خودرو شروع به فعالیت نموده و توانسته به سطح قابل قبول در ارائه خدمات به مشتریان محترم در حوزه خودرو دست یابد. فروشگاه یدک ماهان افتخار دارد که به مدد و یاری خداوند متعال و با تلاش پرسنل خود به عنوان یک مجموعه مورد اعتماد مردم، به ارائه مشاوره، تامین و تضمین قطعات مورد نیاز هموطنان گرامی بپردازد.

فروشگاه یدک ماهان همچنین گزینه های بهتری نسبت به فروشندگان محلی در اختیارتان قرار میدهد. بهترین کیفیت لوازم و قطعات را با پایین ترین قیمت میتوانید در فروشگاه یدک ماهان پیدا کنید. متعهدیم قطعات اورجینال خودرو را با قیمت مناسب عرضه کنیم و کیفیت و اصالت کالا را تضمین میکنیم.

یدک ماهان، فروش عمده قطعات یدکی خودرو

فروشگاه یدک ماهان با پشتوانه سالها فعالیت در زمینه شناخت و توزیع قطعات یدکی اصلی اتومبیل و بهره مندی از دانش آکادمیک در زمینه خدمات پس از فروش خودرو مفتخر است محصولات برتر بازار لوازم یدکی را با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین عرضه کنندگان و مصرف کنندگان کالا با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

فروشگاه یدک ماهان با توجه به گستردگی و تعدد قطعات خودرو و همچنین تنوع انواع خودرو، به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین آماده پاسخگویی میباشد.

آدرس: شیراز، معالی آباد، قصر2، واحد 17

09050305219 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۴:۳۲ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

فروشگاه تخصصی شمع خودرو

فروشگاه تخصصی شمع خودرو
فروش عمده و خرده شمع خودرو
فروش شمع حرفه ای خودرو (بوش، دنسو، ایکیوم، ان جی کا و سایر برندها) بهترین شمع با بهترین قیمت بازار به صورت عمده و خرده.

1.     شمع ان جی کا

2.     شمع اکیوم

3.     شمع بوش

4.     شمع دنسو

5.     سایر شمع‌های حرفه ای خوردهای ایرانی و خارجی

فروشگاه یدک ماهان

09050305219 

 

شمع ان جی کا
شمع ان جی کا NGK
ان جی کا یعنی شمع ژاپنی سوپر خودرو این اصطلاحیه که در بازار شمع فروشان بدان اطلاق میشه. توجه بسیار بالای NGK در برتری کیفیتی حتی گاهی بدون توجه به صرفه اقتصادی را می توان در میان شمع خودرو را یک ویژگی متمایز این برند شمع خودرو دانست. ژاپنی های در طراحی و ساخت شمع NGK توانسته اند سهم بزرگی از بازار را در اختیار گرفته و رقیب سرسختی برای برندهای پرفروش مثل BOSCH باشند. البته نباید یادمان برود شمع ان جی کا چون به لحاظ کیفی در سطح شمع های خاص بازار در حال رقابت است شاید به لحاظ قیمتی خیلی هم ارزان باشد. NGK شمع های ایریدیوم هستند. که در آنها رسانایی فلز بسیار کمتر از مس است ولی عمر طولانی تری داشته و در دمای پایین کار می کند. علاوه بر این 4 تا 5 برابر گرانتر از پلاتین هستند. شمع های ایریدیوم از نظر عملکرد بهترین نوع شمع نیستند اما هیچ شمعی از نظر دوام حریف آنها نمی شود (طول عمر 2 تا 3 برابری شمع های مسی). از طرف دیگر، شمع های ایریدیوم از نظر عملکرد یکنواخت و دوام گزینه بهتری نسبت به شمع های پلاتینوم هستند. این نوع شمع ها به رسیدگی کمتری نیاز دارند و معاینه وضعیت آنها هر 6 ماه کافی بوده و به لحاظ عملکردی پایداری خوبی نشان می دهند. از طرف دیگر، شمع های NGK یک جانشین استاندارد برای نمونه های مشابه پلاتینوم هستند. اگر دنبال یک شمع ارزان با عملکرد پایدار و عمر بیشتر هستید، NGK انتخاب مناسبی است.

شمع اکیوم
شمع اکیوم Eyquem
شمع موتور اکیوم تولیدی کشور فرانسه از شناخته شده ترین شمع های روز بازار است که دارای طیف گسترده ای از محصولات برای انواع خودروها می باشد. اکیوم جزء پیشگامان و شمع های خودرو با کیفیت به لحاظ طول عمر و کیفیت جرقه می باشد. اگر بخواهیم شمع اکیوم را به یک مزیت رقابتی در مقایسه با شمع های پرفروش بازار نظیر بوش یا ان جی کا معرفی نمایید باید بگوییم کیفیت جرقه شمع اکیوم کم نظیر است. محصولات اکیوم فرانسه بر 4 مشخصه اصلی در تولید بصورت همزمان تاکید دارند که عبارتند از: - طول عمر بالا - قابلیت محافظت از موتور - کارکرد گرم - کارکرد سرد. خانواده گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه عمدتا" شمع های اکیوم را در محصولات جهانی خود مصرف می کنند.

شمع بوش
شمع بوش Bosch
شمع بوش آلمانی از پر طرافدارترین و شناخته شده ترین شمع های بازار محسوب می گردد. شمع بوش در چند دسته شمع های سوپر و سوپرپلاس، شمع های پلاتینیوم پلاس کله قندی، شمع های پلاتینیوم سوزنی، شمع های دابل پلاتینیوم لیزری، شمع های ایریدیم پلاتینیوم، شمع های ایریدیم و دبل ایریدیم دو سر سوزن تقسیم بندی می شوند. آنچه در مورد شمع بوش این روزها در سطح بازار مشتریان را دچار تردید می کند طیف گسترده نمونه های مشابه و تقلبی آن در بازار می باشد که در این خصوص باید بگوییم با بررسی شیوه های تعیین اصالت شمع که در ادامه بازگو شده و اعتماد به خدمتگذارنتان در فروشگاه قطعات خودرویی بدک ماهان یک خرید مطمئن را تجربه کنید. نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص شمع های بوش کشور سازنده می باشد و آن هم اینکه اصالت صرفا" با آلمان شناخته نمی شود در برخی مدل ها کشور سازنده روسیه می باشد که بر اساس تجربیات این چند ساله در مجموعه قطعات خودرویی باید بگوییم برخی مدل های روسی همتا ندارند از جمله می توان به آن شمع بوش ساخت روسیه که به خاویار سیاه معروف شده اشاره کرد. در مورد شمع اتومبیل مارک بوش می توانیم بگوییم اگر خرید صحیحی انجام بدهید یک محصول استاندارد و مقرون به صرفه در اختیار داشته و نسبت به کارکرد منصفانه آن در خودرو خودتان اطمینان نمایید.

شمع دنسو
شمع دنسو Denso
دنسو (Denso) شرکت خودروسازی ژاپنی است، که در زمینه تولید و عرضه انواع قطعات خودروها، کامیونها و ماشین‌آلات سنگین فعالیت می‌نماید. این شرکت در سال ۱۹۴۹ تحت نام نیپون دنسو تأسیس شد و در سال ۱۹۹۶ به‌فرم کنونی، تغییر نام داد. شرکت دنسو یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه تویوتا به‌شمار می‌آید. شهرت آن در کشورهای توسعه‌یافته، اغلب به‌دلیل خلق بارکدهای دوبعدی کیو آر کد می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر کاریا، آیچی، ژاپن قرار دارد  و سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می‌شود. در سال ۲۰۱۰ شرکت دنسو در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۲۳۲ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. در حال حاضر، شرکت دنسو از ۱۸۴ شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است، که تعداد ۶۸ شرکت در ژاپن، ۳۴ شرکت در آمریکا، ۳۴ شرکت در اروپا و ۴۸ شرکت در آسیا-اقیانوسیه مستقر می‌باشند.

سایر شمع‌ها
شمع خودرو
در اتومبیل، شمع ابزاری است برای انتقال جرقه‌های متناوب برق داخل سیلندرها که در انتهای سیلندر و روی سرسیلندر در موتور اتومبیل نصب می‌شود و برق موتور که با حرکت متناوب دلکو به سر شمع‌ها می‌رسد، طوری تنظیم شده که به هنگام فشردگی بخار بنزین در انتهای سیلندر جرقه‌ای از انتهای شمع ساطع شده، باعث انفجار بنزین و حرکت موتور می‌گردد.

 

یدک ماهان، فروشگاه لوازم یدکی خودرو
فروشگاه یدک ماهان با بهره‌گیری از تخصص و توان بالقوه متخصصین در زمینه ‌قطعات یدکی و متعلقات مصرفی خودرو شروع به فعالیت نموده و توانسته به سطح قابل قبول در ارائه خدمات به مشتریان محترم در حوزه خودرو دست یابد. فروشگاه یدک ماهان افتخار دارد که به مدد و یاری خداوند متعال و با تلاش پرسنل خود به عنوان یک مجموعه مورد اعتماد مردم، به ارائه مشاوره، تامین و تضمین قطعات مورد نیاز هموطنان گرامی بپردازد.

فروشگاه یدک ماهان همچنین گزینه های بهتری نسبت به فروشندگان محلی در اختیارتان قرار میدهد. بهترین کیفیت لوازم و قطعات را با پایین ترین قیمت میتوانید در فروشگاه یدک ماهان پیدا کنید. متعهدیم قطعات اورجینال خودرو را با قیمت مناسب عرضه کنیم و کیفیت و اصالت کالا را تضمین میکنیم.

یدک ماهان، فروش عمده قطعات یدکی خودرو

فروشگاه یدک ماهان با پشتوانه سالها فعالیت در زمینه شناخت و توزیع قطعات یدکی اصلی اتومبیل و بهره مندی از دانش آکادمیک در زمینه خدمات پس از فروش خودرو مفتخر است محصولات برتر بازار لوازم یدکی را با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین عرضه کنندگان و مصرف کنندگان کالا با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

فروشگاه یدک ماهان با توجه به گستردگی و تعدد قطعات خودرو و همچنین تنوع انواع خودرو، به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین آماده پاسخگویی میباشد.

آدرس: شیراز، معالی آباد، قصر2، واحد 17

09050305219 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۴:۵۲ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

پخش پلاستیک یکتا

 
 
جستجو

پخش پلاستیک یکتا
سرویس عروس
اجناس یکبار مصرف
اجناس بلور
اجناس پلاسکو
اجناس لوکس
اسباب بازی
حراجی 
درباره ما 
 
 


 



 
پخش بلور در مجموعه یکتا پلاست
پخش بلور ، اسباب بازی ، سرویس پلاستیک عروس ، حراجی 10000 فروش ، ظروف یکبار مصرف به صورت عمده و تکی.

سرویس عروس
فروش عمده آبمیوه گیر دستی لیمون
 
 

سرویس عروس
فروش عمده برس کف شوی دو تکه لیمون
 
 

سرویس عروس
فروش عمده برس میوه شوی لیمون
 
 

سرویس عروس
فروش عمده پارچ کریستالی لیمون
 
 

مشاهده همه
 
[-offer]




 

اجناس استیل
فروش عمده فلاکس چایی استیل
 
 

اجناس آشپزخانه, اجناس بلور
فروش عمده سرویس ادویه آوین
 
 

اجناس آشپزخانه
فروش عمده فندک گازی
 
 

اجناس آشپزخانه
فروش عمده جا قاشقی دو قلو ریما
 
 

مشاهده همه
 

هدایای جذاب

پرداخت در محل

پشتیبانی 24 ساعته

7 روز ضمانت بازگشت

ضمانت اصل بودن کالا
 
 
درباره ما
پخش پلاستیک یکتا با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه تولید و فروش محصولات پلاستیکی آشپزخانه ، محصولات باغبانی و ساختمانی ، محصولات یکبار مصرف ، محصولات گازی ، سرویس جهیزیه عروس و ... به عنوان یکی از معتبر ترین و بزرگترین پخش کنندگان این محصولات در تهران و تمامی شهرستان ها شناخته شده است.
نمایش محل کار
دسترسی سریع
پخش پلاستیک یکتا
فروشگاه
تاریخچه
تماس با ما
دسته بندی ها
اجناس بلور
اجناس پلاسکو
اجناس لوکس
اسباب بازی
تماس با پخش پلاستیک یکتا
خاوران ، اتوبان امام رضا ، ورودی خاور شهر سوله 17 ، پخش پلاستیک یکتا

0912-2702931
0912-4118231
021-33857709
021-40332405
تمامی حقوق این وب سایت برای پخش پلاستیک یکتا محفوظ می باشد. طراحی و بهینه سازی سایت
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۶:۰۵ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

#freehosting #besthosting #cloudhosting #freeserver #cloudserver #هاست #هاست_رایگان #سرور #سرور_رایگان #سرور_ابری #سرور_کلاد #بهترین_هاست #هاستینگ https://www.onlinenic.com/en/Home/cloudReferral.html?usercode=931dce2cf89530170469d496d4f63ad6

#freehosting #besthosting #cloudhosting #freeserver #cloudserver 

#هاست #هاست_رایگان #سرور #سرور_رایگان #سرور_ابری #سرور_کلاد #بهترین_هاست #هاستینگ

https://www.onlinenic.com/en/Home/cloudReferral.html?usercode=931dce2cf89530170469d496d4f63ad6


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۴:۵۶ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

موفقیت در بورس و بازارهای مالی با ربات بورس ایران

موفقیت در بورس و بازارهای مالی با ربات بورس ایران

این ربات بروی تمام نمادهای بورسی و فرابورسی نصب میشه و برای شما سیگنال خرید و فروش صادر می کنه.
با آموزش استراتژی و مدیریت سرمایه ویژه ی همین ربات بهتون داده میشه می تونید سهم های مناسب را دریافت و کسب سود کنید.
از طریق این ربات بهتون آموزش داده میشه که سهام کوتاه مدت و میانمدت رو شناسایی و سهام داری کنید.
این ربات قادر به تجزیه و تحلیل همزمان تمامی نمادهای بورسی و فرابورسی هست.
قادر به شناسایی ورود پول هوشمند در سهم مورد نظر هست.
عموم سیگنالهای خریدی که صادر میشه، بعد از یک روز الی یک هفته صف خرید تشکیل میشه.
درواقع شما قادر خواهید بود قبل از تشکیل صف وارد سهم شوید و ۱۰۰درصد سود رشد سهم رو کسب کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

بنی فارکس
09124018743
https://www.bennyforexhunter.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۴:۴۶ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

پریروز فهمیدم #جراح حتی پروانه جراحی هم نداشته

پریروز فهمیدم #جراح حتی پروانه جراحی هم نداشته
https://www.instagram.com/p/B_DEI93JxuL/
از تمام توان و تجربم استفاده میکنم تا دوباره کسی فریب تبلیغاتتون رو نخوره
@iranzamin_pethospital
@iranzamin_petshop @iranzamin_physiotherapy
#بیمارستان_تخصصی_دامپزشکی_ایران_زمین#بیمارستان_دامپزشکی_شبانه_روزی_ایران_زمین #بیمارستان_دامپزشکی_ایران_زمین#بیمارستان_دامپزشکی_شبانه_روزی_کرج #دامپزشکی_شبانه_روزی_کرج#دامپزشکی_کرج#دامپزشکی_کرج#دامپزشکی_درختی#دامپزشکی_مهرویلا#دامپزشکی #فیزیوتراپی#فیزیوتراپی_دامپزشکی #فیزیوتراپی_دامپزشکی_کرج#دامپزشکی_
@iranzamin_pethospital
@iranzamin_physiotherapy
#بیمارستان_تخصصی_دامپزشکی_ایران_زمین#بیمارستان_دامپزشکی_شبانه_روزی_ایران_زمین #بیمارستان_دامپزشکی_ایران_زمین#بیمارستان_دامپزشکی_شبانه_روزی_کرج #دامپزشکی_شبانه_روزی_کرج#دامپزشکی_کرج#دامپزشکی_کرج#دامپزشکی_درختی#دامپزشکی_مهرویلا#دامپزشکی #فیزیوتراپی#فیزیوتراپی_دامپزشکی #فیزیوتراپی_دامپزشکی_کرج#دامپزشکی_تخصصی_کرج



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۴:۱۳ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

20 کتاب شگفت انگیز که تبدیل به فیلم سینمایی شده اند.

20 کتاب شگفت انگیز که تبدیل به فیلم سینمایی شده اند.


در اینجا 20 کتاب شگفت انگیز وجود دارد که ازآنها یک فیلم سینمایی ساخته شده است. مطمئناً صدها کتاب دیگر برای اقتباس فیلم برای انتخاب وجود دارد اما این مقاله، قدم خوبی برای شروع است. ما ادعا نمی کنیم همه اقتباس های آنها فوق العاده است، اما مطمئنا کتاب ها عالی هستند. 

1. کتاب جنایت و مکافات اثر داستایوفسکی

همانطور که از نام کتاب بر می آید داستان، داستان جنایت است و مکافات پس از آن. راسکولنیکوف (شخصیت اصلی رمان) جوانی ضعیف، فقیر و شاعر مسلک است که به شکل بیمارگونه ای تاثیرپذیر و حساس می باشد و تحت تاثیر اندیشه ی عذاب آور و عجیبی است و خود را نابغه و موجودی خارق العاده تصور می کند...

2. کتاب قصر اثر کافکا

قصر رمانی ترسناک، پرابهام و عجیب غریب است. این رمان کافکا همچون آمریکا بدون پایان است و در میانه ی راه به اتمام می رسد. کافکا این اثر را در ۱۹۲۲ نوشته و ماکس برود آن را در ۱۹۲۶ پس از مرگ وی منتشر کرده است. کافکا وصیت کرده بود این اثرش در کنار سایر آثارش سوزانده شود...

3. کتاب کشتن مرغ مینا اثر هارپر لی

این کتاب در مورد دختری به نام “اسکات فینچ” می باشد که در شروع کتاب حدود شش سال دارد و داستان از زبان او روایت می شود. پدر این دختر یعنی “اتیکوس فینچ”، وکیل سفید پوستی است که وکالت یک جوان سیاه پوست به نام “تام رابینسون” را به عهده گرفته است. این جوان در دورانی که تبعیض نژادی در آمریکا بیداد می کند، متهم به تجاوز به یک دختر سفیدپوست شده است...

4. کتاب زوربای یونانی اثر کازانتزاکیس

زوربای یونانی داستانِ دوستیِ جوانی روشنفکر با پیرمردی ۶۰ ساله و زنده دل را تعریف می کند که به ادعای خودش یک عاشق پرجنب و جوش، یک جنگجوی ماجراجو، آشپز، نوازنده، معدنچی و قصه گو و خیلی چیزهای دیگر است. بله زوربا چنین شخصیتی دارد.

 5. کتاب بینوایان اثر ویکتور هوگو

این کتاب شاهکار “ویکتور هوگو” و یکی از بهترین آثار دنیای ادبیات می باشد که اولین بار در سال 1862 منتشر شد. “بینوایان” رمانی خارق العاده است که کمتر کسی پیدا می شود که آن را نخوانده باشد یا لااقل چیزی درباره آن به گوشش نخورده باشد.

6. کتاب خوشه های خشم اثر جان اشتاین بک

خوشه های خشم” داستان کشاورزانی است که به عصر صنعت و ماشین پای می گذارند. کشاورزانی که برای درو کردن محصولات خود احساس می کنند که نیاز به یک تراکتور دارند. از آن وسیله های بزرگ آهنی که صنعت برایشان به ارمغان آورده است. اما برای خرید تراکتور نیاز به پول و منابع دارند.

7. کتاب زنان کوپک اثر لوییزا می آلکوت

مارگارت، جوزفین، بت و ایمی خواهرانِ باوقار و مهربانِ خانواده ی اشرافیِ مارچ هستند که چندی ست با شروعِ جنگ داخلی، پدرشان به عنوان کشیش به میدان نبرد رفته است و آن ها آن قدر به دیگران کمک کرده اند که دیگر صاحب آن زندگی اشرافی و ثروتمندانه ی گذشته نیستد؛ حالا مجبور شده اند تا برای تأمین مخارج شان کار کنند.

8. کتاب بربادرفته اثر مارگارات میچل

این کتاب که یکی از شاهکارهای ادبیات جهان می باشد، اولین بار در سال 1936 توسط بانوی انگلیسی “مارگارت میچل” منتشر شد و غوغایی در دنیای ادبی به پا کرد. این اثر از همان روزهای اولیه ی انتشار با اقبال بسیار خوبی مواجه شد و کمی بعد به عنوان پر فروش ترین کتاب جهان برگزیده شد. داستان جذاب کتاب به گونه ای بود که چندی بعد با اقتباس از ماجرای آن، فیلمی با همین نام به کارگردانیِ “ویکتور فلمینگ” و بازیِ “کلارک گیبل” و “ویویان لی” ساخته شد که جوایز اسکار 1940 را درو کرد.

9. کتاب دختری با گوشواره مروارید اثر تریسی شوالیه

کتاب درباره ی یک قصه ی عاشقانه است که به زبان ساده و دلنشین روایت شده است. داستان در هلند اتفاق می افتد. پدری که حرفه او نقاشی روی کاشی بود در اثر سانحه ای بینایی خود را از دست می دهد و به ناچار دختر خود “گریت” را به عنوان خدمتکار به منزل یک نقاش معروف می فرستد.

10. کتاب باشگاه مشت زنی اثر چالک پالانیک

«باشگاه مشت‌زنی» روایت داستان از زبان راویِ بی‌نامی است که از افسردگی و یک دوره طولانی بی خوابی رنج می برد که با حضور در کلاس‌های شبانۀ گروه های حمایت از سرطان، سعی در درمان بی‌خوابی خود دارد. برای حضور در این جلسات او به دروغ خود را بیمار سرطانی جا زده‌است، همه چیز درست پیش می‌رود تا ...

11. کتاب آوای وحش اثر جک لندن

باک “، سگی قوی هیکل، پشمالو و نجیب است که از پدری با نژاد سگ های قطبی و مادری از نژاد سگ های گله متولد شده و در خانه ی ” قاضی میلر ” زندگی می کند. پدر باک، سگ مورد علاقه ی آقای میلر بود و برای خودش پادشاهی می کرد؛ حالا باک پس از مرگ پدرش، جای نشین او شده است. اما او نمی دانست که همه ی چیز های عالی ای که در اختیارش قرار دارد قرار نیست تا بی نهایت برایش باقی بماند...

12. کتاب سکوت بره ها اثر توماس هریس

کتاب سکوت بره ­ها عنوان کتابی است از توماس هریس نویسنده و فیلمنامه نویس آمریکایی. دلیل شهرت وی داستان­های سه گانه­ای است که درباره شخصیت “هانیبال لکتر” نوشته شده است. این سه داستان عبارت­اند از: اژدهای سرخ، سکوت بره­ها و هانیبال.

13. کتاب سه شنبه ها با موری اثر میچ البوم

این داستان روایتگر داستان واقعی پرفسور “موری شوارتز موری” است که با بیماری نادر ای ال اس دست و پنجه نرم می کند. این بیماری به تدریج اعضاء اصلی بدن را از کار می اندازد و رفته رفته منجر به مرگ بیمار می شود. “موری” مرگ را پذیرفته است اما می خواهد در آخرین لحظات زندگی خود به کمال انسانی برسد...

14. کتاب پستچی همیشه دوبار زنگ می زند

کتاب” پستچی همیشه دو بار زنگ می زند” که از بهترین رمان های پلیسی قرن بیستم است که شهرت جهانی پیدا کرده، از این قاعده مستثنی نیست و از جنایتی حکایت می کند که در دنیای واقعی، ممکن الوقوع است. کتاب نسبت به سایر رمان هایی با این مضمون حجم کمتری دارد و لحن نویسنده و هم چنین ترجمه آن به حدی روان است که خواننده حین خواندن درگیر ماجراهای آن شده و متوجه گذر زمان نخواهد شد.

15. کتاب غرور و تعصب اثر جین آستین

غرور و تعصب” دومین کتاب “جین آستین” است که در سال 1796 نوشته شد، اما با تاخیری 12 ساله؛ در سال 1813 به چاپ رسید. از این کتاب اقتباس­هایی صورت گرفته و فیلم هایی ساخته شده است.

16. کتاب داستان دو شهر اثر چارلز دیکنز

آقای ” لوری ” از اعضای بانک تلسن برای دیدار با دختر جوان یتیمی به داور می رفت تا حقیقتی را که هجده سال از او مخفی نگه داشته شده بود، برایش بازگو کند و او را با خود به پاریس ببرد. پدر دختر زنده بود. ” لوسی مانت ” از شنیدن این خبر شوکه شد و از حال رفت، آقای لوری با کمک خدمتکار هتل او را به هوش آورده و...

17. کتاب موبی دیک اثرهرمان ملویل

اسماعیل ” پسری است که سفر را دوست دارد ولی پول کافی برای مسافرت با کشتی های مسافری ندارد. او برای اینکه بتواند سفر کند با کشتی های تجاری و باربری به سفر می رود و به جای پرداخت پول به خدمه ی کشتی کمک می کند و در ازای آن پول هم دریافت می کند. او تصمیم دارد با یک کشتی صید نهنگ، به سفر برود و تجربه ی صید را از نزدیک ببیند.

18. کتاب گتسبی بزرگ اثر اسکات فیتس جرالد

داستان در مورد مرد جوانی است که ثروت زیادی دارد و مدام در حال خوشگذرانی و برگزاری مهمانی های بزرگ و باشکوه است. مهمانی هایی که هر کس می تواند در آن ها شرکت کند و شاد باشد. در مورد ثروت او شایعات زیادی وجود دارد. مثلا شایعه است که “گتسبی” از خانواده بسیار فقیری بوده که عاشق “دی زی” دختر پولدار می شود. گتسبی در زمان سربازی از دی زی دور می شود اما بعد خبر ازدواج او را می شنود. با این حال “گتسبی” عاشق می ماند و همیشه چشمش به دنبال “دی زی” میگردد.

19. کتاب انجمن شاعران مرده اثر کلاین بام

کتاب انجمن شاعران مرده نوشته ی ان. اچ کلاین بام با ترجمه ی زهرا طراوتی توسط نشر نیماژ به چاپ رسیده است.

20. کتاب دکتر ژیواگو اثر بوریس پاسترناک

دکتر ژیواگو پزشک و شاعر مشهور روس است که در نیمه اول قرن بیستم زندگی می کند. او بخاطر اشعار سیاسی اش مورد غضب سیاسیون زمان خود قرار می گیرد. موضوع اصلی داستان روایت عاشق شدن ژیواگو به دو زن است

https://www.ketabane.org



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۴:۱۳ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)